Ik ben niet naive ik probeer mij ook eens in de plaats van de dvp´s te plaatsen.
Niet doen ... dat is pas naïef!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ben niet naive ik probeer mij ook eens in de plaats van de dvp´s te plaatsen.
Waarom leg dat eens uitNiet doen ... dat is pas naïef!
De arrogantie wat sommige dvp's hebben komt voornamelijk door mannen die hen op een voetstuk zetten en hen veel geld betalen meer dan ze eigenlijk horen te verdienen.Omdat ik me, voordat de beurt aan prostituees komt, me tig beroepen/groepen/mensen kan bedenken die empathie verdienen en waar je je liever in kunt verplaatsen.
Als ik soms mannen hier zie posten schieten woorden mij tekort. Dan snap ik heel goed waar de arrogantie en price-setting van dames vandaan komt.
En vind ik het des te knapper dat de mensheid het tot 2023 heeft geschopt met zulke mensen binnen de community.
De dames die vanuit armoe of gedwongen dit werk doen laat ik even buiten beschouwing. We weten dat het niet om dat soort dames gaat hier in NL.
Elke keer als ik zoiets lees, krijg ik zin om ze meer te betalen. Waarom denk jij te mogen bepalen hoeveel zij 'horen te verdienen' ?De arrogantie wat sommige dvp's hebben komt voornamelijk door mannen die hen op een voetstuk zetten en hen veel geld betalen meer dan ze eigenlijk horen te verdienen.
Voel je je weer aangesproken Arthur, ja ik weet het de waarheid komt soms hard aan.Elke keer als ik zoiets lees, krijg ik zin om ze meer te betalen. Waarom denk jij te mogen bepalen hoeveel zij 'horen te verdienen' ?
Ja, want om een dienst af te nemen van iemand moet je volledig empathie tonen voor diegene, diegene geweldig vinden en mag je niks negatiefs zeggen over diegene?En toch blijven jullie maar dvps bezoeken terwijl jullie er geen greintje goed over kunnen zeggen. Hoe triest zijn jullie
Als jullie objecten zoeken om sex mee te hebben ipv mensen van vlees en bloed misschien eens een sexdoll aanschaffen?
Waarschijnlijk om onder vier ogen met haar te zagen over de prijs , waardoor ze haar prijs nog wat opdrijft zodat die zagevent al zeker niet meer komtInderdaad ! Waarom zouden ze dat doen ?
En de arrogantie van de mensen dan die denken dat zij gaan zeggen wat dvp´s mogen verdienen?De arrogantie wat sommige dvp's hebben komt voornamelijk door mannen die hen op een voetstuk zetten en hen veel geld betalen meer dan ze eigenlijk horen te verdienen.
Maar dat is het punt helemaal niet wat Rimon bedoeld, het is niet zo, dat hij ze niet kan betalen, maar dat hij die bedragen die sommige dames vragen, niet wilt betalen.Misschien is een optie om een fwb te zoeken of een bijverdienste om dvps te kunnen blijven bezoeken?
Ik snap op zich wel waar je op doelt, er zijn wel discussies te vinden waar sommige mensen doen alsof dvp's helemaal niks fout kunnen doen.Omdat ik me, voordat de beurt aan prostituees komt, me tig beroepen/groepen/mensen kan bedenken die empathie verdienen en waar je je liever in kunt verplaatsen.
Maar het gaat er om wat je een bepaalde dienst waard vind.Niemand verplicht hem daar toch toe ? Waarom zou hij bepalen wat iemand 'hoort' te verdienen ?
Ja! Precies! Maar blijven jammeren en klagen...En toch blijven jullie maar dvps bezoeken terwijl jullie er geen greintje goed over kunnen zeggen. Hoe triest zijn jullie
Als jullie objecten zoeken om sex mee te hebben ipv mensen van vlees en bloed misschien eens een sexdoll aanschaffen?
Het gaat er al over wat er precies in dat uur gebeurd. Daar heeft afkomst en opleiding geen enkele invloed op.Maar het gaat er om wat je een bepaalde dienst waard vind.
Vind je het normaal dat een Oost Europese dame van het platteland, zonder opleiding een uur prijs hanteer van € 200,00 per uur om even haar benen wijd te doen?
Uiteraard bepaald de dame wat ze vraagt, net zoals de wandelaar bepaald wat hij een bepaalde dienst waard vind.
Ok, prima. Er zijn ook heel wat prijzen die ik niet wil betalen... En ik doe dat dan ook niet! Is echt niet moeilijk hoor!Maar dat is het punt helemaal niet wat Rimon bedoeld, het is niet zo, dat hij ze niet kan betalen, maar dat hij die bedragen die sommige dames vragen, niet wilt betalen.
Die fout maak je iedere keer, het is geen kwestie van niet kunnen, maar van niet willen.
Er zijn nog altijd zat dames te vinden die normale tarieven rekenen vnl. in de bordelen/clubs en meestal ook nog een betere service als privé anders kunnen ze vertrekken.Misschien vinden ze klagen leuker dan vrijen...
Naar mijn idee wel, en zeker als je een GFE wilt hebben van een uur of langer, waar jij vaak over schrijft.Daar heeft afkomst en opleiding geen enkele invloed op.
Dan boek je iemand anders voor een uur ipv zo'n dame en probleem opgelostNaar mijn idee wel, en zeker als je een GFE wilt hebben van een uur of langer, waar jij vaak over schrijft.
Als je niet met haar kan communiceren, wat vaak voor komt bij Latina's omdat ze alleen spaans spreekt, en nauwelijks ontwikkeld is, dan ben je daar snel op uitgekeken en is een uur al veel te lang.
Als je niet met de dame kan communiceren en in het geval van een latina alleen spaans spreekt, maar wel de hoofdprijs vraagt dan doet er in mijn beleving afkomst er wel toe doen.Dan boek je iemand anders voor een uur ipv zo'n dame en probleem opgelost
het is soms een beetje zoeken. Maar als je simpele worden gebruikt en de geleerde termen achter wege laat dan begrijpen ze je.Naar mijn idee wel, en zeker als je een GFE wilt hebben van een uur of langer, waar jij vaak over schrijft.
Als je niet met haar kan communiceren, wat vaak voor komt bij Latina's omdat ze alleen spaans spreekt, en nauwelijks ontwikkeld is, dan ben je daar snel op uitgekeken en is een uur al veel te lang.
Je begon zelf over latina´s.het ging om de vraag of afkomst en opleiding er toe doen?
@Rony80 ik heb begrip voor je mening en we hebben allemaal onze eigen mening maar deze reactie gaat er toch even over vind Ik.Volgens mij begrijp je het hele punt niet waar het om gaat, heb je wel vaker last van, Waarschijnlijk is het ook allemaal een beetje te moeilijk voor je, om het te volgen.
ik zal mijn reactie wel verwijderen, hij was inderdaad niet erg netjes.@Rony80 ik heb begrip voor je mening en we hebben allemaal onze eigen mening maar deze reactie gaat er toch even over vind.
Dank je wel , Respectik zal mijn reactie wel verwijderen, hij was inderdaad niet erg netjes.
Het gaat niet per se om het diploma maar de arrogantie die vooral Oostblokdames hebben en doen alsof de bedragen niks zijn waar ze in hun eigen land een week voor keihard moeten werken.Je begon zelf over latina´s.
Dus volgens jou moet elke dvp een master diploma hebben dan pas mogen ze 200€ vragen.
Mijn god ik mag het mij niet voorstellen dat ik 200€ zou moeten betalen aan een dame die maar voor kapster geleerd heeft. Man man