Keep Dreaming
Stamgast
Ja pooiers zit je ook nog mee. Het is niet eenvoudig. Best maar naar de ramen , of zelf advertentie zetten.Ik gun het de belastingdienst meer dan de pooiers die jij graag betaald
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa pooiers zit je ook nog mee. Het is niet eenvoudig. Best maar naar de ramen , of zelf advertentie zetten.Ik gun het de belastingdienst meer dan de pooiers die jij graag betaald
Niet zo gek aangezien ze bijna de hele markt bezetten.Ga liever naar dames die bij een club werken of achter de ruiten, maar als ik iets lekker zie op de sites kan ik het vaak niet laten. Het valt me ook op dat ik nu veel meer bij prive ontvangst betaal dan een club
Ja, eens om elkaar te respecteren op de uitgaven en waar de grens ligt. Maar eerlijk is eerlijk, de meeste dames die zich aanbieden op Kinky of Sexjobs zijn van Oost Europese of Zuid Amerikaanse komaf. Nederlandse dames hebben andere bronnen van inkomsten of zijn zo exclusief dat je ze niet op de voorgenoemde platformen tegenkomt. Ze zijn er wel, maar echt ik in de minderheid. De meeste dames waar we over praten zijn toch wel tijdelijk en van buitenlandse komaf. Dus dat verhaal over dames die zich wel aan de spelregels houden is op de meeste dames niet van toepassing.Je hebt het over een specifiek deel van de sekswerkmarkt. Ik ken genoeg Nederlandse dames die wel belasting betalen en alles netjes regelen. Helaas moeten zij concurreren met dames die geen belasting betalen en alles in eigen zak houden. Daardoor kun je prijzen moeilijk vergelijken en is het onterecht om alle sekswerkers over één kam te scheren.
... maar geld heeft waarde, en ik vind het altijd buitengewoon onverstandig om meer uit te geven dan je kunt missen. Ik begrijp prima dat mensen ergens een grens trekken; die grens ligt voor iedereen anders. Het is fijn als we elkaar in die keuze kunnen respecteren.