Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHoezo?Haal je qua leeftijd Esther en Tita niet door elkaar?
Het is geen saunaclub concept als in Duitsland. Geen badjas, slippers of omslag handdoek. Wel een kleine locker voor je spullen. Meesten lopen in onderbroek of helemaal niets.
Okay, dan haal ik ze door elkaar.Hoezo?
Tita is zeker de oudere dame uit België
Deels mee eens, maar als je zelf de aandacht krijgt denk je daar weer anders over, klopt dat deze gangbang vaker 1 op 1 is dan een echte gangbang hoort te zijn.Pfff 3 keer niks als je voor eten gaat is het wel goed maar voor de rest rotzooi het is een gb maar die dames zijn zo als ze 1 zuigen blijven ze met 1 man bezig terwijl er 20 starren ik vind ook lekker als een vrouw heletijd mij pijp en de rest kijk zo zitten die gasten ook ertussen net als bejaardesex plus vol grijze haren mannen niks voor mij
ho walker had gelijk. Heb het even gecheckt.Okay, dan haal ik ze door elkaar.
Zou dan naar de zaterdag parenavond plus mini gangbang gaan, heb je Esther vaak 1 op 1 en rustig mee spelen en doet Barbara ook mee, de slanke Poolse die achter de bar staatHeb me vandaag prima vermaakt met name met Esther. Tita is niet mijn type. Valentina heeft me heerlijk gepijpt. Er waren inderdaad wat mannen die lang de tijd namen. Nu vond ik het prima en heb ik mezelf er soms wat tussen geworsteld. Herhaling weet ik niet. Om Esther zou ik het nog weer een keer doen.
Is helaas te ver voor mij….ik hoop dat Isaura en Ina de volgende dag aanwezig zijn in EC Amersfoort….zoals aangekondigdKom denk ik wel even een gehaktbal eten
Hoop het, heb Ina gemistIs helaas te ver voor mij….ik hoop dat Isaura en Ina de volgende dag aanwezig zijn in EC Amersfoort….zoals aangekondigd
Hoe was het vandaag daar?sabayland?Degene die mijn boxershort heeft meegenomen, veel plezier ermee
Het waren er minder, Valentina was er niet.Hoe was het vandaag daar?sabayland?
De moeite waard?? 5 vrouwen of waren het er meer ?
Haha ook belangrijk goed eten.Het waren er minder, Valentina was er niet.
Was gezellig druk, dames wel vrij laat begonnen en lange pauze gehouden, dus had niet veel tijd omdat ik avonddienst heb.
Maar als je de hele middag hebt, prima vertoeven.
Heb nog wel een gehaktbal gegeten
Ja begon tegen 1250 en om 1345 was de eerste pauze en rond 1420 werd het hervat, op zich geen probleem, maar ik moet om 1500 werken en het is 25 minuten rijdenHaha ook belangrijk goed eten.
Begon later dan 12.00 dus ? 4 dames dus ? 1
Haha, reed er langs zag wel veel auto's op de parkeerplaats. Veel oudere mannen of van alles wat ?Ja begon tegen 1250 en om 1345 was de eerste pauze en rond 1420 werd het hervat, op zich geen probleem, maar ik moet om 1500 werken en het is 25 minuten rijden
En ik moet zeggen dat de mannen die komen geen gangbangers zijn, die claimen een dame en blijven gerust een half uur liggen, dus je moet wachten
En mn boxershort gejat, nog nooit meegemaakt, voortaan maar extra in de tas leggen.
Gepensioneerden die tijd zat hebben om uren te liggen en dames die niet tot nauwelijks wisselen van piemolHaha, reed er langs zag wel veel auto's op de parkeerplaats. Veel oudere mannen of van alles wat ?
Haha hoog 65+ gehalte..en ze wilden er niet een in hun mond ?Gepensioneerden die tijd zat hebben om uren te liggen en dames die niet tot nauwelijks wisselen van piemol
Dat wel, maar er wordt bijna niet gewisseld, dus als je erbij staat, zit je vaak voor niks te wachten.Haha hoog 65+ gehalte..en ze wilden er niet een in hun mond ?