Komt een drietal verhalen bij mij naar boven. In chronologische volgorde:
Verhaal 1
Om 2019 goed in te leiden, ging ik met een paar maten naar de Doubletstraat. Midden in de straat zagen we een jonge vrouw helemaal alleen wachten (buiten). Je zag gelijk dat ze geen DVP was, maar misschien was ze aan het wachten op een vriendin die DVP is, dachten we. Toen ze na zeker 20 minuten op een andere plek aan het wachten was, had een van mijn maten aan haar gevraagd waarom ze hier was. "Ik ga morgen trouwen en mijn vriend is hier. Ik zoek hem." Vriend bleek daar (op dat moment) niet te zijn en uiteindelijk is ze weggegaan. Nu ik eraan terugdenk, ben ik wel benieuwd hoe dat is afgelopen.
Verhaal 2
We zaten net in de eerste lockdown. Alles was dicht en het DVP-aanbod was schaars. Toen een afspraak gemaakt bij een oudere dame voor een half uur. Hebben we eerst een uur zitten praten, wat opzich best gezellig was geweest als ze niet alleen over zichzelf zou praten. Ook jammer dat ze de ene na de andere sigaret wegrookte. Ik wilde haar niet meer zoenen, maar mijn zin was er nog. Door naar de slaapkamer. Nadat ze mij gepijpt had, wilde ik haar wat teruggeven dus vroeg ik of ik haar kon beffen. Wilde ze liever niet, dus ik vond het prima. Bij haar zat het wat dieper, dat ik om iets had gevraagd wat niet bij haar mogelijkheden stond. Zo diep, dat ze er emotioneel van werd en zelfs in huilen uitbarstte. Helaas (of achteraf juist gelukkig) zat er ook niet wat anders diep in haar
. Het had haar zo gekwetst, dat ze naar me begon te schreeuwen dat alle mannen hetzelfde zijn en dat ik niet met vrouwen om kan gaan. Ik wilde zsm weg, dus heb ik me aangekleed, mijn spullen gepakt, haar een fijne avond gewenst en ik ben weggegaan. Had haar nog wel een appje gestuurd dat het (voor de zoveelste keer) nooit mijn bedoeling was om haar zo te laten voelen, maar daar had ze niet meer op gereageerd.
Ik heb een voorkeur voor oudere DVP's, maar dan het liefst wel iemand die niet midden in de overgang zit
. Tot zover deze ervaring met een DVV (Dame Van Verdriet).
Verhaal 3 is ongeveer zoals onderstaand:
Ooit voor een 2e x op hetzelfde adres langsgeweest, maar bij een andere dame. Bleek nadien dat de 2e de moeder van de 1e was. Een geile gedachte!
Ik had een afspraak gemaakt met een DVP. Ze ontving in het huis naast een andere DVP bij wie ik eerder was geweest. Toen ze de deur opendeed, zag ik een bekend gezicht. Dus ik vroeg of ze me niet herkende. "No, no, you were with my sister!" Blijkt ook nog dat mijn vaste raamdame (die ik op Facebook heb) vriendinnen is/was met haar. Maar er is nog meer... Bij het bezoek aan een van de zussen was er ook een keer een andere dame bij. Ik dacht dat het een vriendin was. Ik had de advertentie van deze dame gevonden, een afspraak gemaakt en ook een prima ervaring met haar gehad. Via de Facebook van mijn vaste raamdame heb ik het profiel van een van de twee zussen gevonden. Daar zag ik dat deze laatste dame haar dochter was. Wel apart maar idd ook wel heel geil om seks gehad te hebben met twee zussen en met de dochter van een van de twee.