Ook ik heb iets soortgelijks meegemaakt. Indertijd was er in de buurt een kleinschalig bordeel en daar op goed geluk binnen gestapt. De dame in kwestie die ontving was niet onaantrekkelijk, maar met eind dertig-begin veertig net iets te oud voor me. Ik hou gewoon van wat jonger.
"Maar als u even wil wachten..straks komt er een jong meisje van 18 die nieuw in het vak is."
Ja kijk, dan heb je mijn aandacht. Ik wacht dus even in een woonkamer waar de tv op staat. 10 minuutjes...15..20..half uur. Wanneer het tegen de 40 minuten aanzit besluit ik voor mezelf dat dit niks gaat worden en dat ik beter gewoon ga melden dat ik vertrek...en net dan hoor ik het geluid van een bromfiets die aankomt. Ik hoor flarden van een gesprek tussen de dame en een jonger meisje en vang op dat de dame aangesproken wordt als "mama".
....het zal toch niet?
Maar ja, de deur gaat open en daar staat het type achttienjarig buurmeisje waar alle stoute papa's in de zomer naar gluren. Ravenzwarte lange haren, bambi oogjes...jong, maar net niet te jong. Alle reserves vallen op dat moment en je wilt bijna het geld meteen op tafel gooien.
Ja, het nieuwe meisje voldoet inderdaad aan de verwachtingen mevrouw, u hebt een deal. Ik haal erg vlot mijn portefeuille open en betaal terwijl het meisje om handdoeken vraagt aan "mama".
What the fuck? Dit is bizar, maar onmiskenbaar is het ook enorm geil dat je net een moeder betaald hebt om erg stoute dingen met haar jonge dochter te doen.
De kamer is verzorgd en proper, met veel lichtinval en een hemelbed, maar het meisje in kwestie zuigt alle aandacht op. Ze is jong, maar niet te jong. Ze is nieuw in het vak, maar ze weet hoe goeie seks werkt. Het tedere verkennen wordt al snel passioneler en de seks steviger en terwijl je met dat wonderlijke nimfje aan het neuken bent weet je gewoon dat mama beneden ongetwijfeld het kraken en piepen van het bed en mss zelfs het gekreun van haar kleine meid kan horen.
Het is allemaal teveel geilheid voor een wandelaar en je moet je gewonnen geven. Het condoom gaat uit, je laat dochterlief nog even pijpen en spuit dan zo hard dat je niet enkel haar borstjes maar ook haar snoet en zwarte haren volkladdert.
Een douche en wat napraten onder het terug aankleden later sta je na een droomdate later en vraagt de uitbaatster of het meisje het naar behoren deed en hoe het was gegaan. Ik kon enkel maar een "nou, het was het wachten meer dan waard" uitbrengen.
Dat was toch echt een geslaagde date die ik graag had herhaald, maar de zaak bestond een dikke maand later al niet meer. Blijkbaar had iemand in de buurt wat er in het huis gebeurde aan de grote klok gaan hangen en was er familiaal gedoe van gekomen met de vader. Papa ontmoeten zag ik toch minder zitten.