WHEM Sasha, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Volgens KPN en ACM:
De 06-nummers in Nederland raken langzamerhand op. Daarom mogen telecomaanbieders alleen maar 06-nummers uitgeven voor mobiel bellen. Voor mobiel internet (zonder bellen) moeten zij een twaalfcijferig 097-nummer uitgeven. Dat meldt de Autoriteit Consument & Markt (ACM), die de nummervoorraad in ons land beheert.

Met een data-nummer is niets mis. Je kunt er alleen niet mee gebeld worden via GSM. Maar wie belt er tegenwoordig nog meteen telefoon?

Als je iemand met een 970 nummer wilt spreken, kun je ook via WA of een andere app bellen.

Abo is vaak spotgoedkoop. 5Gb voor 5,- euro. Maak dat maar eens op

Nooit eerder van gehoord, maar klinkt idd handig voor sommige situaties. 5GB is zo op trouwens, maar snap je punt.

Gister zat er geen Whatsapp op dat nummer, nu wel (maar ze reageert niet, dus nevermind)

De reden achter de dubbele advertentie weet ik niet, maar de foto's zijn absoluut van dezelfde dame en ze was precies zoals op de foto's.

Het is inmiddels al wat langer geleden, de echte details staan me niet meer zo bij. Het was een goede meid, deed wat was afgesproken. Ze zorgde voor een ontspannen sfeer. Voor mij persoonlijk bleef het bij eenmalig. Zeker geen spijt van het bezoek. Ik had te weinig een klik om op herhaling te gaan, maar dat is met de meerderheid van de dames zo.

Ik zou haar willen proberen voor je, maar niet voor €120 voor een half uurtje… 😖
Dat snap ik dan ook wel weer.

Voor andere geinteresseerden:
Het gaat trouwens om deze link.

Ik heb haar al een tijdje in het vizier. Ik was bang dat ze molliger zou zijn dan dat de foto's doen vermoeden. En om even kennis te maken voor €120 was me wat te gortig. Maar met haar nieuwe foto's heb ik er meer vertrouwen in dat het een mooi slank poppetje is van 1,5m. Dan is het misschien toch de gok waard om meteen een vol uur af te spreken. Maar ik hoop dat. toch iemand ons voor gaat en zijn ervaring hier wil delen.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan