Maar dat dames hier legaal werken zegt niet dat ze geen pooiers kunnen hebben, alleen valt dat niet te bewijzen zolang de dame dat zelf niet aangeeft dat ze onvrijwillig werkt. Meestal zwijgen die dames en hun pooiers krijgen het geld. Het gaat meestal om oost europese dames die hier naartoe worden gelokt om te werken als schoonmaakster en als ze hier eenmaal zijn als prostituee moeten werken. Best triest eigenlijk is gewoon mensenhandel.@Traveler. Nogmaals; ik kan je prima volgen en je beschrijft op een gedetailleerde wijze hoe e.e.a. in zijn werk gaat. Voor raamprostitutie gelden echter strenge regels en er wordt ook veel gecontroleerd; een uitbater zocht echt niet op dergelijke problemen te wachten, dus ik denk dat deze dames in kwestie inderdaad in hotelkamers en vakantiehuisjes en dergelijke zitten.
Overigens vind ik dat iedere wandelaar dergelijke dames niet moet bezoeken, want je houdt een zeer kwalijke praktijk in stand en de legale dames hebben er ronduit last van.
Maar helaas lijken veel wandelaars dat niets uit te maken ' als ze maar lekker sex kunnen hebben'.
Laatst bewerkt door een moderator: