Gisteren, voor het eerst sinds maanden, weer eens naar een feestje in Sabayland geweest. Voor mij weer een hele lange dag, maar hé... klagen doe ik niet, sommige meiden zijn nog veel langer onderweg. Zo ook Manon, met wie ik gelukkig een heel stuk mee kon rijden. Dat heeft z'n voor- en nadelen. Het grote voordeel is dat het onderweg al heel gezellig is, met debiele gesprekken over de gekste onderwerpen, het nadeel is dat je aankomt met een piep in je oren door de kneiterharde techno en speedmetal die uit de speakers knalt. Ach ja, het zal m'n leeftijd wel zijn
Eenmaal in Dedemsvaart was het een prettig weerzien met de andere dames, van wie er zich helaas eentje ziek gemeld had. Jammer, want ik was wel heel benieuwd naar haar, maar er was nog genoeg leuks te beleven! De uitbaters van Sabayland waren weer op dreef: ik was nog niet goed en wel binnen en had het eerste drankje al in m'n hand, inclusief de vraag of ik er iets bij wilde eten. Dat ging de hele middag zo door: lekkere hapjes, waanzinnige gehaktballen, prima drankjes en zelfs bij het vertrekken kreeg ik de vraag of ik niet iets voor onderweg mee wilde hebben. Aan deze gastvrijheid kunnen veel clubeigenaren nog een puntje zuigen!
Over "ergens een puntje aan zuigen" gesproken, ik heb me vanaf de eerste minuut (die wel iets later begon dan 12 uur) weer enorm vermaakt. Ik ga hier echt niet in detail bespreken wat ik gedaan heb, maar ik heb me uitstekend vermaakt met Isaura, Manon en (hmmm!) Esther. Met Tita heb ik wel wat gekletst, maar meer ook niet. Het sfeertje in Sabayland is prima, het was gezellig druk, maar ik merk dat sommige gasten toch nog wel een spoedcursusje "Gangbangen voor Beginners" moeten krijgen. Wat me de vorige keer ook al opviel, en wat ik in meerdere berichten hier teruglees, is dat in deze regio vrij veel "plakkers" lijken te zitten: mannen die lekker naast een dame gaan liggen, hun armen (en benen) om haar heen slaan en lekker uitvoerig gaan liggen knuffelen, terwijl er een paar man (ready to go!) omheen staan. Ja heren, zó werkt het natuurlijk niet! Een gangbang betekent dat je SAMEN aan de slag gaat, met ELKAAR een dame onder handen neemt, en NIET in je EENTJE je ding gaat liggen doen. Boek dan een privésessie in een club, huis of waar dan ook. Samen met wat bekenden heb ik af en toe geprobeerd de boel een beetje op te stoken, iets dat vooral Isaura en Manon wel konden waarderen. Zo zat Manon ineens tussen vijf man in voorovergebogen de één na de ander te pijpen, terwijl ze ofwel van achteren werd genomen of die heerlijke kont een paar flinke tikken kreeg. Ook Isaura zat op een gegeven moment op d'r knieën met wat mannen om haar heen, en ook zij genoot hier merkbaar van. Dus heren in het Noorden: SAMEN... en NIET ALLEEN!! En ja, voor iemand mij beschuldigt: ik heb aan het einde ook even lekker liggen plakken met Isaura (die niet wilde opgeven!) en Esther, maar toen was bijna iedereen al verdwenen en stond er niemand meer klaar om bij te springen
Na een lange middag vol hapjes, drankjes, seks en leuke gesprekken was het tijd om de lange reis naar huis weer te beginnen, en uiteindelijk was ik rond 21 uur weer lekker in Den Haag. Prima dag gehad, dat smaakt absoluut weer naar meer...