Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerendat is heel zuur maar dat hoeft dan van mij niet meer ze is er gewoon mee gestopt ik zou dan maar zeggen zoek een andere leuke dame ergens anders dan Almelo want dat is verder niet bijzonderkreeg een app van d'r dat ze momenteel alleen maar foto's en slipjes doet. Jammer maar helaas
tja even iets melden mag toch wel . Ik maak me er niet zo druk over maar mede wandelaars wel.dat is heel zuur maar dat hoeft dan van mij niet meer ze is er gewoon mee gestopt ik zou dan maar zeggen zoek een andere leuke dame ergens anders dan Almelo want dat is verder niet bijzonder
Succes. Alles wijst er op dat ze er mee gestopt is.Heerlijke dame dit en neemt alle tijd voor je. Ga haar zeker nog eens bezoeken.
Nee Rianne kom niet bij je ik heb je niet nodigRianne is er weer
Hollandse Rianne! Woensdag/vrijdag/zaterdag!
Haiii schatjes! Kennen jullie mij nog? Ik ben weer terug van weggeweest, en geiler dan ooit! Kom jij ook lekker met mij spelen? Me kutje is altijd lekker nat en ik b...www.kinky.nl
Ok?Nee Rianne kom niet bij je ik heb je niet nodig
Zoey is niet gestopt en is nu een week of 6 weg. Dus niet getreurd en je moet geluk hebbenzij is 1 van mijn favoriete dames samen met Zoey .Maar volgens mij is Zoëy gestopt .Helaas
Ga maar lekker achter in de rij aansluiten tot dat je aan de beurt bent mij niet gezienZe kan het maar zo een druk krijgen.
Aangezien de spoeling dun is van goede dames (dat vind ik).
Ben in het verleden vaak bij haar geweest.
Geweldig leuke meid.
Met top diensten.
Ik ga ook gewoon in de rij aansluiten.
Kijken of de diensten nog steeds top zijn.
Helemaal goed topper.Ga maar lekker achter in de rij aansluiten tot dat je aan de beurt bent mij niet gezien
Indd hoezo wachtrij .Gaat bij Zoey net zo .Afspraak maken en je hoeft geen sec te wachtengewoon bellen en afspraak maken.
werkt prima.
Yess, was weer zoals vanouds! Gewoon weer topIs er al iemand bij Rianne geweest?
Ja top wijf ze is gwn de vrouw wat je wilIs er al iemand bij Rianne geweest?