WHEM Stella Hengelo

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kajuki

Vaste klant
219
04/08/22
78
5
Wie heeft er ervaring met deze dame uit Hengelo?

Ik wil stella graag binnenkort een bezoek laten brengen, over die 30 euro maak ik me weinig zorgen eerlijk gezegd, maak me meer zorgen over gegevens die ze ontvangt je leest vaak genoeg dat mensen worden bedreigd of afgeperst etc mij maakt het niet persoonlijk uit heb geen sociale media of relatie etc dus ja... Heb haar een mail gestuurd ook een mail terug gekregen met haar nummer dus zal wel eens kijken iemand nog tips if ideën?

Ik wil stella graag binnenkort een bezoek laten brengen, over die 30 euro maak ik me weinig zorgen eerlijk gezegd, maak me meer zorgen over gegevens die ze ontvangt je leest vaak genoeg dat mensen worden bedreigd of afgeperst etc mij maakt het niet persoonlijk uit heb geen sociale media of relatie etc dus ja... Heb haar een mail gestuurd ook een mail terug gekregen met haar nummer dus zal wel eens kijken iemand nog tips if ideën?
Ben je al geweest? Ik ben benieuwd naar je ervaringen.

Hoe is je ervaring met Stella?

Excuses voor mijn late post, Stella is oprecht een super leuke lieve meid doet ook alles met condoom en geen anaal. Stella biedt naar mijn mening een gfe. Stella inmiddels al meerdere malen laten komen laten we zuinig zijn op haar

Terug
Bovenaan Onderaan