Naar een Thais massagesalon getrokken voor een massage met happy ending. Slechts 1 dame beschikbaar, gelukkig ook een knappe. Kwam samen met me onder de douche en begon me hevig te tongzoenen, rukken en pijpen. Dan werd ik naar de kamer geloodst met de verwachting dat ik een massage zou krijgen, maar niets was minder waar. Ze moest klaarkomen!
Als je nu denkt "daar is helemaal niets vreemds aan, dat zou ik ook wel willen!" dan vraag ik je om rustig verder te lezen.
Ik begeef me naar haar driehoekje om de orale aanval in te zetten en net voor ze begint te squirten, haalt ze haar camera uit en begint ze te filmen! Ik keek op naar haar en ze fluisterde "no, no not your eyes!". Een man die geil is denkt maar aan één ding dus ik duik terug naar beneden en ga terug aan het werk.
Na een oorverdovend orgasme hoor ik ineens een mannelijke stem zeuren en wenen. Zij riep wat terug en legde de telefoon weg.
Ik natuurlijk helemaal verbijsterd: krijg ik de uitleg dat ze haar (nu ex)vriend betrapt had op vreemdgaan in hun bed en zij zou hem nu ook een lesje leren. Nou dat kon je ook wel meedelen vóór je me filmde, maar al het bloed zat in mijn pik dus lang stond ik er niet bij stil. Meer nog, ik gaf toe dat ik het eigenlijk wel geil vond.
Dat liet ze zich geen tweede keer zeggen en ik mocht nu de cameraman spelen. Ze moest trouwens haar handen vrij hebben want ze hield ervan om met haar borsten en poesje te spelen terwijl ze anaal genomen werd.
"What did you say, I don't think I understood?". "Yes, fuck my ass please".
Zo nu en dan tussen de verschillende standjes door nam zij de telefoon en appte die kerel om te laten zien hoe ze geneukt werd - "look how he cum on my ass" - en die man bleef maar opnemen en treuren. Bizar, als je 't niet wilt zien neem je toch gewoon niet op?
Op het einde van de neuksessie samen een sigaretje roken terwijl ze mij liet zien dat ze hem stuurde hoeveel beter ik wel niet was... Dat liet ik me dan maar zeggen, het moest in elk geval niet vreemder worden. Ergens vond ik het wel triestig voor hem, maar zuiver was zijn geweten ook niet dus ik hechte er niet teveel belang aan.
Ruim twee uur later strompelde ik afgemat naar buiten, een telefoonnummer en verschillende videos rijker. Nog regelmatig met de dame privé afgesproken, tot ze terug naar Thailand ging, en dat verliep allemaal heel normaal. Maar oh wat was die eerste ontmoeting vreemd.