Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Kater is hier al 40x uitgelegd.
Besteedbaar inkomen daalt, prijzen voor DVPs stijgen.. dus minder budget

Kortom de MEESTE Nederlanders hebben er hinder van.

Blijkt wel volgens hun woordvoerder.........

Maar jij plaatst een link van dame met prijs .

Daar kan iedereen n oordeel over geven . Voor de een duur , en voor de ander misschien n draak .

Dat is n discussie waard .

Alleen praat over n prijs van €300,- is zonder verdere info alleen maar gelul in de ruimte . Daar kan niemand iets mee .

@Kater is hier al 40x uitgelegd.
Besteedbaar inkomen daalt, prijzen voor DVPs stijgen.. dus minder budget

Kortom de MEESTE Nederlanders hebben er hinder van.
Precies!
En... de benzineprijzen zijn enorm gestegen... en het besteedbare inkomen daalt...
De meeste Nederlanders hebben daar last van! Zie je dus ook aan de files die enorm gedaald zijn! Of toch niet?

Het is dus de aanhoudende vraag die de prijzen laat stijgen! Dus hinder van? Tsja... Maar ze gaan er duidelijk niet minder vaak voor wandelen! Ook al 40x uitgelegd!

Sterker nog: hoe meer je actief zoekt naar die DVP's die hun prijzen (nog) niet verhoogd hebben... hoe meer vraag die krijgen! Dus... denken die ook 'met die drukte, waarom verhoog ik ook niet m'n prijzen'!

Het is dus niet jammeren-over-anderen-op-een-forum dat dit zal veranderen...
Maar wel: zelf minder actief naar DVP's gaan!

Veel mannen die de hoge prijzen blijven verdedigen zoeken niet alleen sex bij een DVP maar doen dit ook vanwege eenzaamheid en gebrek aan enige vorm van intimiteit.
En nee daar ga je niet dood aan maar er is ook zoiets als "kwaliteit van leven".

Jij vat een van mijn vorige berichten mooi samen! (y) Het is niet omdat je niet sterft zonder iets, dat het niet erg is als je het mist, mensen er geen recht op zouden moeten hebben. Er zijn ook genoeg ziektes waar je niet aan doodgaat, maar die toch je leven compleet kunnen ruïneren.

Ja! Hoe die prijzen van die Ferrari's maar blijven stijgen! Schandalig!
En kijk! Nu volgen de Maserati's ook al!
Straks... kan de gewone man niet eens meer auto rijden!

Klagen over de paar procent extreem dure uitschieters van een gamma slaat inderdaad nergens op. Je raakt met een gewone wagen evengoed op je bestemming als met zo'n statussymbool. Ik ga ook niet klagen over die Rolexen van boven de € 10.000. Ik heb daar geen behoefte aan, want op een polshorloge van € 100 zie ik net zo goed hoe laat het is.

Als een onknappe dame met slechte service veel geld vraagt dan zou ik op zoek gaan naar een andere . Meer kun je er niet aandoen.
Schrijf dan ook bij voorkeur een recensie.
Zoveel klanten krijgen ze niet hoor ze werken gewoon minder. Je hoort veel dvp's klagen dat ze niet genoeg klanten hebben maar de prijs verlagen willen ze niet.
Hoe weet jij dat ? Spreek je die dan ?

je kan hier blijven zeggen dat je de prijzen te hoog vind maar dit topic zal NIETS veranderen aan de prijzen.

er is hier GEEN enkele dame die dit topic zal lezen en daarna zal zeggen, goh ik heb zo'n medelijden met Rimon en Geilegerard en zal mijn prijzen voor hun verlagen zodat ik deze lieve heren als klant kan binnenhalen.

als ik het goed begrijp kunnen de meeste wandelaars niet verder zonder wandelen (is het een soort verslaving) en zullen ze dus gewoon blijven wandelen, ongeacht de prijzen. (tot ze zichzelf in de goot wandelen)

er is hier ook geen enkele wandelaar die de dvps die anderen te duur vinden en die hijzelf het geld wel waard vind die na het lezen van dit topic zal denken : ik zal dvp X niet meer bezoeken want dan zal ze haar prijzen wel zakken zodat anderen ze ook kunnen bezoeken.

het enige wat je kan zeggen is dat je als wandelaar bepaalde prijzen bij bepaalde dvps te gek voor woorden kan vinden maar jijzelf als individu hebt geen enkele invloed op die prijs.
en hier proberen om als wandelaars onderling aan dezelfde zeel te trekken en alle dvps die volgens sommigen te duur zijn niet meer te bezoeken zal helemaal niet werken want dit is puur subjectief en voor elke wandelaar ligt de grens wat hij wenst te betalen voor een bepaalde dame of een bepaalde service elders.

dus we zijn gedoemd om hier nog jaren en jaren en pagina's na pagina's dezelfde standpunten en weerleggingen te moeten aanhoren zonder dat er 1 jota zal veranderen.

maar bon, het geeft ondertussen wel wat entertainment en wat bezighouding tijdens het schijten...

Als een onknappe dame met slechte service veel geld vraagt dan zou ik op zoek gaan naar een andere . Meer kun je er niet aandoen.
Schrijf dan ook bij voorkeur een recensie.

Hoe weet jij dat ? Spreek je die dan ?
Ik heb gesprekken met dvp's en die vertellen mij dat hun collega's klagen dat ze minder klanten hebben. En wat me zelf opvalt is dat dvp's nu vaker beschikbaar zijn in vergelijking met een aantal jaar geleden toen ze 150 euro voor een uur vroegen, ze reageren vaak direct op je berichten dat zegt ook veel.

jdus we zijn gedoemd om hier nog jaren en jaren en pagina's na pagina's dezelfde standpunten en weerleggingen te moeten aanhoren zonder dat er 1 jota zal veranderen.

maar bon, het geeft ondertussen wel wat entertainment en wat bezighouding tijdens het schijten...

Dit als dat elke keer dezelfde mensen blijven herhalen dat dit topic hen zo zwaar valt. En TOCH blijven lezen... en TOCH blijven reageren met hun geklaag over dit topic. Sweet irony! :ROFLMAO:
Terwijl het eigenlijk best interessant is om te zien hoe/wat waar de grens ligt voor bepaalde wandelaars.

Ik heb gesprekken met dvp's en die vertellen mij dat hun collega's klagen dat ze minder klanten hebben. En wat me zelf opvalt is dat dvp's nu vaker beschikbaar zijn in vergelijking met een aantal jaar geleden toen ze 150 euro voor een uur vroegen, ze reageren vaak direct op je berichten dat zegt ook veel.
Met minder klanten hetzelfde verdienen. Met minder werk hetzelfde verdienen. Wie wil dat nou niet!

Dit als dat elke keer dezelfde mensen blijven herhalen dat dit topic hen zo zwaar valt. En TOCH blijven lezen... en TOCH blijven reageren met hun geklaag over dit topic. Sweet irony! :ROFLMAO:
Terwijl het eigenlijk best interessant is om te zien hoe/wat waar de grens ligt voor bepaalde wandelaars.

Met minder klanten hetzelfde verdienen. Met minder werk hetzelfde verdienen. Wie wil dat nou niet!
De dvp's die nu de klanten voor het uitkiezen hebben zijn de dvp's die maar 150 vragen ze verdienen meer dan de dames die 200 vragen uitzonderingen daargelaten.

De dvp's die nu de klanten voor het uitkiezen hebben zijn de dvp's die maar 150 vragen ze verdienen meer dan de dames die 200 vragen uitzonderingen daargelaten.

Ik denk dat n dame van €25,- ook bezoek genoeg zal krijgen......
uitzonderingen daargelaten.

Iedereen wil toch graag n uitzondering zijn zeker ??

Laatst bewerkt:
Dat klopt wel , er wordt sneller gereageerd.

Het is heel simpel de meeste wandelaars zijn er financieel op achteruit gegaan en de dvp's hebben hun prijzen verhoogt, dan is het heel logisch dat er minder gewandeld wordt 1+1=2.

Blijf mij afvragen waar je die informatie vandaan haald ?

Geen Cao verhoging gehad ?

Geen 13e /14e maand ?

Geen fijne beoordeling ?

Blijf mij afvragen waar je die informatie vandaan haald ?

Geen Cao verhoging gehad ?

Geen 13e /14e maand ?

Geen fijne beoordeling ?
Je opmerkingen beginnen een beetje een troll gehalte te krijgen. Hoop niet dat dit bewust is. Het op de man spelen is namelijk niet conform de forum regels....

Check zelf CBS
Gemiddelde loonstijging 2022+2023 = 3,2+7,3%... dat is dus 100*1,032*1,073 = 110,7%
Gemiddelde inflatie 2022/2023 = 10,2% en 5% (gemiddelde want energie heeft veel invloed) = 115,71%

kortom per saldo zijn mensen armer geworden. Let wel dit zijn gemiddelde.
Daarnaast zijn de prijzen zoals hier vaker gezegd 33%-66% gestegen

Je opmerkingen beginnen een beetje een troll gehalte te krijgen. Hoop niet dat dit bewust is. Het op de man spelen is namelijk niet conform de forum regels....

Check zelf CBS
Gemiddelde loonstijging 2022+2023 = 3,2+7,3%... dat is dus 100*1,032*1,073 = 110,7%
Gemiddelde inflatie 2022/2023 = 10,2% en 5% (gemiddelde want energie heeft veel invloed) = 115,71%

kortom per saldo zijn mensen armer geworden. Let wel dit zijn gemiddelde.
Daarnaast zijn de prijzen zoals hier vaker gezegd 33%-66% gestegen
Kortom, de prijzen zijn voor iedere Nederlander gestegen, behalve bij DVP of privehuizen en of de ramen!?
Dan klinkt het toch logisch dat zij ook hun prijs verhogen 🤔 .
Of dit dan afgerond naar boven is, tja daar ben jezelf bij.

Waar kunnen de meeste mannen dat wel?
Je zou kunnen zeggen in de F1, maar de meeste mannen daar staan in de pits te knutselen, geen idee hoe goed die hun sportieve rijstijl is.
De meeste mannen hier kunnen een ietwat viriele DVP ook niet aan...
Stopt hen blijkbaar toch niet om over haar prijzen te klagen!

Laatst bewerkt:
Kortom, de prijzen zijn voor iedere Nederlander gestegen, behalve bij DVP of privehuizen en of de ramen!?
Dan klinkt het toch logisch dat zij ook hun prijs verhogen 🤔 .
Of dit dan afgerond naar boven is, tja daar ben jezelf bij.

Selectief lezen. De prijzen (op kinky) zijn WEL gestegen en fors harder dan de inflatie. De stijging bij privehuizen lijkt meer in lijn te zijn..

Selectief lezen. De prijzen (op kinky) zijn WEL gestegen en fors harder dan de inflatie. De stijging bij privehuizen lijkt meer in lijn te zijn..
Over selectief lezen gesproken,.. Ik schrijf toch echt duidelijk dat DVP de prijzen afgerond zijn naar boven.

Stel alleen daar een ? Bij, je in hoeverre dit zo mag noemen. Of wil je dat een DVP ipv 150€ nu 157,50 vraagt.

Terug
Bovenaan Onderaan