Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren@Kater is hier al 40x uitgelegd.
Besteedbaar inkomen daalt, prijzen voor DVPs stijgen.. dus minder budget
Kortom de MEESTE Nederlanders hebben er hinder van.
Precies!@Kater is hier al 40x uitgelegd.
Kortom de MEESTE Nederlanders hebben er hinder van.
Veel mannen die de hoge prijzen blijven verdedigen zoeken niet alleen sex bij een DVP maar doen dit ook vanwege eenzaamheid en gebrek aan enige vorm van intimiteit.
En nee daar ga je niet dood aan maar er is ook zoiets als "kwaliteit van leven".
Ja! Hoe die prijzen van die Ferrari's maar blijven stijgen! Schandalig!
En kijk! Nu volgen de Maserati's ook al!
Straks... kan de gewone man niet eens meer auto rijden!
De meeste vrouwen op kinky zijn alles behalve een Ferrari maar proberen wel de prijs van een Ferrari te krijgen.Ja! Hoe die prijzen van die Ferrari's maar blijven stijgen! Schandalig!
En kijk! Nu volgen de Maserati's ook al!
Straks... kan de gewone man niet eens meer auto rijden!
Precies!De meeste vrouwen op kinky zijn alles behalve een Ferrari maar proberen wel de prijs van een Ferrari te krijgen.
Zoveel klanten krijgen ze niet hoor ze werken gewoon minder. Je hoort veel dvp's klagen dat ze niet genoeg klanten hebben maar de prijs verlagen willen ze niet.Precies!
En dat... omdat ze toch zoveel klanten krijgen... dat ze het kunnen!
Hoe weet jij dat ? Spreek je die dan ?Zoveel klanten krijgen ze niet hoor ze werken gewoon minder. Je hoort veel dvp's klagen dat ze niet genoeg klanten hebben maar de prijs verlagen willen ze niet.
Zoveel klanten krijgen ze niet hoor ze werken gewoon minder. Je hoort veel dvp's klagen dat ze niet genoeg klanten hebben maar de prijs verlagen willen ze niet.
Ik zal jullie eens vertellen hoe vaak ik zin in seks had maar het niet kon betalen, ik heb het bijgehouden.
7864 keer, en dat was alleen vorige week!
Ik heb gesprekken met dvp's en die vertellen mij dat hun collega's klagen dat ze minder klanten hebben. En wat me zelf opvalt is dat dvp's nu vaker beschikbaar zijn in vergelijking met een aantal jaar geleden toen ze 150 euro voor een uur vroegen, ze reageren vaak direct op je berichten dat zegt ook veel.Als een onknappe dame met slechte service veel geld vraagt dan zou ik op zoek gaan naar een andere . Meer kun je er niet aandoen.
Schrijf dan ook bij voorkeur een recensie.
Hoe weet jij dat ? Spreek je die dan ?
jdus we zijn gedoemd om hier nog jaren en jaren en pagina's na pagina's dezelfde standpunten en weerleggingen te moeten aanhoren zonder dat er 1 jota zal veranderen.
maar bon, het geeft ondertussen wel wat entertainment en wat bezighouding tijdens het schijten...
Met minder klanten hetzelfde verdienen. Met minder werk hetzelfde verdienen. Wie wil dat nou niet!Ik heb gesprekken met dvp's en die vertellen mij dat hun collega's klagen dat ze minder klanten hebben. En wat me zelf opvalt is dat dvp's nu vaker beschikbaar zijn in vergelijking met een aantal jaar geleden toen ze 150 euro voor een uur vroegen, ze reageren vaak direct op je berichten dat zegt ook veel.
De dvp's die nu de klanten voor het uitkiezen hebben zijn de dvp's die maar 150 vragen ze verdienen meer dan de dames die 200 vragen uitzonderingen daargelaten.Dit als dat elke keer dezelfde mensen blijven herhalen dat dit topic hen zo zwaar valt. En TOCH blijven lezen... en TOCH blijven reageren met hun geklaag over dit topic. Sweet irony!
Terwijl het eigenlijk best interessant is om te zien hoe/wat waar de grens ligt voor bepaalde wandelaars.
Met minder klanten hetzelfde verdienen. Met minder werk hetzelfde verdienen. Wie wil dat nou niet!
De dvp's die nu de klanten voor het uitkiezen hebben zijn de dvp's die maar 150 vragen ze verdienen meer dan de dames die 200 vragen uitzonderingen daargelaten.
uitzonderingen daargelaten.
Dat klopt wel , er wordt sneller gereageerd.Ik heb gesprekken met dvp's en die vertellen mij dat hun collega's klagen dat ze minder klanten hebben. En wat me zelf opvalt is dat dvp's nu vaker beschikbaar zijn in vergelijking met een aantal jaar geleden toen ze 150 euro voor een uur vroegen, ze reageren vaak direct op je berichten dat zegt ook veel.
Dat klopt wel , er wordt sneller gereageerd.
Het is heel simpel de meeste wandelaars zijn er financieel op achteruit gegaan en de dvp's hebben hun prijzen verhoogt, dan is het heel logisch dat er minder gewandeld wordt 1+1=2.Dat klopt wel , er wordt sneller gereageerd.
Het is heel simpel de meeste wandelaars zijn er financieel op achteruit gegaan en de dvp's hebben hun prijzen verhoogt, dan is het heel logisch dat er minder gewandeld wordt 1+1=2.
De meeste mannen hier zouden niet eens een Ferrari kunnen besturenDe meeste vrouwen op kinky zijn alles behalve een Ferrari maar proberen wel de prijs van een Ferrari te krijgen.
Je opmerkingen beginnen een beetje een troll gehalte te krijgen. Hoop niet dat dit bewust is. Het op de man spelen is namelijk niet conform de forum regels....Blijf mij afvragen waar je die informatie vandaan haald ?
Geen Cao verhoging gehad ?
Geen 13e /14e maand ?
Geen fijne beoordeling ?
Kortom, de prijzen zijn voor iedere Nederlander gestegen, behalve bij DVP of privehuizen en of de ramen!?Je opmerkingen beginnen een beetje een troll gehalte te krijgen. Hoop niet dat dit bewust is. Het op de man spelen is namelijk niet conform de forum regels....
Check zelf CBS
Gemiddelde loonstijging 2022+2023 = 3,2+7,3%... dat is dus 100*1,032*1,073 = 110,7%
Gemiddelde inflatie 2022/2023 = 10,2% en 5% (gemiddelde want energie heeft veel invloed) = 115,71%
kortom per saldo zijn mensen armer geworden. Let wel dit zijn gemiddelde.
Daarnaast zijn de prijzen zoals hier vaker gezegd 33%-66% gestegen
Waar kunnen de meeste mannen dat wel?De meeste mannen hier zouden niet eens een Ferrari kunnen besturen
De meeste mannen hier kunnen een ietwat viriele DVP ook niet aan...Waar kunnen de meeste mannen dat wel?
Je zou kunnen zeggen in de F1, maar de meeste mannen daar staan in de pits te knutselen, geen idee hoe goed die hun sportieve rijstijl is.
Kortom, de prijzen zijn voor iedere Nederlander gestegen, behalve bij DVP of privehuizen en of de ramen!?
Dan klinkt het toch logisch dat zij ook hun prijs verhogen .
Of dit dan afgerond naar boven is, tja daar ben jezelf bij.
Over selectief lezen gesproken,.. Ik schrijf toch echt duidelijk dat DVP de prijzen afgerond zijn naar boven.Selectief lezen. De prijzen (op kinky) zijn WEL gestegen en fors harder dan de inflatie. De stijging bij privehuizen lijkt meer in lijn te zijn..
Afgerond 160,- dus!Over selectief lezen gesproken,.. Ik schrijf toch echt duidelijk dat DVP de prijzen afgerond zijn naar boven.
Stel alleen daar een ? Bij, je in hoeverre dit zo mag noemen. Of wil je dat een DVP ipv 150€ nu 157,50 vraagt.