Ik zal hier maar niet op ingaan. Goed dat ze haar fans heeft.....Respecteer haar en je krijgt heel veel terug
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk zal hier maar niet op ingaan. Goed dat ze haar fans heeft.....Respecteer haar en je krijgt heel veel terug
Neen hoor nog steeds actief tijdens de dagIk las op een ander forum dat Sara zou zijn gestopt.
Je moet dan wel goed lezen en up to date zijn hé kameraad; , 4 u geleden schreef Sara op datzelfde andere forum :Ik las op een ander forum dat Sara zou zijn gestopt.
Dat is wel jammer, zag inderdaad haar advertentie niet meer online.Ik las op een ander forum dat Sara zou zijn gestopt.
Heb je #50 niet gelezen?Dat is wel jammer, zag inderdaad haar advertentie niet meer online.
Haar advertentie is niet onlineHeb je #50 niet gelezen?
Dat kan wel zijn, maar je hebt blijkbaar nog steeds bericht nummer 50 niet gelezen. Ik heb haar trouwens vandaag nog gezien.Haar advertentie is niet online
Ik ook nietDat kan wel zijn, maar je hebt blijkbaar nog steeds bericht nummer 50 niet gelezen. Ik heb haar trouwens vandaag nog gezien.
Je hebt blijkbaar weer niet goed gelezen. Ik heb Sara dus WEL gezien.Ik ook niet
NopeJe hebt blijkbaar weer niet goed gelezen. Ik heb Sara dus WEL gezien.
Sara is en blijft een topper, ze is voor mij de vaste plek in Antwerpen. Leuke sessie, ze luistert naar wat je dromen zijn en tracht deze te vervullen. Afgelopen week heeft ze me eerst goed gespanked, daarna hing ze me vast aan de kettingen van het bed en blinddoekte me. Er was namelijk een verrassing.
Na wat spanningsopbouw hoorde ik stappen…
Plots werden mijn tepels en kontje verwend door 4 handen, daarna kwam de 3de persoon op mij zitten. Het leuke was dat ik geblinddoekt bleef en dus nooit wist wie de derde persoon was (ik had wel een goed vermoeden) .
Na het likken van hun poesje kwam ik spuitend klaar. Wat een leuke sessie.
Sara je bent een topper
Enkele dagen geleden stond ze in het raam.Iemand een idee wanneer ze weer terug is?
Volgens mij is ze terug maar werkt ze heel onvoorspelbaarIemand een idee wanneer ze weer terug is?
Inderdaad.Volgens mij is ze terug maar werkt ze heel onvoorspelbaar
Zijn gewoon geupdated. Gisteren, eeergister, de dag daarvoor zelfs 2 advertenties.Ik vroeg het me af omdat de advertentie op redlights niet meer geupdate is sinds juli. Bedankt!
Zijn gewoon geupdated. Gisteren, eeergister, de dag daarvoor zelfs 2 advertenties.