Recensie Sabayland - Isaura & friends 4,13 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vast wel! Maar de meeste daarvan zitten niet op dit forum. Dus zal je er niet veel over horen.. misschien van 1 of 2.. maar daar zal het vast bij blijven.
Nou daar ben ik er dan 1 van.:) En ik mijn eentje ben ik gelijk 5% van de bezoekers. Het was namelijk bijzonder rustig.

Gistermiddag last minute besloten dat ik genoeg had van mijn scherm, en vertrokken naar sabayland. Ik was daar pas na 3 uur, de vrijwel lege parkeerplaats was wel erg opvallend.

Binnen was het weer gezellig, maar rustig. Er waren 6 dames aanwezig, maar 1 dame (met de rode haren) heb ik niet meer in actie gezien. (was ook niet nodig gezien de rust)

Ik was er nu voor de 4e keer, en er waren 3 dames die ik niet herkende.
2 daarvan spraken een beetje nederlands en engels, waren wat jonger dan gemiddeld (30 - 40), en nog een vlaamse dame, ietsje ouder. Allemaal erg vriendelijk en gezellig.

Ik heb me prima vermaakt bij de meeste dames. Geen last gehad van claimgedrag (daar was het ook niet druk genoeg voor....) maar meerdere keren aangehaakt bij dame, zodat ze aandacht kregen van 2, het moet tenslotte een gangbang lijken.:ROFLMAO:

Zeker de moeite waard om een keer naar toe te gaan, gemoedelijke sfeer, vriendelijke mannen van sabayland, lekkere douche en voldoende gelegenheid voor seks, dus wie doet je wat!
 
Ik wouw graag keer langs gaan in Dedemsvaart zie nu dat er de 24e 6 dames zijn wie kan mij wat vertel over deze dames om me keus te versterken om er heen te gaan bvd.
 
Ik wouw graag keer langs gaan in Dedemsvaart zie nu dat er de 24e 6 dames zijn wie kan mij wat vertel over deze dames om me keus te versterken om er heen te gaan bvd.

Er staan 11 pagina berichten over Dedemsvaart, misschien dat de dames allang daarin beschreven staan? Zelf een klein beetje moeite doen doet geen pijn hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan