Marco van Batsen
Vaste klant
Gina k1 kan ik aanbevelen.@Marco van Batsen damn maar bedankt voor de info dan maar kijken of er iets anders lekkers is
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGina k1 kan ik aanbevelen.@Marco van Batsen damn maar bedankt voor de info dan maar kijken of er iets anders lekkers is
Nee helaas nog niet.Weet iemand of onze schoonheid er weer is?
Bij Ruby is het over het algemeen twee maanden op, twee maanden af.Nee helaas nog niet.
Ze is eind april weggegaan en als het goed is zou ze 2 maanden terug gaan naar Roemenië en dan terugkomen
Rond 11:30 was ze er nog niet.Is ze inmiddels al gespot? Wil haar graag weer eens bezoeken
Ik wacht met smart op haar terugkomst. In saunaclub Venus in Hamminkeln lopen veel petite dames rond. Is een half uurtje de grens over.Ruby heeft echt opgemerkt bij Dotinchem sinds Natascha en Gina vertrokken. Ze is anders dan enige vrouw die ik ooit heb ontmoet. Ruby is vriendelijk en biedt uitzonderlijke service, hoewel ze misschien niet erg spraakzaam is. Er is een gevoel dat ze van haar werk geniet. Meestal werkt ze twee maanden en neemt dan een pauze van twee maanden of iets soortgelijks. Kan iemand aanbevelingen doen voor het vinden van iemand met een vergelijkbaar slank, Europees uiterlijk als Ruby in Gelderland? Is er nieuws over Ruby of updates?
gestopt gaat lekker in de escape nog even en er zit niks meerWeet iemand hier wanneer ze weer terugkomt?, of is ze gestopt.
Wachten duurt lang
Heb je dit van haar zelf vernomen?gestopt gaat lekker in de escape nog even en er zit niks meer
Of werkt ze nu ergens andersgestopt gaat lekker in de escape nog even en er zit niks meer
Dat zeg ik helemaal niet. Het was meer de vraag is ze gestopt?gestopt gaat lekker in de escape nog even en er zit niks meer
@dewandelaar1969 we horen graag reactie van je. Heb je dit van Ruby zelf gehoord?gestopt gaat lekker in de escape nog even en er zit niks meer
ik heb regelmatig contact met haar gehad via app en ze twijfelde of ze nog terug komt van de een op de andere dag krijg ik geen contact meer met haar en haar profielfoto heeft ze ook verwijderd dus dan is 1 plus 1
Oeps dat is niet het bericht wat we hadden verwacht. Zou voor vele wandelaars een aderlating zijn.@dewandelaar1969 we horen graag reactie van je. Heb je dit van Ruby zelf gehoord?
Reactie van @dewandelaar1969 via dm.
Hier kan ik me helemaal in vinden Kun.Dit is verdrietig nieuws voor mij als newbie in dit forum. Zij was de enige met wie ik me op mijn gemak voelde, en ik genoot echt van haar unieke kwaliteiten. Echter, ik had altijd de indruk dat ze van binnen niet echt gelukkig was. Ik hou ervan om bij blije mensen te zijn. Als je alles in overweging neemt, was ze echt uitzonderlijk.
Nou, ze is er gewoon weer! Al dat doemdenken slaat nergens op.Helaas ook met de noorderzon vertrokken topper 2 ook de hele zomer legen kamer jammer
Goed nieuws @Peacock . Alle Tiny's zijn er weer!Nou, ze is er gewoon weer! Al dat doemdenken slaat nergens op.
Pffffff zoals Peaocck al zegt: al die drukte om niks. Die meiden komen een paar weken flink verdienen en dan zijn ze weer een poosje weg. Hoe beter het ze hier qua werk gaat, hoe langer ze weg kunnen blijven. Dat is dan misschien de keerzijde van het succes van deze dames. Ze is er dus weer,mijn tip: ga daar van genieten in plaats van piekeren of ze 'eventueel en heel misschien wel over stoppen zou kunnen hebben nagedacht' .Vraag is of ze zich bedacht heeft of uberhaupt niet de intentie had om te stoppen
Ja maar het grote geld blijft lonken! Dus lekker neuken maar!Pffffff zoals Peaocck al zegt: al die drukte om niks. Die meiden komen een paar weken flink verdienen en dan zijn ze weer een poosje weg. Hoe beter het ze hier qua werk gaat, hoe langer ze weg kunnen blijven. Dat is dan misschien de keerzijde van het succes van deze dames. Ze is er dus weer,mijn tip: ga daar van genieten in plaats van piekeren of ze 'eventueel en heel misschien wel over stoppen zou kunnen hebben nagedacht' .
Ik heb ernstige twijfels over de wandelaars die beweren dat ze buiten de Escape contact met Ruby hebben en wildste verhalen de wereld in sturen. Maar als je naast de geweldige sex met Ruby ook wat interesse in haar toont kom je er achter dat het heel anders zit.Vraag is of ze zich bedacht heeft of uberhaupt niet de intentie had om te stoppen
Veemarkt in Doetinchem is al jaren niet meer jaapjum als snap wat ik deboel denk het nietJa maar het grote geld blijft lonken! Dus lekker neuken maar!