Beste Yuma-uschi. Wat zou ik daar in godsnaam mee te maken kunnen hebben?????
Die gedachte kwam bij me op ivm de laatste opmerking die je maakte in onderstaande correspondentie....
QUOTE="hama, post: 220775, member: 524"]
Yuma-Uschi, Toch blijft bij me de gedachte hangen dat het niet de dame is die me kan opwinden. Ze lijkt op een Gilf. Als jij ernaar toe gaat; vraag haar dan eens om aantrekkelijkere foto's in haar advertentie te plaatsen. want ik heb een stil vermoeden dat vele mannen afhaken omwille van haar uiterlijk.
[/QUOTE]
QUOTE="Yuma-uschi, post: 220810, member: 8724"]
Smaken verschillen. Voor extra foto's kun je ook terecht op haar fetlife profiel (staat ook in haar advertentie).
[/QUOTE]
QUOTE="hama, post: 220967, member: 524"]
Dank je voor je toelichting collega-gangbanger. Maar wat is fetlife? Nooit of nooit van gehoord. Ik leer, ondanks mijn gezegende leeftijd als GB-er toch steeds bij.
[/QUOTE]
Hoe heb je de vele locaties die je vervolgens noemde ooit gevonden, toevallig tegenaan gelopen
? We hebben de Google zoekmachine niet voor niets. Tip, Fetlife is geen club maar een online platform van liefhebbers voor liefhebbers, ooit begonnen in BDSM kringen maar later gekaapt en uitgegroeid tot een platform voor alle mogelijke fetishes, genders en geaardheden. Hou het er svp wel beschaafd, iemands uiterlijk of passie bekritiseren wordt er niet op prijs gesteld ofwel geniet van wat je aanspreekt en laat de rest ongemoeid/in z'n waarde.
QUOTE="hama, post: 221673, member: 524"]
Indertijd, lang geleden trouwens, ging ik in op de advertenties in de krant "Het Laatste Nieuws" en het intussen opgedoekte Lipstick-magazine. Google stond nog in de kinderschoenen en ik had er geen weet van. Later ontdekte ik het wel. En wat je opmerking omtrent het uiterlijke betreft: iedereen heeft wel een bepaalde voorkeur. En da's maar goed ook. Maar ik denk wel dat je mag én moet schrijven hoe je als man een bepaalde vrouw inschat.
[/QUOTE]
Ik was er toch niet helemaal gerust op of je na die laatste opmerking (mag en MOET schrijven) al dan niet de daad bij het woord hebt gevoegd en haar op fetlife hebt bekritiseerd op haar uiterlijk. Zou niet het eerste account daar zijn dat na een negatieve aanvaring werd opgeheven.