nee, komen nooit teveel mannen vindt ik, vaak na een paar uur is de helft weg, kan je nog uren genieten.Komen er niet teveel mannetje?
Mannen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerennee, komen nooit teveel mannen vindt ik, vaak na een paar uur is de helft weg, kan je nog uren genieten.Komen er niet teveel mannetje?
Mannen
heb je misschien nog wat meer informatie over de dames?Het zijn 4 toppers je gaat je zeker vermaken doen zou ik zeggen
Aah goed om te horen!Aandringen nee het heel
Relax iedereen komt aan de beurt bij elke dame
De dames zijn milfs
Zeker langsgaan is mijn moto
Ikzelf ben Belg en ben daar al meermaals geweest top!
Ina is milf, Tita is gilfZijn Ina en tita ook milf of zijn dat dames van normaal postuur
Ina is nog enigszins een lekker wijf. Voor de rest zijn de dames uit de "stal" van Isaura over het algemeen inderdaad "GILFS" en dan van het forse soort. Geen enkel bezwaar om een prima middag te hebben, maar weet waar u aan begint.Ina is milf, Tita is gilf
Ik overweeg het zeer sterk! Een stukje op de motor daarheen toeren, lekker sex middagje en weer terug heb echter niet heel lang tijd en kan dan "maar" twee uurtjes blijvenGaan er maandag 8 april nog mensen naar de isaura's gangbang in dedemsvaart?
zo een 20 tal op 5 uurAch wat jammer dat het me niet gelukt is, klinkt als een mooie bijeenkomst
Je zegt "lage opkomst", hoeveel mannen waren er denk je zon
Dus daar heb je niks aan. Toch bedanktVast wel! Maar de meeste daarvan zitten niet op dit forum. Dus zal je er niet veel over horen.. misschien van 1 of 2.. maar daar zal het vast bij blijven.
Gewoon de volgende keer gaan! Niets zo goed als iets zelf ervaren.Zijn er gisteren nog mensen geweest in Dedemsvaart?