• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Rianne, Almelo, Red Light Heaven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je zult haar vast wel hebben moeten neuken met condoom je zegt dat ze er van houdt om hard genomen te worden ze zal vast zelf wel een vriend hebben die haar keihard neemt en die mag het wel doen bij haar neuken zonder condoom jij moet er voor betalen en hij doet het gratis 😞
 
Je zult haar vast wel hebben moeten neuken met condoom je zegt dat ze er van houdt om hard genomen te worden ze zal vast zelf wel een vriend hebben die haar keihard neemt en die mag het wel doen bij haar neuken zonder condoom jij moet er voor betalen en hij doet het gratis 😞
Heeft ze dat aan gegeven dat van van hard genomen te worden of trek je zelf een conclusie dat ze daar van houdt
 
Je zult haar vast wel hebben moeten neuken met condoom je zegt dat ze er van houdt om hard genomen te worden ze zal vast zelf wel een vriend hebben die haar keihard neemt en die mag het wel doen bij haar neuken zonder condoom jij moet er voor betalen en hij doet het gratis 😞
Pfff kerel je wordt vermoeiend in dit topic. Ik lees nergens dat hij beweert haar ZC te hebben geneukt. En wat een dame in haar eigen tijd doet en met wie hebben wij toevallig he-le-maal niks mee te maken.
 
Zondag weer in de auto en weer op na de vaste meid in almelo geweest en dat is Rianne zo als altijd ga ik daar heen ze hou ook netjes aan de afgesproken tijd en dan gaan wel elkaar al lekker strelen en zoen bij de deur en gaan we lekker binnen veder met meerde standjes en doggy vindt ze lekker man boven op vindt ze ook geil en 69 kan ze helemaal in op maar uiteraard is het zakje van mij door haar weer lekker leeg door dat lekker kutje van haar is ze lekker vol gespoten dankje tot de volgende keer x
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan