WHEM tantra massage lingam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
iemand ervaring met een van deze dames ?
Ik heb het geluk gehad al een tantra-Lingam-massage te hebben ontvangen van Tine, en dat was werkelijk een fantastische Tantra-massage. Ze is een zeer knappe, lieve en intelligente vrouw die absoluut respect verdient. Behandel haar met respect dan krijg je veel terug.

Tine werkt niet naakt en biedt geen HP aan, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door haar hemelse massage. Als je op zoek bent naar een intense, sensuele Tantra-Lingam-massage met veel teasing – maar zonder HP – dan ben je bij haar aan het juiste adres. Als je meer zoekt, is zij wellicht niet de juiste keuze voor jou.

Er is een wachttijd van drie maanden, wat haar de luxe biedt om zeer selectief te zijn in wie ze wel of niet ontvangt. Dit komt ook tot uiting in haar hogere prijs, maar je betaalt voor 2,5 uur en je ontvangt ook minimum 2,5 uur massage.

Voor meer informatie stuur gerust een PB.

Tot zover de reklame-boodschap van de Heer Knock-Out.P
Dankuwel daarvoor !
Ik begrijp je argwaan maar ik deel enkel mijn ervaring hé. Maar als je mijn post aandachtig leest, snap je wel dat deze dame geen reclame nodig heeft. Maar ik zag nog geen review over haar op deze website, vandaar...
Zo weet iedereen wat de te verwachten of wat juist niet :cool:
Heb jij misschien een negatieve ervaring met haar gehad ? Ben wel benieuwd ? Of heeft ze je geweigerd :)

Terug
Bovenaan Onderaan