Als je op zoek bent naar een ervaren schoonheid ben je bij mijn op het juiste adres voor Ik heb praktisch geen taboe’s voor je, schat! Als je aanhankelijk wilt zijn,...
www.kinky.nl
Het was me nog niet gelukt om af te spreken, maar nu uiteindelijk wel.
De afspraak was zo gemaakt, we hadden al een keer een videocall gehad, omdat ik wilde weten waar ze ongeveer ontvangt.
Het bedrag is ongewijzigd en ik had voor een uurtje afgesproken.
Op locatie via WA laten weten dat ik er was, de deur werd opengemaakt en je kan naar boven.
De trap naar boven was donker, eenmaal boven zag ik haar koppie door een deuropening, dus zo wist ik waar ze was.
Ze heeft een een woongedeelte een kleine slaapkamer, maar het bed is groot genoeg, ik vermoed 120 breed.
Rita ziet eruit zoals op de foto, mooi lichaam en ze had een leuk sexy outfitje aan.
Alles zag je zitten en ze zag er heerlijk uit.
We gingen naar de slaapkamer, daar kleedde ik me uit, zij ging zich nog even opfrissen in de douche.
Mijn bril lag ik op de tafel, in de woonkamer, daar was meer ruimte.
Ze kwam terug en we gingen het bed op.
Vol passie zochten we elkaar lippen op en werd er flink getongzoend.
Je kreeg mooi de tijd om haar lichaam met je handen te verkennen. Wel kreunt ze lichtjes tijdens de sessie, ik twijfel of dit echt was.
Naderhand begon ze me te pijpen. Tijdens het pijpen hoorde ik een hoop herrie in de woonkamer, maar het kon ook buiten zijn, dat hield me wel even bezig. Maar goed, dit was maar even en het werd weer stil. Standje 69 kwam voorbij, waarbij ze lekker haar heupen beweegt tijden het likken.
Daarna kwam ze bovenop me zitten als een cowgirl en bereed m'n little Sigar, na een tijdje kwam ze heftig klaar, volgens mij niet gespeelt. Ik wilde haar daarna nog extra vingeren, maar dat liet ze niet toe, volgens te gevoelig daar
Ik heb het doggy afgemaakt en het uitzicht was schitterend.
Nadat we klaar waren ging zij zich wassen, ik wilde m'n bril pakken en die lag niet meer op de tafel waar ik 'm neer had gelegd, maar die lag op de grond. Duidelijk was ze dus niet alleen. Je kan je spulletjes beter in de buurt houden.
Verder was er niks aan de hand met de bril.
Een leuke GFE-date en het herhalingsgevaar is zeker aanwezig.
Ik ben ongeveer 35 min binnen geweest, dus een volgende date zou voor mij 30 min worden. Omdat ik niet wist hoe de date zou worden heb ik bewust voor een uur gekozen.