ik thuis ookGeen stress, bare is gewoon lekker, doe al jaren niet meer anders
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenik thuis ookGeen stress, bare is gewoon lekker, doe al jaren niet meer anders
Het lijkt mij dan toch handig om juist te adverteren voor meer potentiële wederkerende klantenZe adverteert momenteel niet omdat ze genoeg wederkerende vaste klanten heeft.
Niet iedereen wil altijd meer, meer, meer. Het moet ook leuk en beheersbaar blijven.Het lijkt mij dan toch handig om juist te adverteren voor meer potentiële wederkerende klanten
Lezen is blijkbaar moeilijk, ik dacht dat er stond "niet genoeg"Niet iedereen wil altijd meer, meer, meer. Het moet ook leuk en beheersbaar blijven.
Ze is weer terug in november zover ik weet.Deze dame alweer lang offline weer op haar tel.heb haar geapt geen reactie.paar dagen geleden. Weer het land uit toch geen soa ofzow? Las ergens dat ze in het verleden dat had en effe eruit was ?
Nou ik moet zeggen Rita neukt altijd met veel plezier en veel energie.Half uur 100 euro en een uur honderdvijftig euro. Wat zou jij doen als geld wil verdienen, geloof me maar die meiden zitten niet voor hun en jouw plezier. Alhoewel Rita echt wel een topper is in service. Het is de vraag wie het eerst iets oploopt bij haar, inmiddels is het een zaadcontainer geworden.
Zeker niet gezoend???Ik ben geen bare neuker, verre van dat zelfs.
Met condoom gedaan en van kut naar kont naar kut naar mond zonder problemen of wisselen condoom.
Mij niet meer gezien maar voor mannen zonder vrees is bij deze dame veel mogelijk en goed hard.
Misschien moet je even teruglezen (of iemand vragen je te helpen) en constateren dat jij een mening geeft over wat ik wel/niet eng vind.... De reactie daarna is bedroevend kinderachtig.als je iemands mening niet kan waarderen die anderen hun keus respecteerde kan je beter weg blijven zielig vent dat je bent.t