Met al die Zuid-Amerikaanse en Oostblokkers is het maar de vraag of ze dat wel doen. Of ze zeggen het dat ze het doen, maar komt er dan werkelijk iets van in huis. Ik betwijfel het dat die georganiseerde bendes daar geld voor over hebben.
En ja, er zullen er zeker zijn die zich regelmatig laten testen, maar ebengoed die het niet doen. Het is altijd een gokje.
Maar hetzelfde geldt ook voor de wandelaars die wel zeggen zich te laten testen, maar helaas niks doen.
Iluzera heel juist! Zo ken ik een wandelaar, die via zijn vrouw te weten is gekomen dat hij een soa van een dame van plezier had overgenomen.
Thuis dan toch nog eens af en toe, en bingo, vrouwen reageren sneller op SOA's terwijl heren lang drager kunnen zijn zonder klachten. Toen kwam de wandelaar boos de bar binnen, van zijn neus maken, dat die dvp besmet was, dat ze zonder condoom intiem waren, was niet het probleem volgens hem. Hij had miserie thuis. De zieke dame van plezier, moest toen thuis blijven, maar liet zich niet behandelen.
Zo leer je extra opletten, dat hun klanten niet voor jou kiezen. Triest maar zo gaat het! Intiem zonder mocht ook niet van de uitbater, maar zo kwam het uit, dat het gebeurde.
Testen via Violett is GRATIS en anoniem voor iedereen, voor dames van plezier van alle nationaliteiten en voor de wandelaars! Sowieso testen ze op soa in de mond, die kunnen doorgegeven worden via pijpen en tongzoenen, chlamydia, gonorroe, syfilis en herpes. Je kan drager zijn zonder klachten, maar het zo blijven verder geven, ook thuis. Deze soa's zie je daarom niet altijd in een bloedonderzoek.
Hop je van dame naar dame, tongzoenen, pijpen zonder, is testen met mondswap zeker aan te raden. Dames kunnen ook een inenting krijgen tegen een bepaalde vorm van hepatitis, was bij mij gratis. En ze weten welke soa's op dit moment 'trendy' zijn en rondgaan. In mijn carrière altijd zelf gevraagd in het huis van plezier naar deze dokters. Maar ik zag ook dat de helft van de dames, geen controle wensten, terwijl ze het wel konden gebruiken. Reden? Geen idee. In Nederland bestaat er zelfs een service als de dame besmet is, dat ze de telefoonnrs. kan doorgeven en dat er anoniem een melding wordt gestuurd naar de wandelaar dat hij zich dient te laten testen.