Recensie Sandra, Salon 261, Alphen a/d Rijn 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rob Sommers

Newbie
9
15/10/21
12
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7087120-sandra https://www.salon261.nl/alphen/info.php?id=Sandra
Gisteren een paar heerlijke uurtjes doorgebracht bij Sandra; kende haar nog niet dus als 'blind date'; toch best spannend
Toen ze me uit de foyer kwam halen meteen zo'n gevoel van 'Wat een leuke dame is dit! :love:' dus dat zat wel goed;
Hygiëne echt super; fijne zachte geur die ik nog wel even zal onthouden.

Naar de kamer, even douchen met haar en rustig kennis kunnen maken; toch altijd fijn en ik voelde me meteen op mijn gemak
Prachtig lichaam, plaatselijk mooi vrouwelijk versiert; lieve lach en mooie ogen; Slimme lieve rustige meid die ook weet wat ze wil.

We hebben een heerlijke tijd gehad met fijne massages en ik ben tussendoor na verschillende standjes lekker 69 in haar mond klaargekomen;
Ook heerlijk zoals je lekker met haar mag spelen; mits je voorzichtig bent natuurlijk
Met een brede glimlach, voldaan gevoel en mooie herinneringen naar buiten!

Toppertje; en voor wie het leest: wees zuinig op haar!
En mocht je het zelf lezen Sandra: ook complimenten namens; heb thuis met een glas wijn nog gezellig over ons samenzijn gehad ;)

Rob

Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/alphen-aan-den-rijn/7087120-sandra
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag een uurtje doorgebracht met Sandra, een fris jonge dame met een leuk slank figuurtje.
Sandra is welwillend en in haar eigen woorden, ze vind het leuk om een man te verwennen.
Zoenen doet ze niet voluit, dat is enigzins jammer, maar voluit klaarkomen in haar warme mondje compenseerde dat weer ;)
Ze veronschuldigde zichzelf nog voor het morsen, want het was een beetje veel deelde ze mee.
Vond het zelf er wel grappig uitzien, eerlijk gezegd.
Ik heb bij dit bezoek geen gebruik gemaakt van de optie om intiem te gaan, dus daar kan ik niks over mededelen.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Cupmaat
C (fake)
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb Sandra ook een bezoekje gebracht. Mooie dame met lekkere rondingen. Pijpen zc doet ze lekker maar kort. Zoenen doet ze idd niet gewillig. Verder heerlijk seks gehad in verschillende posities. Ook is ze heel hygiënisch. Ik vond het ok voor een keertje.

Hoi ik ben bij haar al enkele keren geweest en ik kan over het zoenen niet de zelfde mening zijn als jij. Ik vond dat ze wel vol overgave heeft gezoend. Maar het kan ook een kwestie zijn van hoe iemand zoent en wat iemand vol overgave vind. Ik kom bij veel dames in de salon261 en iedere dame zoent op een andere manier of niet. Dus het is ook maar net hoe iemand zoent. Ook vraagt ze er geen extra vergoeding voor. Voor mij is het een toppertje! Ik zal eher nog vaak bij haar komen.

1e film van haar staat online, wat ik van haar heb begrepen wil ze graag meer films maken.
Ben benieuwd, en ondertussen maken we samen zo af en toe gewoon nog wat fun💦👌🏼

Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Geweldige bezoek. Nooit eerder hier gekomen, maar Sandra is het dik waard. Das was mijn rit wel waard. Herhaling --> Zeker wel.
Ijs brak snel en na het douchen pijpt ze vol passie. Daarna genoten van intiem in verschillende standjes.
Als je in de buurt bent en ze is aanwezig, raad ik haar zeker aan!

1e film van haar staat online, wat ik van haar heb begrepen wil ze graag meer films maken.
Ben benieuwd, en ondertussen maken we samen zo af en toe gewoon nog wat fun💦👌🏼

Is dit Sandra uit Alphen????

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
I visited her for one hour and it was really an amazing time. She is beautiful with a super sexy body. We had at the beginning and the end a nice conversation. The sex was outstanding. I definitely will visit her again.

Vandaag ben ik bij deze prachtige meid geweest... Wat een geil lijf heeft Sandra! Ook sociaal een hele fijne dame.
Pijpen was heerlijk en ze nam er goed de tijd voor.
Wat een prachtig beeld als ze op bed voor me zit op haar knieën met de billen omhoog... Klaar om aan de slag te gaan, al zou ik er uren alleen al naar kunnen kijken en genieten. Zal hopelijk nog vaak dromen van dat beeld!😄. Intiem was ook heerlijk! Uiteindelijk over haar borsten gespoten 💦. Heerlijk schoon en frisse dame ook! Ik kom graag weer langs.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
750
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn geilslte ervaring ooit!

Daphne ken ik al jaren en wou haar verrassen. Ik had via Sandra, een trio geboekt samen met Daphne zonder dat zij dit wist en verrast was deze ze!

Daphne had mij vertelt , dat een trio met Sandra enorm geil zou worden. Ik heb 2 uur lang van deze toppers mogen genieten. Onbeschrijfelijk wat er allemaal gebeurde, maar ik ga het proberen.

Lekker onder de douch, ingezeept worden door 2 toppers, lekker zoenen, lekker friemelen en genieten van uitzicht van 2 perfecte bodies, die zichtbaar van elkaar genoten. Daarna het bed op, waarbij ik constant op mijn rug lag (lingam). Handen overal en van wie? Geen idee, ik was niet meer op deze planeet. Daphne is een queen in de lingam en Sandra vulde aan waar Daphne haar grens trekt. Sandra pijpt geweldig (pzc), laat haar natte poes al kreunend likken en om het compleet te maken tongt ze met gevoel tussendoor met mij en Daphne. Ik heb getrilt van genot. In the end heb ik Sandra cowgirl geneukt terwijl Daphne lekker masserend naast me lag. The final was op z'n hondjes, terwijl Daphne werd gebeft door Sandra. Dit hield ik 5 minuten vol tot ik explodeerde als nooit tevoren. Toppers bedankt, mijn geilste ervaring ooit!

Terug
Bovenaan Onderaan