Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat had ik met motorrijles. 8 jes draaien , maar de instructeur vond het niet goed.Ik heb ooit eens met een dame afgesproken in Den Haag. Mooi huis met een marmeren vloer. Lekkere dame die een beetje gek deed. Ze liep op hoge hakken en liep met mij mee de grote douche in. Toen ze een handdoek wilde pakken gleed ze uit en ging vol onderuit. Ze brak haar arm. Ik heb samen met haar gewacht op de ambu....
Recent een leuke dame op Afspraakjes gevonden in het Gentse. Dus haar opgehaald in SintDenijsWestrem , de dame viel alleszins mee , en ja , ze wist wel een plekje voor een cardate.
Wij naar de Luchthavenlaan , op de parking bij de Avondschool langs de Autostrada E40 naar Oostende.
Hadden een fijne klik en een date waar we beiden veel plezier aanhadden. alleen , ondertussen een uur of 11 , en wat bleek ? Het hek op slot , en we konden er niet af.
Paniek brak uit , eerst een half uur balen, en is mijn date gaan bellen , eerst de oppas , en later via toch iemand te pakken te krijgen om het hek te openen . Waren we dik uur verder ondertussen. ik zal die blik van die concierge niet vergeten toen hij ons kwam bevrijde.
het goede nieuws. we gaan nog eens afspreken ,maar dan rijden we een stukje verder
Soortgelijk is mij ook overkomen. Alleen stonden wij op het dak van een parkeergarage. Na veel rondbellen heeft een beveiliger uiteindelijk het hek voor ons geopend. Achteraf hilarisch.Recent een leuke dame op Afspraakjes gevonden in het Gentse. Dus haar opgehaald in SintDenijsWestrem , de dame viel alleszins mee , en ja , ze wist wel een plekje voor een cardate.
Wij naar de Luchthavenlaan , op de parking bij de Avondschool langs de Autostrada E40 naar Oostende.
Hadden een fijne klik en een date waar we beiden veel plezier aanhadden. alleen , ondertussen een uur of 11 , en wat bleek ? Het hek op slot , en we konden er niet af.
Paniek brak uit , eerst een half uur balen, en is mijn date gaan bellen , eerst de oppas , en later via toch iemand te pakken te krijgen om het hek te openen . Waren we dik uur verder ondertussen. ik zal die blik van die concierge niet vergeten toen hij ons kwam bevrijde.
het goede nieuws. we gaan nog eens afspreken ,maar dan rijden we een stukje verder nog.
Wat is dan wel haar moedertaal? Mogelijk is er een woord in haar taal dat erg op querer lijkt. Denk aan het Nederlands /Duitse woord bellen, dat iets heel anders betekent.(Note: Spaans is niet haar moedertaal, Engels sprak ze zo goed als niet en Nederlands al helemaal niet)
Mijn ervaring is dat DVP's heel zuinig zijn met zeggen dat ze van je houden , wat voor taal ze ook sprekenHeb wel een beetje mixed feelings over de situatie: het kan allemaal deel van de GFE zijn (dan doet ze haar werk heel erg goed), of misschien weet ze gewoon niet beter en zoek ik er te veel achter
Haar moedertaal is Chinees. Volgens Google Translate vertalen beide zinnen naar hetzelfde in het Chinees. Ik denk dat ik een paar zinnen uit mijn hoofd ga moeten leren voor de volgende date .Wat is dan wel haar moedertaal?
Klopt, in de jaren dat ik wandel heb ik een DVP alleen "I love you" horen zeggen in een grappige context. Van een grappige context was in dit geval geen sprake, vandaar ook de mixed feelingsMijn ervaring is dat DVP's heel zuinig zijn met zeggen dat ze van je houden , wat voor taal ze ook spreken
Klaarkomen op kinderspeelgoed.Een keer bij een dame in een flat geweest. Ze doet open en wijst me de weg naar een kamer. Bleek een kinderkamer te zijn. Dame komt zelf even later ook en doet de deur op slot. Voelde wat vreemd dus ik wilde hier wat van zeggen. Maar had razendsnel de focus op het openen van mijn broek gelegd. Geilheid ten top dus geen aandacht meer voor de gesloten deur en de kinderkamer. Op het moment dat we een tijdje bezig zijn en ze mij zonder condoom oraal verwent klopt er ineens een kind op de deur en schreeuwt. Kom ik precies op dat moment klaar. Maar door de schrik floept mijn jongeheer alle kanten op. Voltreffer op het speelgoed......
Squirten is iets anders dan tot bloedens toe vingeren hè.Ooit eens tot bloedens toe liggen vingeren.... Ff geproefd en het dan pas gezegd tegen de meid. We konden er beiden om lachen. Mijn dominante kant werd toen ff geplezierd (bleek niet om maandstonden te gaan anders minder "eer" )
Was een oopsie. Lang geleden bij 1 van men eerste dvp's dan nogSquirten is iets anders dan tot bloedens toe vingeren hè.
Arme man: 3cm voor een harde penis is wel een micropenis.
Dat heb ik dan ooit mee mogen maken. Maat van mij fantaseerde van zijn vriendin door een ander geneukt te zien worden (was callgirl). ik had me over de jacuzzi uitgestrekt (planking) terwijl zij over mij heen stond, mij te berijden en plots schuif ik met het hoofd weg van de rand van de jacuzzi, en maar spartelen om weer boven te komen...Ik ben een tijdje terug klaargekomen in een jacuzzi. Geen probleem zei de dame, een minuutje de bubbels aan en klaar. Ik was ook nog de eerste klant van de dag. Na de laatste klant laten ze pas het water weglopen.
Dus mijn tip: Ga nooit kopje onder in een jacuzzi.
vroeger zeiden ze altijd, liever een kleine die steigert dan een grote die weigert.Niet per se raar, excuseer de somewhat off topic, maar moest er net aan denken en dacht post het hier:
Laatst was ik bij een Thaise masseues en we praatte aan het einde wat over lul gerelateerde zaken, waarop ze verteld over een vaste Chinese klant van haar...die volledig stereo-type een nogal kleine lul had. Ze beelde het uit van 'zo groot' en zei echt 3cm!! en liet daarna zien hoe het jerken eruit zag...met der duim en 2 vingers en vertelde nog wat over de standjes met hem en hoe dat ging hi-la-ries!! Ik weet dat het niet politiek correct is, maar ik ging echt kapot van het lachen
Mee eens..er zijn denk ik geen winnaars in dit verhaal