Vandaag maar weer eens de stoute schoenen aangetrokken en op tijd naar Dedemsvaart om Isaura's gb bij te wonen.
Paar uur vrij genomen, dus kon er de hele middag blijven.
Isaura, Esther en Tita kende ik al van de vorige keren, maar Nathasha kende ik nog niet.
Meestal liggen de dames op vaste plekken en ik dacht dus alvast te gaan liggen waar Nathasha zou beginnen, naar die liep door naar Isaura's plekje

Esther en Isaura lieten nog even op zich wachten, ben dus lekker gepijpt door Tita, die lag al klaar, ben na een tijdje naar Nathasha gelopen, die was nog bezig met een andere man, maar even die curvy body van haar aanraken, mooie grote zware borsten heeft ze, nog nooit gezien, even later rolde ze naar mij toe en begon mij lekker te pijpen, heerlijk.
Ben na een tijdje een paar plekjes verschoven want Isaura was begonnen, vind dat ze heerlijk pijpt, lekker sabbelen en af en toe de balletjes mee, Esther voelde zich eenzaam en kwam bij ons liggen, ze zoog lekker op mijn tepels terwijl ik haar vinger en Isaura sabbelde lekker door

Man, wat lekker, genoeg aandacht, de heren waren wat afwachtend vandaag, bleven lekker aan de bar hangen
Langzaam kwamen er wat heren bij en besloot ik Esther wat aandacht te geven, kort pijpje en ik kroop lekker bovenop.
Voelde dat ik bijna ging komen en stopte ermee, want het was net twee uur en wou mijn kruit nog niet verschieten.
Verder nog het bekende bal gehakt naar binnen gewerkt, nog even met Tita, Esther gespeeld en rond half vier werd ik klaar gepijpt door Nathasha die lekker geneukt werd, last drops for me zei ze, lekker
Nog een colaatje gedaan en weer tijd voor afscheid, tot de volgende