Yess, was weer zoals vanouds! Gewoon weer topIs er al iemand bij Rianne geweest?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenYess, was weer zoals vanouds! Gewoon weer topIs er al iemand bij Rianne geweest?
Ja top wijf ze is gwn de vrouw wat je wilIs er al iemand bij Rianne geweest?
Heeft ze dat aan gegeven dat van van hard genomen te worden of trek je zelf een conclusie dat ze daar van houdtJe zult haar vast wel hebben moeten neuken met condoom je zegt dat ze er van houdt om hard genomen te worden ze zal vast zelf wel een vriend hebben die haar keihard neemt en die mag het wel doen bij haar neuken zonder condoom jij moet er voor betalen en hij doet het gratis
Pfff kerel je wordt vermoeiend in dit topic. Ik lees nergens dat hij beweert haar ZC te hebben geneukt. En wat een dame in haar eigen tijd doet en met wie hebben wij toevallig he-le-maal niks mee te maken.Je zult haar vast wel hebben moeten neuken met condoom je zegt dat ze er van houdt om hard genomen te worden ze zal vast zelf wel een vriend hebben die haar keihard neemt en die mag het wel doen bij haar neuken zonder condoom jij moet er voor betalen en hij doet het gratis
Denk dat sommige dames een break nemen mede door de airco die er niet aanstaat.En nog wat ik zie dat Rianne niet meer adverteert op kinky dus alle Rianne liefhebbers ik vermoed dat ze er nu mee gestopt is
Die airco's zijn kapot heb ik vorige week van Angelina gehoordDenk dat sommige dames een break nemen mede door de airco die er niet aanstaat.
en dat zijn ze volgens de dames al een tijdjeDie airco's zijn kapot heb ik vorige week van Angelina gehoord
ze is er vandaag blijkbaar ookze is er alleen zaterdags volgensmij.
Wil ook nog wel eens weer naar Rianne
Vreemd zo ken ik haar in ieder geval niet maar ja tijden kunnen veranderenOnlangs ook maar eens op bezoek geweest bij Rianne na alle positieve berichten. Ze is inderdaad vrolijk en gezellig, maar de sex? Ik vond het al met al maar heel matig. IK had een half uur afgesproken, stond na een kwartier weer buiten. Moest alles snel afraffelen, ze had overal last van. Nee, een tegenvaller, helaas.
Dat vragen meer wandelaars zich af.Weet iemand waar ze nu staat/adverteert?
ben er bang voor.ik denk dat ze nu echt gestopt is