Voormalig lid 21130
Stamgast
hola hola ben je een pooier Hagenees , grapje hèWat ik van mijn dames weet
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenhola hola ben je een pooier Hagenees , grapje hèWat ik van mijn dames weet
Wat is dit nu voor een rot racistische opmerking zeg? Is het hun schuld dat hun land economisch achterstaat? Nee toch.Dan blijven ze toch lekker in het thuisland.
Waarom mogen wij niks vinden, van al die buitenlandse dames uit arme landen, die louter hier komen om in een paar maanden tijd een " vermogen " bij elkaar te neuken.
het heeft niks met racisme te maken maar met realisme, we kunnen onmogelijk als klein land de hele wereld onderhouden.Wat is dit nu voor een rot racistische opmerking zeg? Is het hun schuld dat hun land economisch achterstaat? Nee toch.
Ik zou hetzelfde doen en jij waarschijnlijk ook als je in hun schoenen stond.
Onzin,want dan moeten we dvp dames ook weren overal ?ik ben het wel met Paulus eens, het kan verwarring opleveren welke pet de moderator op hebt. De pet van moderator of de pet van wandelaar.
Maar nog beter is het als de moderators buiten de discussies blijven.
In Antwerpen kan je niet illegaal achter een raam zitten , de DVP's worden hier goed opgevolgd en gecontroleerd. Toch iets dat De Wever goed doet.Zoek voor Antwerpen eens op het HookUp registratiesysteem. En probeer maar eens illegaal in een raam te geraken.
We mogen blij zijn en ons twee pollekes kussen dat ze naar hier willen komen het zou een triestige bedoeling zijn als er alleen nederlandstalig dames in bv het SKW zouden zitten.Wat is dit nu voor een rot racistische opmerking zeg? Is het hun schuld dat hun land economisch achterstaat? Nee toch.
Ik zou hetzelfde doen en jij waarschijnlijk ook als je in hun schoenen stond.
Excuseer maar dat is er los over vind ik hoor. Wij onderhouden de dames niet en in veel gevallen ook de Oost Europese mannen niet, want zij komen hier werken. Roemenen en Polen bv houden onze bouwsector levendig. Er zijn andere etniciteiten die niet altijd dezelfde bedoelingen hebben.we kunnen onmogelijk als klein land de hele wereld onderhouden.
Laten zien? Neenee, je wordt ingedragen in een online registratiesysteem waar ook de politie toegang toe heeft. Gegarandeerd krijg je ter controle tijdens je eerste of hoogstens tweede werkdag die politie over de vloer om alles nog eens te checken en een gesprek te voeren waarbij naar je beweegredenen enz gevraagd wordt.Wat ik van mijn dames weet is dat je bij het huren van een kamer en een privehuis je een kvk inschrijving+ID/verblijfsvergunning moet laten zien. Dus onmogelijk inderdaad.
Gefeliciteer! Deze redenering staat hierbij met stip op 1 in de forum bullshit tipparade. Allemachtig…het heeft niks met racisme te maken maar met realisme, we kunnen onmogelijk als klein land de hele wereld onderhouden.
En ik sta niet in hun schoenen, dus die vraag is niet relevant.
Als we zo'n gelukszoekers tegenkomen, dan sturen we ze gewoon door naar @Lisa Lefèvre en haar privéhuis. Gratis kost en inwoon daar. En 0% dvp-inkomsten af te staan aan het huis. Iets anders zou van racisme getuigen, volgens sommigen.Het heeft niks met racisme te maken maar met realisme, we kunnen onmogelijk als klein land de hele wereld onderhouden.
Op langere termijn maken ze nochtans de markt kapot. Ze ondergraven volledig het zo al wankele draagvlak en duwen de weinige overblijvende lokale dames de markt uit.We mogen blij zijn en ons twee pollekes kussen dat ze naar hier willen komen het zou een triestige bedoeling zijn als er alleen nederlandstalig dames in bv het SKW zouden zitten.
Even Off topic over die Poolse en Roemense bouwvakkers, wil ze niet allemaal over dezelfde kam scheren maar heb toen ik nog in de bouw werkte veel shit en geprul van deze bouwvakkers mogen opkuisen.Excuseer maar dat is er los over vind ik hoor. Wij onderhouden de dames niet en in veel gevallen ook de Oost Europese mannen niet, want zij komen hier werken. Roemenen en Polen bv houden onze bouwsector levendig. Er zijn andere etniciteiten die niet altijd dezelfde bedoelingen hebben.
Ook off topic, maar het niveau van de Oost Europese opleidingen doet zeker niet onder voor wat er tegenwoordig uit de donkergekleurde Vlaamse vakscholen komt als 'stielman'.Even Off topic over die Poolse en Roemense bouwvakkers, wil ze niet allemaal over dezelfde kam scheren maar heb toen ik nog in de bouw werkte veel shit en geprul van deze bouwvakkers mogen opkuisen.
Wel geen idee hoe jij het nu weer bedoeld, maar inderdaad hier is het gewoon de huur betalen van de kamer. That's it.Als we zo'n gelukszoekers tegenkomen, dan sturen we ze gewoon door naar @Lisa Lefèvre en haar privéhuis. Gratis kost en inwoon daar. En 0% dvp-inkomsten af te staan aan het huis. Iets anders zou van racisme getuigen, volgens sommigen.
Op langere termijn maken ze nochtans de markt kapot. Ze ondergraven volledig het zo al wankele draagvlak en duwen de weinige overblijvende lokale dames de markt uit.
Nee dat doen wij zelf , ik weet in het SKW nederlandstalig dames zitten allemaal eind de 40 begin 50 ga jij daar binnen , nee liever een geile Bulgaarse of Roemeense van 25 jaar veel beter, Voila case closedOp langere termijn maken ze nochtans de markt kapot. Ze ondergraven volledig het zo al wankele draagvlak en duwen de weinige overblijvende lokale dames de markt uit.
Voor hetzelfde geld zeker jaNee dat doen wij zelf , ik weet in het SKW nederlandstalig dames zitten allemaal eind de 40 begin 50 ga jij daar binnen , nee liever een geile Bulgaarse of Roemeense van 25 jaar veel beter, Voila case closed
Helemaal mee akkoord maar dat ligt niet alleen aan de opleiding , maar ook veel aan de mentaliteit van tegenwoordig zet een Pool of Roemeen van 18 jaar heel de dag in weer en wind en die hoor je niet klagen. Doe dat met een 18 jarige Belg en die begint na 10:minuten al te zagen dat het koud en nat en een slechte job is.Ook off topic, maar het niveau van de Oost Europese opleidingen doet zeker niet onder voor wat er tegenwoordig uit de donkergekleurde Vlaamse vakscholen komt als 'stielman'.
de woke gemeenschap is hier ook al binnen geslopen,De linkse wereldverbeterende wandelaar.
Ah neen? Jij denkt dat zwartwerk, mensenhandel, overlast en afwerkplekken in woonwijken goed onthaald gaan worden door de goegemeente? En jij denkt dat het niet ontmoedigend is voor Belgische dames - want nauwelijks mogelijkheden om zelf zwart te werken - dat ze op de keper beschouwd maar half zo veel betaald worden voor hetzelfde werk als thuisontvangende latina's? Jij denkt dat dat allemaal geen invloed heeft?Dus nee ik voel geen concurrentie en nee zij maken mijn markt niet kapot
Dat zeg ik niet , maar ken jij Belgische meisjes van 20 jaar die achter het raam willen gaan zitten , nee want dat is ten eerste niet Woke en ten tweede hebben ze dat niet nodig omdat ze het goed hebben , de buitenlandse meisjes die hier achter het raam zitten hebben dat gevoel niet.Voor hetzelfde geld zeker ja
Belgische meisjes gaan gewoon niet gemakkelijk achter een raam zitten omwille van de gemakkelijke herkenbaarheid voor familie, vrienden en kennissen, en het onterechte taboe dat daar nog altijd op rust.Dat zeg ik niet , maar ken jij Belgische meisjes van 20 jaar die achter het raam willen gaan zitten , nee want dat is ten eerste niet Woke en ten tweede hebben ze dat niet nodig omdat ze het goed hebben , de buitenlandse meisjes die hier achter het raam zitten hebben dat gevoel niet.
Maar wat denk je wat voor "criminelen" zaken deze dames in stand houden. Bookers of pooiers, illegaal verhuren van woningen, belastingontduiking, wellicht mensenhandel, drugs gerelateerde zaken etc.Ik vraag me ook af hoeveel geld ze jaarlijks uit Nederland wegsluizen het moet veel zijn aangezien de huidige prijzen van dvp's. Het geld had ook hier in Nederland kunnen blijven mits de overheid illegaal prive-ontvangst had aangepakt inplaats van criminelen te belonen.
Wel wel ben je hier weer met je woorden draaierij? Heb ik gezegd dat ik mensenhandel en zwartwerk steun? Neen.Ah neen? Jij denkt dat zwartwerk, mensenhandel, overlast en afwerkplekken in woonwijken goed onthaald gaan worden door de goegemeente? En jij denkt dat het niet ontmoedigend is voor Belgische dames - want nauwelijks mogelijkheden om zelf zwart te werken - dat ze op de keper beschouwd maar half zo veel betaald worden voor hetzelfde werk als thuisontvangende latina's? Jij denkt dat dat allemaal geen invloed heeft?
Privéhuizen gaan dood, raambuurten vallen stil. Dat is zeker niet alleen de schuld van de thuisontvangst, maar het heeft er wel degelijk mee te maken.
Wat er ook niet helpt is het negative imago van de job. En het beeld dat mensen hebben van de klantenDat zeg ik niet , maar ken jij Belgische meisjes van 20 jaar die achter het raam willen gaan zitten , nee want dat is ten eerste niet Woke en ten tweede hebben ze dat niet nodig omdat ze het goed hebben , de buitenlandse meisjes die hier achter het raam zitten hebben dat gevoel niet.
Je vergeet nog een belangrijke groep : wij de klanten. Ga niet bij deze dames die "verwerpelijk" zijn. Niemand houdt ons tegen om bij Nederlandse of Vlaamse dames te gaan die degelijk worden vergoed en nog belangrijker houden van deze job (en ja die zijn er). Je betaalt iets meer maar de service is er (meestal) naar.Maar wat denk je wat voor "criminelen" zaken deze dames in stand houden. Bookers of pooiers, illegaal verhuren van woningen, belastingontduiking, wellicht mensenhandel, drugs gerelateerde zaken etc.
Ik vind die mensen die dit allemaal faciliteren voor deze dames veel verwerpelijker dan de dames zelf.
Ik moet bekennen dat ik zelf, me niet zo aangetrokken voel tot Vlaamse en Nederlandse dames.Je vergeet nog een belangrijke groep : wij de klanten. Ga niet bij deze dames die "verwerpelijk" zijn. Niemand houdt ons tegen om bij Nederlandse of Vlaamse dames te gaan die degelijk worden vergoed en nog belangrijker houden van deze job (en ja die zijn er). Je betaalt iets meer maar de service is er (meestal) naar.