Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb die eens gehad in sexysenses, te mijden.Zijn er ervaringen met Simona ? Dank.
Oei ok jammer, wel een knappe naturel meid......Heb die eens gehad in sexysenses, te mijden.
Hoe doen jullie dit, krijg je dan geen krampen in je hand?doggy met duim diep in t kontje
Bij doggy... grijp ik haar liever bij haar heupen. Kan je lekker stoten! Of... je neemt haar bij haar schouders... Man!In de week bij Veronique geweest en zeer goed. Zeer goede en diepe BJ met alles erop en eraan. Nadien paar standjes en gefinished in doggy met duim diep in t kontje. Zeker een aanrader
ja ik kan het beamen, zeer leuke dameVandaag een bezoekje gebracht aan Veronique/Veronica.
Wat.Een.Mooie.Dame.
Ik zou ze zo inpakken en meenemen naar huis
Wel geen TZ en ze spreekt amper enkele woorden EN.
Jammer dat ik niet echt in form was.
Ze blijft nog tot vrijdag as.
Gisteren bij Simona geweest. Afspraak om direct te vergeten. Absolute afrader. Totaal niet sexie en ongeïnteresseerd. Foto's zijn misleidend en geven geen goed beeld van de werkelijkheid. Je mag best een maatje meer hebben, maar verzorg je dan wel netjes. Dat is wat ze ook van ons als mannen ook verwachten toch? Ongeschoren en vieze bende. Heb haar niet eens aangeraakt. Was echt slechtste ervaring ooit.Zijn er ervaringen met Simona ? Dank.
Graag wat meer verduidelijking m.b.t. Karol aub? zag er mij bij de presentatie wel goed uitVoor karol moet je zeker niet gaan.... wat een triestig belevenis was mij dat....
Graag wat meer verduidelijking m.b.t. Karol aub? zag er mij bij de presentatie wel goed uitVoor karol moet je zeker niet gaan.... wat een triestig belevenis was mij dat....
Sofia in blijkbaar ook een nieuwe. Iemand ervaring met deze dame gehad?
Is al twee weken dat ze op de menukaart staat . Haast u maar want voor hetzelfde geld is ze volgende week terug weg. Victoria blijft altijd maar een week of twee of drie.Victoria staat terug op de menukaart.
Het is effectief 70 euro voor een half uur en de meest zagen niet voor extra's maar niet iedereen laat beffen, Pzc, TZ, vingeren toe!Is het daar echt maar 70 euro voor half uur? Zonder dat ze beginnen zagen voor extra?
Voor mij is PZC, TZ, beffen, vingeren GEEN extra.
Sisi is een van de betere, zij doet Pzc maar wel gering tongzoenen.Ik zou voor Sisi gaan, ik vermoed wel dat zijn het toelaat?
das zeker datte, zie mijn review Schijnbaar is Angy ook ok.Sisi is een van de betere,
Ja, Angy is meer dan ok, ik vond ze zeker goed, Angy doet wel vol tongzoenen!das zeker datte, zie mijn review Schijnbaar is Angy ook ok.