Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenUiteindelijk zullen de wandelaars stemmen met de voeten en de pen. Het forum waar het meeste wordt geschreven en dat de meeste toegevoegde waarde biedt, zal boven komen drijven.Naar mijn idee zijn er 3 fora die nu kandidaat zijn voor de nieuwe 'opvolger van hookers':
- Venery: maar dat is vooral omdat ze succesvol berichten hebben geschraapt van hookers. De oprichters ken ik (helaas) ook en die zijn er niet goed in om vrienden te blijven met andere wandelaars
- Citygirl: maar is inmiddels ook onderdeel van een groot bedrijf geworden, dus ook hier is onafhankelijkheid problematisch. Bovendien zijn er programmeurs van hookers bij citygirl terecht gekomen. Voor privehuizen hebben ze momenteel nog veel meer content dan de andere fora
- Girlsreview: is in ieder geval onafhankelijk en voor ramen en thuisontvangst denk ik al de nummer één. De tijd zal leren of een onafhankelijk forum goed zal kunnen blijven draaien als de kosten toenemen
We gaan het zien!
Dat was precies mijn gedachte, als je een rol van betekenis wil spelen zal daar toch wel wat geld voor nodig zijn, maar de tijd zal het leren.De tijd zal leren of een onafhankelijk forum goed zal kunnen blijven draaien als de kosten toenemen
We gaan het zien!
Op Citygirl zijn veel Hookers ballingen aanwezig, die ook actief zijn op aan Citygirl verbonden advertentiesites.- Citygirl: maar is inmiddels ook onderdeel van een groot bedrijf geworden, dus ook hier is onafhankelijkheid problematisch.
ACM zal niks doen aan deze site. Autoriteit Persoonsgegevens kan er wel iets aan doen. ACM is Autoriteit Consument en Markt.Hopen dat de ACM deze website wel in de lucht laat.
Deze site is aangemaakt op 29 juni, volgens mij de dag of een dag later, dat Hookers het nieuws bekent maakte. Forum software kopen en erop zetten en klaar is Kees. Ik weet niet of hij ook echt Kees heet. Deze site staat op naam van een webhostingbedrijfje, zodat de maker van de site anoniem kan blijven. Als ik een site als deze had gehad zou ik ook niet willen dat mijn naam en adres eronder zouden staan. Ook voor de veiligheid natuurlijk.Dan ben ik wel benieuwd 'van wie' dit forum, girlsreview.nl dus, eigenlijk is. Ik vind het op zijn minst opmerkelijk dat het compleet 'klaarstond' op het moment dat ik van hookers mijn bericht had ontvangen dat ze gingen sluiten
Ik denk dat ik weet waar je op doelt, maar ik denk dat het wat onschuldiger is. Het gaat met name om 3 privehuizen die onder hetzelfde bedrijf vallen en die hebben iedere maand een lotingsactie met maar liefst 20 prijzen per maand. Daarnaast hebben deze huizen een hechte en trouwe fanclub van wandelaars die weinig in andere huizen komen omdat ze erg tevreden zijn over die 3 huizen. Of ze snel tevreden zijn of dat die huizen gewoon erg goed zijn weet ik niet, misschien een combi. Hoe dan ook, daardoor loopt het aantal positieve recensies over die 3 huizen enorm hard op.Op Citygirl zijn veel Hookers ballingen aanwezig, die ook actief zijn op aan Citygirl verbonden advertentiesites.
Steeds dezelfde accounts die in dezelfde schrijfstijl steeds lovende recensies schrijven over dames met advertenties.
De dames zullen best wel goed zijn, maar dit roept twijfel bij mij op over veel recensies op Citygirl.
Hookers en Kinky vielen onder Midhold, maar op Hookers had ik niet het idee dat ik betaalde recensies las.
Nee, ik heb het over BDSM en kinky raamprostitutiedames die adverteren op citygilrl en smdome.Ik denk dat ik weet waar je op doelt, maar ik denk dat het wat onschuldiger is. Het gaat met name om 3 privehuizen die onder hetzelfde bedrijf vallen en die hebben iedere maand een lotingsactie met maar liefst 20 prijzen per maand.
Helemaal gelijk!ACM zal niks doen aan deze site. Autoriteit Persoonsgegevens kan er wel iets aan doen. ACM is Autoriteit Consument en Markt.
Inderdaad, Alles omtrent het hosten van een actief forum is heel veel werk, dus respect voor de oprichter!!Ik denk niet dat het veel werk was om het "compleet" klaar te zetten. Het lijkt me een standaard-installatie van vBulletin met een eigen thema. Het echte werk begint pas na opstarten: aanpassen, onderhouden...
Ja, lijkt mij ook. Dit forum komt er naar mijn mening als beste uit.Citygirl bestaat al langer maar is zoals hierboven beschreven helemaal niet neutraal. Venery had ik tot 5 minuten geleden nog nooit van gehoord, maar na een diagonale check van de site lijkt dat een nagenoeg dood forum te zijn dat hooguit kan dienstdoen als archief voor gescrapete Hookers-recensies. Forum lay-out vind ik trouwens ook vreselijk. Nee, girlsreview.nl steekt er duidelijk met kop en schouders bovenuit. We zitten hier goed. Hulde aan de oprichters!
Was dit in het verleden al niet eens het geval??Er kunnen nu recensies worden geschreven op kinky, maar dames kunnen het aan- en uitzetten en ze moeten eerst goedgekeurd worden.
Ridicuul. Blij dat we van die leugenaars van Midhold af zijn.Er kunnen nu recensies worden geschreven op kinky, maar dames kunnen het aan- en uitzetten en ze moeten eerst goedgekeurd worden.
Ik herinner mij dat op SMDome een oproep werd geplaatst om om aangifte te doen bij de AP tegen Midhold.Misschien is het in dit verband goed om nog eens te melden dat Midhold zich op Hookers nooit bemoeid heeft met de redactionele zaken van het Hookers forum.
Venery heb ik wat rondgekeken. Citygirl is idd een joke met al die bannelingen van hookers. Die oprichter frankkinky is daar alle webmasters en met verschillende accounts. Dus de betrouwbaarheid is ongeveer nul.Heb ook de indruk dat dit forum nu het beste is.
Zeker wat betreft "raamprostititie " in Belgiê.
Venery ken ik niet zo goed, Citygirls is a joke .