Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee, maar die begint altijd wat later. Weet niet of ze vandaag terugkomt van vakantie.Hoi Paulina gespot toevallig
Hoi Paulus heb jij Asha gespot?Nee, maar die begint altijd wat later. Weet niet of ze vandaag terugkomt van vakantie.
Ja, maar die is er vrijwel altijd van maandag tm vrijdag, dus hoeft niet steeds gevraagd te worden.Hoi Paulus heb jij Asha gespot?
Goede dag, is er al een recensie van deze dame?Voor de kerst zag ik Laila zitten op k23-9 dacht ik. Mooie donkere dame. Helaas was ik al weer op weg naar huis. Weet iemand of ze al weer aanwezig is?
Dank @Paulus2Je hoeft het niet steeds te vragen, ik meld het als ze er weer is.
Ik heb haar ook nog niet gezien. Dus terug in NL, maar ook weer aan het werk?Ik heb haar nog niet gezien, maar Camelia van Geleenstraat 74 k1 is weer terug.
Ik schrijf niet, dat ze terug in NL is.Ik heb haar ook nog niet gezien. Dus terug in NL, maar ook weer aan het werk?
Tja, dat is hij vast al meerdere keren. Maakt mij niet uit wie het is die voor het raam staat of achter het gordijn....jazeker....het is wachten tot frankkinky in de erker wordt gefist ....
Denk dat ze willen jij dat dan moet doenJa, en wie gaat dat bijhouden?