Raarste momenten bij een dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sjakie was begin 20 en belandde in een privehuis.
Keuze gemaakt voor een Braziliaanse en net als ik ontkleed op bed ga liggen komt er een andere dame binnengestormd, begint tegen mijn dame te schreeuwen in het portugees (onverstaanbaar dus) en ze gaan letterlijk op de vuist met elkaar. Die andere dame slaat tegen het kozijn en haalt haar hand open. Ze pakt vervolgens MIJN onderbroekje, doet m om haar hand om het bloeden te stoppen en gaat verder met schreeuwen. Uiteindelijk komt de gastvrouw en sleurt beide dames mee naar een andere ruimte.

Dus daar stond ik dan helemaal verbouwereerd, met een half stijve leuter maar zonder onderbroekje. Er komt een andere dame die excuses begint te maken. Helaas heeft ze zo een afspraak, dus ze wil mijn geld teruggeven plus nog wat extra voor mijn dierbare onderbroekje.
Aangekleed en ik zie die dame nog wat rommelen achter de bar.
Ik moet er bijzonder lullig uitgezien hebben, want drie keer raden wat ik van haar krijg?
Een APPEL voor onderweg :ROFLMAO::ROFLMAO:
Dat is toch te bizar maar hilarisch! :ROFLMAO:

Afgelopen week. Ik lig net heerlijk naakt te genieten van een massage, maar hoor steeds gepiep. Ik denk wat is dat toch? Bleek het de rookmelder te zijn van de kamer met een lege batterij..... Dus ik denk "Prima, negeren en focussen op de massage". Begint 5 minuten later de deurbel te gaan. En nog eens. En nog eens. Deurbel stopt. Even later gebonk op de deur. Massage gaat ondertussen maar door en dame doet net of ze niets hoort of hoort het echt niet. Gebonk op de deur gaat uiteindelijk over in getrap tegen deur met grof geweld! Ik denk nog er zal toch geen inbreker of woeste ex zijn ofzo? Zegt de dame doodleuk "Hoor jij die herrie ook?" Ik beaam het en zij loopt naar de deur. Ik waarschuw haar nog om voorzichtig te doen, wie weet wat voor een gek er voor de deur staat. Blijkt het zoonlief te zijn! Die was zijn huissleutel vergeten......
Afijn, zoon vertrekt even later weer en massage gaat verder. Zegt ze aan het einde: "Wat gek hé dat mijn zoon niet heeft aangebeld?"
Nou je kon mij opvegen.

Terug
Bovenaan Onderaan