Schorpio76
Meubelstuk
Dat is een verhoging van 2%, is toch best wel veelAfgerond 160,- dus!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is een verhoging van 2%, is toch best wel veelAfgerond 160,- dus!
Je opmerkingen beginnen een beetje een troll gehalte te krijgen. Hoop niet dat dit bewust is. Het op de man spelen is namelijk niet conform de forum regels....
Check zelf CBS
Gemiddelde loonstijging 2022+2023 = 3,2+7,3%... dat is dus 100*1,032*1,073 = 110,7%
Gemiddelde inflatie 2022/2023 = 10,2% en 5% (gemiddelde want energie heeft veel invloed) = 115,71%
kortom per saldo zijn mensen armer geworden. Let wel dit zijn gemiddelde.
Onzin. Ja prijzen zijn gemiddeld gestegen en extreme voorbeelden zijn er altijd. Daarnaast zie ik ook wel een trend dat veel nieuwe (vooral Zuid-Amerikaanse) dames gemiddeld hoog instromen.Daarnaast zijn de prijzen zoals hier vaker gezegd 33%-66% gestegen
Afgerond 160,- dus!
Over selectief lezen gesproken,.. Ik schrijf toch echt duidelijk dat DVP de prijzen afgerond zijn naar boven.
Stel alleen daar een ? Bij, je in hoeverre dit zo mag noemen. Of wil je dat een DVP ipv 150€ nu 157,50 vraagt.
Probleem lijkt boven de rivieren groter dan daaronder inderdaad. De Belgen hebben er helemaal minder last van begreep ik.Als je 160 moet afronden word het 200 toch ?
Troll of niet , ik zie ook geen prijsstijging in de laatste 2 a 3 jaar .
Misschien een erg locaal probleem .
Ik kom ook niet overal natuurlijk.
Van 150 > 200 = 33%Dat is dus procentueel redelijk in lijn met de inflatie en loonstijgingen, variërend van 8 tot 20% oftewel gemiddeld zo'n 15%. Lang geen 33-66%.
100 euro voor een half uur sterft ook langzaam maar zeker uit. Meesten zitten nu rond de 120 à 130.Wel lijkt 100 Euro voor een half uur de 80 Euro grotendeels verdrongen te hebben.
Probleem lijkt boven de rivieren groter dan daaronder inderdaad. De Belgen hebben er helemaal minder last van begreep ik.
Ja ik weet hoe percentages werken. Maar dit beantwoord niet mijn vraag.Van 150 > 200 = 33%
Van 150 > 250 = 66%
Vast onder het mom van ''Corona moet terug betaald worden'' zoals elk bedrijf nu gebruikt.Een prijsstijging is logisch. Maar dit topic gaat over de relatief hoge prijsstijging...
Kijk, Lees jij het nieuws wel eens?Blijf mij afvragen waar je die informatie vandaan haald ?
Geen Cao verhoging gehad ?
Geen 13e /14e maand ?
Geen fijne beoordeling ?
Zoals vaker gezegd zijn de prijsstijgingen vooral in het grijze/zwarte circuit. Dus niet eens zo zeer bij de legaal/wit werkende damesVast onder het mom van ''Corona moet terug betaald worden'' zoals elk bedrijf nu gebruikt.
Inderdaad. Huizen waar ik kom zijn de prijzen al tijden niet meer verhoogd. Ondanks dat alles voor de eigenaren en de dames een stuk duurder is geworden.Zoals vaker gezegd zijn de prijsstijgingen vooral in het grijze/zwarte circuit. Dus niet eens zo zeer bij de legaal/wit werkende dames
Dat is zeker waar, sommige zijn voor corona een klein beetje gedtegen soms met maar slechts €5,-.Zoals vaker gezegd zijn de prijsstijgingen vooral in het grijze/zwarte circuit. Dus niet eens zo zeer bij de legaal/wit werkende dames
en ze heeft best wel een lelijk gezicht met al die vlekken, en nog maar te zwijgen over die dikke lippen, het lijkt er wel een van de jostiband.Sweet and horny
Hi guys!! I am new and horny girl ,it's my first time here and i am waiting for you to enjoy unlimited the pleasure with me. You will find me to be very open-minded ...www.kinky.nl
Dame vroeg 100/30min voorheen (jaar 2022).. nu 180/30m en 250 (!) uur.
Dat kan wel zijn, maar ik zal hard weglopen, als ik haar s'avonds laat in het donker tegen zou komen@Rony80 dat is een kwestie van smaak.
Ben het niet snel met Rony eens, maar ik vind het ook niks. Totaal geen uitstraling. Voor 150 mij nog te duur.@Rony80 dat is een kwestie van smaak.
Wat vind je redelijke prijzen voor Nederlandse dames die wel alles legaal doen en wel gewoon belasting betalen?Zoals vaker gezegd zijn de prijsstijgingen vooral in het grijze/zwarte circuit. Dus niet eens zo zeer bij de legaal/wit werkende dames
Ben het niet snel met Rony eens, maar ik vind het ook niks. Totaal geen uitstraling. Voor 150 mij nog te duur.
Daarom verbaas ik me ook over de wandelaars die het willen betalen. Deze dvp's betalen geen cent belasting maar vragen wel de hoofdprijs terwijl privehuizen wel belasting moeten betalen en minder geld vragen, de omgekeerde wereld.Inderdaad. Huizen waar ik kom zijn de prijzen al tijden niet meer verhoogd. Ondanks dat alles voor de eigenaren en de dames een stuk duurder is geworden.
Dat verbaast mij ook, terwijl er toch veel alternatieven zijn.Daarom verbaas ik me ook over de wandelaars die het willen betalen.
Waar haal je die oude prijzen vandaan en waarom heb je je niet in haar topics gemeld als je haar van vroeger kent? Want de dame leek toch echt voor het eerst hier te zijn in 2023 en direct de huidige prijzen te hanteren.Sweet and horny
Hi guys!! I am new and horny girl ,it's my first time here and i am waiting for you to enjoy unlimited the pleasure with me. You will find me to be very open-minded ...www.kinky.nl
Dame vroeg 100/30min voorheen (jaar 2022).. nu 180/30m en 250 (!) uur.
Ok, dus nogmaals: waarom niet in haar topics gemeld? Er was behoorlijke discussie over deze dame, jammer.@Deckx dit was gespot op het NZC forum. Ze had vroeger ander profiel.
In haar WHEM topic melden dat ze hier in 2022 ook al was en bare deed lijkt me toch wel nuttige info. Ik weet dat @knightrider, die haar topic startte, dan al genoeg had geweten.Oh omdat prijs discussie in topics over de dames niet mag. En hier wel!