Rob Sommers
Newbie
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op gezicht
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 120 minuten
Gisteren een paar heerlijke uurtjes doorgebracht bij Sandra; kende haar nog niet dus als 'blind date'; toch best spannend
Toen ze me uit de foyer kwam halen meteen zo'n gevoel van 'Wat een leuke dame is dit! ' dus dat zat wel goed;
Hygiëne echt super; fijne zachte geur die ik nog wel even zal onthouden.
Naar de kamer, even douchen met haar en rustig kennis kunnen maken; toch altijd fijn en ik voelde me meteen op mijn gemak
Prachtig lichaam, plaatselijk mooi vrouwelijk versiert; lieve lach en mooie ogen; Slimme lieve rustige meid die ook weet wat ze wil.
We hebben een heerlijke tijd gehad met fijne massages en ik ben tussendoor na verschillende standjes lekker 69 in haar mond klaargekomen;
Ook heerlijk zoals je lekker met haar mag spelen; mits je voorzichtig bent natuurlijk
Met een brede glimlach, voldaan gevoel en mooie herinneringen naar buiten!
Toppertje; en voor wie het leest: wees zuinig op haar!
En mocht je het zelf lezen Sandra: ook complimenten namens; heb thuis met een glas wijn nog gezellig over ons samenzijn gehad
Rob
Toen ze me uit de foyer kwam halen meteen zo'n gevoel van 'Wat een leuke dame is dit! ' dus dat zat wel goed;
Hygiëne echt super; fijne zachte geur die ik nog wel even zal onthouden.
Naar de kamer, even douchen met haar en rustig kennis kunnen maken; toch altijd fijn en ik voelde me meteen op mijn gemak
Prachtig lichaam, plaatselijk mooi vrouwelijk versiert; lieve lach en mooie ogen; Slimme lieve rustige meid die ook weet wat ze wil.
We hebben een heerlijke tijd gehad met fijne massages en ik ben tussendoor na verschillende standjes lekker 69 in haar mond klaargekomen;
Ook heerlijk zoals je lekker met haar mag spelen; mits je voorzichtig bent natuurlijk
Met een brede glimlach, voldaan gevoel en mooie herinneringen naar buiten!
Toppertje; en voor wie het leest: wees zuinig op haar!
En mocht je het zelf lezen Sandra: ook complimenten namens; heb thuis met een glas wijn nog gezellig over ons samenzijn gehad
Rob