daywalker2060
Newbie
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nederlandse-geile-blondine.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Daarnet bij Romy geweest.
Ontvangt in een motel in Boom.
Heb voor een halfuurtje 100 euro betaald.
Pijpen zonder cd, beffen, kutje en kontgaatje vingeren. Geen tongzoenen. Ze pijpt heerlijk en is ook lekker strak.
Alle posities mogelijk.
De foto's zijn gedateerd. Dame heeft nu tepelpiercings en heel wat tattoos op haar lijf. Doet me beetje twijfelen of het de hare zijn.
Dame zelf is zeer vriendelijk. Douche vooraf en erna. Lekker hard gestoot in haar kutje en voldaan vertrokken. Ik had het gevoel dat veel bespreekbaar is. Je kan ver gaan met haar. Qua uiterlijk was het niet echt mijn type.
Ontvangt in een motel in Boom.
Heb voor een halfuurtje 100 euro betaald.
Pijpen zonder cd, beffen, kutje en kontgaatje vingeren. Geen tongzoenen. Ze pijpt heerlijk en is ook lekker strak.
Alle posities mogelijk.
De foto's zijn gedateerd. Dame heeft nu tepelpiercings en heel wat tattoos op haar lijf. Doet me beetje twijfelen of het de hare zijn.
Dame zelf is zeer vriendelijk. Douche vooraf en erna. Lekker hard gestoot in haar kutje en voldaan vertrokken. Ik had het gevoel dat veel bespreekbaar is. Je kan ver gaan met haar. Qua uiterlijk was het niet echt mijn type.
Laatst bewerkt door een moderator: