Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBlijkbaar wel, gebeld deze avond en normaal eind februari pakt ze haar valiezenWat kun je allemaal met haar? Kan geen recensie van haar vinden zo snel... Zegt wel dat ze maar een paar dagen zou blijven, hopelijk niet volgende week al weg...
Vanavond eens langs gegaan omdat de foto's mij heel erg aanspraken & ik toch al 2 keer goeie ervaringen heb gehad bij Relax.Iemand ervaring met Ruby?
Jammer van de slechte ervaring.Vanavond eens langs gegaan omdat de foto's mij heel erg aanspraken & ik toch al 2 keer goeie ervaringen heb gehad bij Relax.
Spijtig genoeg deze keer minder. Zou eigenlijk wel kunnen dat het de dame is van de foto's, zelfde borsten & etnisch type. Enkel denk ik niet dat ze 25 jaar geleden al foto's van zo een kwaliteit konden maken. Schat haar rond de 50, klein buikje, wat stevigere kont. Spreekt enkel Italiaans.
Wel super goede & zeer lange pijpbeurt (met condoom), sex gewoon. Kussen deed ze niet. Heb ook niet aangedrongen. Als ik er moet om vragen, is het voor mij al over. Kon niet klaar komen. Heeft dan hele tijd handjob gedaan. Toen wekker af ging, zei ze dat ze mijn nog 15min extra gaf. Verder handjob gedaan, maar kwam niet. Had mij verwacht aan jonger persoon & zat daar wat met mijn gedachten.
Bazin met me naar buiten gestapt om te vragen of ze gepijpt had zonder condoom & of ik tevreden was. Dus denk dat ze al reklamaties had gehad. Was uiteindelijk eig niet slecht, maar mijn ding niet.
Spijtig genoeg de reviews van Emily hier niet gelezen. Zat nog te twijfelen
touttout, er zijn wel reviews van emily. die zijn te vinden onder 'emy', emmanuela's angels te waasmunster.Review kon je niet lezen over Emily want ze heeft er geen.
Ziet er een knappe uit.
Kloppen de foto's een beetje?
Ja, idd !De Sisi die er nu zit, is dat deze die zo de hemel werd ingeprezen?
En is die volledig naturel deze dame? Of is er ergens aan bijgewerkt ?Ja, idd !
Ze is niet bijgewerkt, maar ze draagt soms een pruik.En is die volledig naturel deze dame? Of is er ergens aan bijgewerkt ?
Hoe bedoel je dan met een goeike?Sisi die nu aanwezig is, is de sisi van eind vorig jaar begin dit jaar.
Ze veranderd soms van uitzicht door de pruiken die ze draagt.
Sisi die er nu is is wel een goeike
Hoe bedoel je dan met een goeike?
Eventueel recensie??
Ook benieuwdHallo medewandelaars,
Ik zie dat Arianne terug en die foto's spreken mij wel aan. Heeft iemand van jullie ze al bezocht? Zoja de moeite waard?
Lara GFE mooi meisje bij Relaxdreams!!!!
Een klasse huis , waar u warm en hartelijk ontvangen, wordt door de charmante gastvrouw, die al uw wensen zal proberen te vervullen .Zijnwww.redlights.be
Is een zéér geile dame....veel kan als je haar behandeld met respect....Ziet er een geile donder uit
Volgens mij is dit inderdaad sisi,bij mij was ze blond, ik had er allesinds goede ervaring bijIs dat dan deze Sisi?
Bekijk bijlage 177259
Heeft iemand al een trio gedaan met dames van Relaxdreams?
Met wie?
Ervaringen?
Zal wel niet lang wegblijven, laatste keer ze vertrok was ze er 2 of 3 weken erna opnieuw. Dus komt wel goedSisi weer weg
Ja laten we hopen . Maar wou morgen nog eens langs gaan daar maar zie er geen bekende meer opstaan …. Geen feedback van mede wandelaarsZal wel niet lang wegblijven, laatste keer ze vertrok was ze er 2 of 3 weken erna opnieuw. Dus komt wel goed
Voor karol moet je zeker niet gaan.... wat een triestig belevenis was mij dat....Ja laten we hopen . Maar wou morgen nog eens langs gaan daar maar zie er geen bekende meer opstaan …. Geen feedback van mede wandelaars
Iemand een goede suggestie?Voor karol moet je zeker niet gaan.... wat een triestig belevenis was mij dat....