Deze dame al vaker zien zitten, ze zit altijd relaxt achter het raam, geen overdreven aandachtrekkerij ofzo, kijkt weinig naar buiten. Maar als je haar blik weet te vangen glimlacht ze wel lief, dus ze maakt wel een prettige indruk.
Laatst de gok gewaagd. Aan het raam gevraagd wat de kosten waren: 50 euro. Prima, naar binnen. Binnen gevraagd of pzc ook mogelijk was, dit kon voor 50 euro extra.
De edele delen gewassen aan de wastafel en gewacht op de dingen die komen gaan.
Aan "teasen" of voorbereiden doet ze niet echt, ze gaat meteen met je pik aan de slag. Pijpkunsten vond ik niet helemaal naar mijn smaak, te veel gesjor met de hand erbij. Maar haar heerlijke zachte lijfje mogen bekijken en aanraken maakte veel goed. Puur natuur zonder plakplaatjes of siliconen.
Na een tijdje gevraagd of ze het me de hand wilde afmaken en dat deed ze heel goed. Ik dacht eerst, eens zien of dit een "ik maak het zelf wel met de hand af"-bezoekje wordt, maar dat was niet nodig. Een heerlijke finale dus.
Nadeeltje: het was nogal donker op de kamer. Ik moest mezelf bijlichten met mijn telefoon om te zien waar ik mijn kleren kwijt kon.