De dame des huizes is een echte "hoeremadam" die wil dat haar klanten tevreden terug komen. Ik heb daar al goede ervaringen gehad, maar ook mindere. Over de goede schrijf ik hier graag een recensie, over de slechte zwijg ik. Om de goede reden dat die dames daar meestal maar 1 of 2 weken blijven en ik het "huis" niet wil beschuldigen voor de slechte prestatie van de dames. En zo ze ook geen slechte reputatie wil geven. Deze dame vraagt trouwens altijd voor je buiten gaat hoe het was en als je tevreden bent. Ik weet de naam niet meer van de bewuste dame, maar het was ook een Spaanse. Mooi madam, zoals de meeste, maar eenmaal op de kamer een diepvries, van zo'n kwaliteit dat je dat in de winkel niet kunt kopen denk ik.
Om te beginnen hield ze haar kleren aan. Toen ik het opmerkte deed ze tegen haar zin alles uit. Ze sprak enkel spaans, of deed alsof, want alles wat je zei verstond ze niet. En overal waar je wou aankomen, behalve haar borsten, was het no no. Ze begon met een massage (olie uitsmeren op mijn rug) zonder gevoel. Als ik mij moest draaien onmiddellijk mijn piemel stijf maken en trekken, trekken.... Toen ik haar daar een opmerking over maakte heeft ze 10 seconden gepijpt, met condoom! Ze wou boven op mij komen, maar door het gebrek aan erotiek had ik geen stijve meer. Dan maar weer trekken tot ik klaar kwam. En nergens, maar ook nergens mocht je aankomen. Als ik klaar gekomen was, deed ze al haar kleren aan en ik mocht het zelf opkuisen. Aan de deur mijn geklaag tegen de madam gezegd, ze riep ze bij haar en vroeg wat er waar was van mijn verhaal, en ze bekende met een vieze, kwade blik naar mij toe. De bazin stelde voor, omdat ik 25 minuten was binnen geweest en voor een uur betaald, om de tijd af te maken met een ander meisje of geld terug. Ik kreeg een deel van mijn geld terug, zonder morren. Wat ik enorm apprecieer! Ik ben er sindsdien nog niet geweest. Maar ik ga nog wel eens terug.
Ik heb dit nog nooit geschreven hier om de reden dat ik aanhaalde. Maar nu er zijn die zich verbazen over de bazin haar uitspraak, wou ik dit toch even duidelijk maken. Die bewuste date daar eindigde trouwens met een grappige situatie die je liever niet meemaakt misschien. Ik zat in mijn auto en wou juist vertrekken als mijn buurman daar ook buiten kwam... We hebben effe goedendag gezwaaid en elk zijn eigen gang. Achteraf ben ik hem al een paar maal tegengekomen en telkens is het een grote lach en hartelijk goedendag zeggen. Leuk om een geheimpje van elkaar te hebben.