Misschien, maar dan wordt er gewoon weer op ingepikt door andere die later aansluiten en hun zegje willen doen, en zo blijven wij bezig met opruimen.
Toch denk ik dat onderstaande oplossing (die ik laatst tegen kwam) eventueel in combinatie met een waarschuwing zoals mod
@Lament hier eerder plaatste vele malen beter is dan alles gewoon verwijderen. Gewoon omdat iedereen dan weet
waarom.
Hoeven we het er nog niet mee eens te zijn, maar het is in ieder geval wel duidelijk. Nu besluit de 4e moderator die zich in het topic mengt bijna 1/3e van de berichten in het topic te verwijderen, uit het niets. Dat geeft onvrede. Daarbij, bezig blijven met opruimen hoort er wel een beetje bij als moderator.
De oplossing die ik bedoel:
Niet het hele bericht verwijderen, maar alleen het deel van de inhoud dat niet kan volgens de regels. Desnoods uiteraard wel de hele inhoud. In combinatie met het achterlaten van een reden.
Kom op, het is het Clubhuis en een topic van
@Nachtjager...
2/ aanzet geven tot trollen
Dit is een kapstok waar je nagenoeg alles aan kan ophangen. Bijna iedere mening of zelfs ieder bericht kan een ander aanzetten tot trollen.
Niets dan respect voor iedereen die de rol van moderator op zich neemt verder. Het is een ondankbare functie. Het is het plotselinge en gebrek aan duidelijkheid waarom, waar ik me aan stoor. Meestal onthoud ik me dan ook van kritiek, maar hier kon ik het niet laten. Ik baal dan ook dat die post verwijdert is.
Oh en uiteraard succes
@PickleRick.