Recensie Sara (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 25/3 vh 25/1 3,56 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik ben na lang twijfelen ook terug bij deze dame geweest ,vorige bezoek was ruim 3 maanden geleden .Er was weinig te zien in de straat en ze stond me wat schijnheilig uit te lachen . Dus op goed geluk binnengegaan .
200 euro betaald voor een uur.
Toen ik me stond te wassen begon het al ,gsm rinkelde en dame nam gewoon op en begon een Roemeense conversatie.
Ik stond daar een beetje onnozel en toen ik haar wou vastpakken om me wat op te geilen gebaarde ze dat ik moest wachten ....
Service was echt pover ,is ook heel veel met Gsm bezig en steeds zagen en klagen over andere meisjes .
Na ruim 35 min stond ik terug op straat ,was echt niet goed .
Nu 3 maal bij haar geweest maar ze ziet me ook nooit meer terug .
#146 belooft ze zelf om eraan te werken loze beloften dan ?

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben uiteindelijk ook eens bij Sara gepasseerd en kan het me niet beklagen. Sara was in alle opzichten correct en aanwezig. Zij nam voldoende tijd voor het spel en aangezien het ons eerste samenzijn was, probeerde ze ook het één en ander uit om te zien waar ik het best op zou reageren.
Bij aanvang mocht ik proberen de spiegel aan het plafond proper te naken, maar daarna werd het kinkyspel gestart. Lekker gepijpt worden, haar kutje likken, elektische prikkels en anaal alvorens zij haar bat poesje over mijn stijve snikkel schoof. Steeds weer tot ik bijna een hoogtepunt bereikte, maar dat werd me niet gegund. Uiteindelijk speelde ze ermee op zo'n manier dat zelfs zonder mijn lul aan te raken, het zaad eruit spoot.

Ik heb het me niet beklaagd en zal zeker nog eens terug gaan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan