Ja we kunnen verwijderde berichten terug plaatsen.Kan dat überhaupt nog, verwijderde berichten terugzetten zoals sommigen eisen? Ik neem aan dat ze dan definitief weg zijn
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa we kunnen verwijderde berichten terug plaatsen.Kan dat überhaupt nog, verwijderde berichten terugzetten zoals sommigen eisen? Ik neem aan dat ze dan definitief weg zijn
O, ik dacht dat het definitief wasJa we kunnen verwijderde berichten terug plaatsen.
Nope ik kan de verwijdering ongedaan maken. Of ik dat ga doen is natuurlijk een andere vraagO, ik dacht dat het definitief was
Al die dick pics van je, die hoeven de mensen niet te zienDan eis ik bij deze dat al mijn berichten worden teruggezet
Die paar die op een forum schrijven is totaal geen goed beeld van de gehele groep dames die werken en voor 90% uit het buitenland komen
Ik zag dat ze ook weer uit de winterslaap is gekomen. Ben benieuwd hoe de soap verder gaatEn Gina uit Dort is er gelukkig ook nog voor een gezellige bijdrage!
dan heb ik waarschijnlijk iets gemist.Ik zag dat ze ook weer uit de winterslaap is gekomen. Ben benieuwd hoe de soap verder gaat
De dame is nogal apart, om het maar netjes te zeggen. Ook de reacties die ze geeft en de daaropvolgende reacties van leden zijn interesse te noemen.dan heb ik waarschijnlijk iets gemist.
Je maakt me wel nieuwsgierig Rick,De dame is nogal apart, om het maar netjes te zeggen. Ook de reacties die ze geeft en de daaropvolgende reacties van leden zijn interesse te noemen.
Nergens eigenlijk, ze is alleen actief in haar eigen topic.Je maakt me wel nieuwsgierig Rick,
In welke discussie(s) is deze dame actief?
Nog erger als nuMoet jij eens opletten, dadelijk in de warme zomerdagen als mensen vakantie hebben.
Dan komen alle halve tamme hier hun verhaal doen.
als ik naar het weerbericht kijkt duurt dat niet zo lang meerMoet jij eens opletten, dadelijk in de warme zomerdagen als mensen vakantie hebben.
Dan komen alle halve tamme hier hun verhaal doen.
En volgens de forumregels is dat eigenlijk helemaal niet toegestaan, maar zie ik wel vaker.Nergens eigenlijk, ze is alleen actief in haar eigen topic.
Die kende ik nog niet maar vind ik wel een goede beschrijving voor mijn mini FL-tje.halve tamme
Hoe weet je dat zo zeker? Alias is mijn naam…Ik vind het best een verademing dat de meeste dames DVP hier afgenokt zijn.
Mannen onder elkaar, heerlijk.
Hoeven we geen witvoetje meer te halen bij de( overigens gerespecteerde) dames DVP.
Lang leve de wandelaars!
Ik zou echt bang zijn om een afspraak met haar te maken, als ik haar berichten in haar topic zo eens lees. Denk dat ze je zo door een muur heen gooit als je 'verkeerd kijkt' ofzoDe dame is nogal apart, om het maar netjes te zeggen. Ook de reacties die ze geeft en de daaropvolgende reacties van leden zijn interesse te noemen.