WHEM Sasha, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tja, lees het topic nog eens goed door zou ik zeggen 🤷‍♂️

Doe geen aanname dat ik niet lees.
Je zei dat ze op de (oude) foto's leek. Daar vond ik haar eerst richting mollig lijken, dus niet helemaal mijn smaak. Haar nieuwe foto's, als deze recent zijn tenminste, bewijzen dan dat ze toch slanker is dan dat ik vermoedde.

Ze zag er echt nooit mollig uit op de foto's, gewoon zoals op de nieuwe strandfoto's. De nieuwe foto's maken geen verschil wat dat betreft. Mocht ze nu toch mollig zijn dan is dit recent.

Dat kan natuurlijk persoonlijke interpretatie zijn. Maar bedankt voor je opheldering. Als ze inmiddels niet elke dag naar de McD is gegaan dan zal dit een dame naar mijn smaak zijn.

Liefst iets uitgebreider dan dat. Weet jij nog of je met haar getongzoend hebt en of ze dat een beetje goed en enthousiast deed?

En spreekt ze redelijk engels?

Het is lang geleden inmiddels, hierdoor denk ik geen eerlijke review meer te kunnen schrijven of uitgebreid te schrijven, anders had ik dit zeker gedaan.
Voor zover ik mij herinner kwam ze bij mij haar afspraken na en tongzoenen informeer ik vooraf altijd wel naar. Dus spreek af wat je wilt hebben en zie wat haar reactie is. Engels weet ik niet meer, want ik spreek meestal Spaans wanneer dat hun moedertaal is.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan