Na zo'n verhaal zou ik daar alleszins nooit meer binnengaan. Beetje respect voor hygiëne voor je klanten mag toch wel, zelfs (eerder: zeker) als je domina bent.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk dacht ff dat je zou gaan vertellen dat ze bij je kwam staan douchen.Een paar jaar geleden bezocht ik een dvp ergens in Amsterdam Oost. Er zaten twee (ik denk Russische) dames op dat adres. Bij binnenkomst de collega van mijn date even vriendelijk gegroet.
Sex gehad, was lekker. Ik sprong even onder de douche. Ik sta mij in te zepen, glijdt de flacon shampoo van het randje en knalt met een dreun in de douchebak. Gelijk vliegt de deur open en daar staat het collegaatje van mijn date, die minstens dacht dat haar vriendin werd mishandeld, zo geschrokken keek ze. We hebben allemaal flink gelachen.
Ja, ik ook. Beetje anti-climax, dit.Ik dacht ff dat je zou gaan vertellen dat ze bij je kwam staan douchen.
ik was zelf net iets te verbaasd om zo bijdehand te zijn, haar erbij te vragen.Ja, ik ook. Beetje anti-climax, dit.
Vorige week een aangenaam maar voor mij best vreemde ervaring. Ik had de dame al vaker bezocht en na een heerlijk uitgebreide vrijpartij waarbij ik klaarkwam tussen haar borsten bleven we nog nog een tijdje lekker kletsen. We bleven een beetje spelen en al snel begon ik haar weer te neuken. Ze dwingt me vaak in nieuwe posities wat voor de afwisseling leuk is. Vrij plotseling springt ze van bed en loopt naar haar woonkamer. Ze riep me vervolgens en hield daarbij de deurklink omhoog. Het kostte me behoorlijk wat kracht om de klink naar beneden te krijgen en ik trof een breed lachende dame achter de deur aan. Ik pakte haar beet alsof ik haar wilde straffen en ze ontworstelde zich vrij snel. Ze liep even naar de keuken en kwam terug terwijl ik op de leuning van haar bank zat met nog altijd een stijve pik. Toen ze passeerde pakte ik haar heup en ging tegen haar aan staan. Ze keek me ondeugend aan, draaide haar heup, tilde een been op en boog voorover zodat ze met haar handen kon steunen op het raamkozijn. Met uitzicht op de de achtertuinen van de buurt gleed ik bij haar binnen en waarna ik haar ruim tien minuten neukte. Ze zakte ineens wat door haar knieën en begon te trillen met haar onderlichaam. Toen ik haar wegdraaiende ogen zag, kwam ik heerlijk diep in haar klaar.
We douchten onszelf en vervolgens hebben we nog een hele tijd in haar keuken staan koken aangezien ze na een heftig orgasme altijd erg hongerig is. Een bijzonder ochtend.
Heb je een linkje naar haar adje?
Goed verhaalZojuist werd ik gebeld door een inmiddels gestopte dvp die ik af en toe help met bepaalde zaken. Ze had dringend een lift nodig en vroeg of ik even tijd had. Mijn agenda bood wat ruimte en dus stond ik 15 minuten later bij haar op de stoep. Ze kwam aanlopen in een zeer uitdagend strak mini jurkje dus ik vroeg haar of ze weer was begonnen met werken. Gespeeld verbolgen lachte ze mijn opmerking weg en gaf aan dat het nu eenmaal warm was. Nog voor we op de snelweg waren legde ze haar hand op mijn been en vroeg ze ondeugend kijkend of er elders nog leven was. Als grapje zei ik dat ze zelf maar op onderzoek moest uitgaan waarna ze over mij pik begon te strelen. Die reageerde vrij snel waarna ze haar hand in mijn broek stopte en mij een beetje aftrok. Al snel was mijn broek open en afgezakt naar mijn knieën zodat mevrouw vrijspel had. Ik reed inmiddels enigszins verhit goed door op de snelweg toen ze haar riem afdeed en op haar knieën op de bijrijdersstoel ging zitten. Ze boog voorover en begon me heerlijk deepthroat te pijpen. De snelheid ging omhoog en ik moest me inhouden om niet klaar te komen. Al snel kwamen we aan op de locatie waar ze moest zijn en ik stapte ook uit hoewel ik dat normaal gesproken nooit deed. Ik zei dat ze de deur snel moest openen en ze liep direct door naar de woonkamer om de buitendeur open te doen. Ik had me in de gang inmiddels helemaal uitgekleed en trok bij de buitendeur haar jurkje omhoog en haar slip uit. Ik duwde haar voorover en gleed zo bij haar naar binnen. Vervolgens floepte mijn pik er een paar keer uit tijdens het neuken waarna ze op haar knieën op de bank ging zitten zodat ik haar doggy kon nemen. Het duurde niet lang voor we beiden waren klaargekomen.
Ik waste me een beetje, trok me kleren aan, gaf haar een zoen en zei dat ze me altijd kon bellen voor een lift. Lachend name we afscheid.
Zulke dingen maak ik nou nooit meeZojuist werd ik gebeld door een inmiddels gestopte dvp die ik af en toe help met bepaalde zaken. Ze had dringend een lift nodig en vroeg of ik even tijd had. Mijn agenda bood wat ruimte en dus stond ik 15 minuten later bij haar op de stoep. Ze kwam aanlopen in een zeer uitdagend strak mini jurkje dus ik vroeg haar of ze weer was begonnen met werken. Gespeeld verbolgen lachte ze mijn opmerking weg en gaf aan dat het nu eenmaal warm was. Nog voor we op de snelweg waren legde ze haar hand op mijn been en vroeg ze ondeugend kijkend of er elders nog leven was. Als grapje zei ik dat ze zelf maar op onderzoek moest uitgaan waarna ze over mij pik begon te strelen. Die reageerde vrij snel waarna ze haar hand in mijn broek stopte en mij een beetje aftrok. Al snel was mijn broek open en afgezakt naar mijn knieën zodat mevrouw vrijspel had. Ik reed inmiddels enigszins verhit goed door op de snelweg toen ze haar riem afdeed en op haar knieën op de bijrijdersstoel ging zitten. Ze boog voorover en begon me heerlijk deepthroat te pijpen. De snelheid ging omhoog en ik moest me inhouden om niet klaar te komen. Al snel kwamen we aan op de locatie waar ze moest zijn en ik stapte ook uit hoewel ik dat normaal gesproken nooit deed. Ik zei dat ze de deur snel moest openen en ze liep direct door naar de woonkamer om de buitendeur open te doen. Ik had me in de gang inmiddels helemaal uitgekleed en trok bij de buitendeur haar jurkje omhoog en haar slip uit. Ik duwde haar voorover en gleed zo bij haar naar binnen. Vervolgens floepte mijn pik er een paar keer uit tijdens het neuken waarna ze op haar knieën op de bank ging zitten zodat ik haar doggy kon nemen. Het duurde niet lang voor we beiden waren klaargekomen.
Ik waste me een beetje, trok me kleren aan, gaf haar een zoen en zei dat ze me altijd kon bellen voor een lift. Lachend name we afscheid.
Ik ook niet iedere dag maar vandaag was blijkbaar 'my lucky day'Zulke dingen maak in nou nooit mee
Je moet ook niet alles geloven wat je leest.Zulke dingen maak in nou nooit mee