Recensie Ruby (Roe), Doetinchem, Eroscentrum Escape k5 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ruby heeft echt opgemerkt bij Dotinchem sinds Natascha en Gina vertrokken. Ze is anders dan enige vrouw die ik ooit heb ontmoet. Ruby is vriendelijk en biedt uitzonderlijke service, hoewel ze misschien niet erg spraakzaam is. Er is een gevoel dat ze van haar werk geniet. Meestal werkt ze twee maanden en neemt dan een pauze van twee maanden of iets soortgelijks. Kan iemand aanbevelingen doen voor het vinden van iemand met een vergelijkbaar slank, Europees uiterlijk als Ruby in Gelderland? Is er nieuws over Ruby of updates?
 
Ruby heeft echt opgemerkt bij Dotinchem sinds Natascha en Gina vertrokken. Ze is anders dan enige vrouw die ik ooit heb ontmoet. Ruby is vriendelijk en biedt uitzonderlijke service, hoewel ze misschien niet erg spraakzaam is. Er is een gevoel dat ze van haar werk geniet. Meestal werkt ze twee maanden en neemt dan een pauze van twee maanden of iets soortgelijks. Kan iemand aanbevelingen doen voor het vinden van iemand met een vergelijkbaar slank, Europees uiterlijk als Ruby in Gelderland? Is er nieuws over Ruby of updates?
Ik wacht met smart op haar terugkomst. In saunaclub Venus in Hamminkeln lopen veel petite dames rond. Is een half uurtje de grens over.
 
Laatst bewerkt:
Dit is verdrietig nieuws voor mij als newbie in dit forum. Zij was de enige met wie ik me op mijn gemak voelde, en ik genoot echt van haar unieke kwaliteiten. Echter, ik had altijd de indruk dat ze van binnen niet echt gelukkig was. Ik hou ervan om bij blije mensen te zijn. Als je alles in overweging neemt, was ze echt uitzonderlijk.
Hier kan ik me helemaal in vinden Kun. 🥲
 
Vraag is of ze zich bedacht heeft of uberhaupt niet de intentie had om te stoppen🤔
Pffffff zoals Peaocck al zegt: al die drukte om niks. Die meiden komen een paar weken flink verdienen en dan zijn ze weer een poosje weg. Hoe beter het ze hier qua werk gaat, hoe langer ze weg kunnen blijven. Dat is dan misschien de keerzijde van het succes van deze dames. Ze is er dus weer,mijn tip: ga daar van genieten in plaats van piekeren of ze 'eventueel en heel misschien wel over stoppen zou kunnen hebben nagedacht' .
 
Pffffff zoals Peaocck al zegt: al die drukte om niks. Die meiden komen een paar weken flink verdienen en dan zijn ze weer een poosje weg. Hoe beter het ze hier qua werk gaat, hoe langer ze weg kunnen blijven. Dat is dan misschien de keerzijde van het succes van deze dames. Ze is er dus weer,mijn tip: ga daar van genieten in plaats van piekeren of ze 'eventueel en heel misschien wel over stoppen zou kunnen hebben nagedacht' .
Ja maar het grote geld blijft lonken! Dus lekker neuken maar!
 
Vraag is of ze zich bedacht heeft of uberhaupt niet de intentie had om te stoppen🤔
Ik heb ernstige twijfels over de wandelaars die beweren dat ze buiten de Escape contact met Ruby hebben en wildste verhalen de wereld in sturen. Maar als je naast de geweldige sex met Ruby ook wat interesse in haar toont kom je er achter dat het heel anders zit.
De reden dat ze pas 2 maanden later is teruggekomen is dat ze een examen voor haar studie net niet gehaald heeft en de herkansing een paar weken later was. Met haar studie is ze nog wel een paar jaar bezig en tegen die tijd zal ze vast wel stoppen met dit werk maar nu dus gelukkig nog niet.
Ruby spreekt 6 talen en studeert aan de universiteit; kortom een echte beauty and brains girl.
 
Terug
Bovenaan Onderaan