Jawel hoor. Is een hele lieve vriendelijke vrouw. Zorgt altijd voor een topsfeer en is er voor de meiden (en de gasten).
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJawel hoor. Is een hele lieve vriendelijke vrouw. Zorgt altijd voor een topsfeer en is er voor de meiden (en de gasten).
dat zijn dus kwalificaties die gelden voor 99% van de dames in Gangbangland. Uitzonderingen daar gelaten (Kelly Star)Jawel hoor. Is een hele lieve vriendelijke vrouw. Zorgt altijd voor een topsfeer en is er voor de meiden (en de gasten).
Ben ik het mee eens. Het ligt aan persoonlijke smaak.dat zijn dus kwalificaties die gelden voor 99% van de dames in Gangbangland. Uitzonderingen daar gelaten (Kelly Star)
Andere Kwalificaties van Isaura zijn; eind veertig, begin vijftig, zwaarlijvig (zeer), volkomen onder getatoeëerd (bijvoorbaat sorry, maar de site heet nu eenmaal girlsreview)
al met al, als de vraag is of je haar meegemaakt MOET hebben, is het antwoord simpelweg; nee.
Natuurlijk MOET er niks. Ieder zijn smaak. Maar qua organiseren en sfeer maken hoort Isaura bij de beste. Bij sommige GB's voel je je een portemonnee, bij haar nooit.Ben ik het mee eens. Het ligt aan persoonlijke smaak.
Ja, Isaura is een leuke dame, gezellig, de seks met haar is ook prima.
Ik vind als ze met haar meiden bij Sabayland is dat je daar absoluut waar voor je geld krijgt en het echt aan jezelf ligt als je daar ontevreden naar huis gaat. Of je bent met onrealistische verwachtingen gekomen.
Kortom: bij Isaura en haar meiden is het prima. Maar een absolute moet is het niet. Al geldt dat maar voor zeer weinig vind ik.
Precies dit inderdaad. Paar keer bij haar geweest in Erotic cinema. Daar dan altijd met een andere dame en een mannelijke begeleider.dat zijn dus kwalificaties die gelden voor 99% van de dames in Gangbangland. Uitzonderingen daar gelaten (Kelly Star)
Andere Kwalificaties van Isaura zijn; eind veertig, begin vijftig, zwaarlijvig (zeer), volkomen onder getatoeëerd (bijvoorbaat sorry, maar de site heet nu eenmaal girlsreview)
al met al, als de vraag is of je haar meegemaakt MOET hebben, is het antwoord simpelweg; nee.
waarom nee?
Bedankt voor je reisverslag…. Echt van toegevoegd waardeHmm. Ik geef het op. Die locatie is echt onmogelijk.
Snelste ov optie heeft als einde 47 minuten lopen.
Goedkoopste taxi is 70 euro voor 15 minuten reiden.
Uber is goedkoper met 40 euro maar je kunt niet reserveren.
Bolt is nog goedkoper met 23 euro maar hiervoor kun je ook niet reserveren.
Beste Jeroenjaja,Bedankt voor je reisverslag…. Echt van toegevoegd waarde
En dit wist ik niet.Ze zitten op meer locaties die wel beter met ov zijn te bereiken, waarom perse deze in Dedemsvaart?
Kijk aan, er zijn dus medewandelaars die elkaar wel iets gunnen. Chapoo!En dit wist ik niet.
18 Januari Lelystad.
Das 1:40 vanaf Emmen.
Bedankt!
Is er een dresscode??
Wat hebben de mannen aan??
Gr..
Dat is dus 1 van bovenstaande, niet alles tegelijk... Niets is beste optie. Dan zit er ook niets in de weg.-Niks
-Handdoek
-Slip
Makkelijk toch?
Is dat dezelfde Esther die destijds met gangbangfriends de bananasbar rode oortjes bezorgde ?Dat is Esther, die hoort er zeker bij en is zeker fijn
Geen idee, ken haar alleen van SabaylandIs dat dezelfde Esther die destijds met gangbangfriends de bananasbar rode oortjes bezorgde ?
Ik ben van plan te gaan maar durf de stap niet te zetten en niet goed weet wat me te wachten kwa mensen en kwa dames hoe ze om gaan met een nieuw iemand jullie tips in Dedemsvaart
MannenKomen er niet teveel mannetje?