Voormalig lid 18138
Meubelstuk
Latinas is zelden leuk tenzij ze al verNederlandst zijn. Spaanse gebrabbel voornamelijk en vaak te vol.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNederlands is nu niet echt een must vind ik engels is ook goed.Latinas is zelden leuk tenzij ze al verNederlandst zijn. Spaanse gebrabbel voornamelijk en vaak te vol.
ik heb meestal de beste ervaringen met Zuid Amerikaanse raamdames, en dan nog bij voorkeur de Colombiaanse.Latinas is zelden leuk tenzij ze al verNederlandst zijn. Spaanse gebrabbel voornamelijk en vaak te vol.
Mijn beste ervaring met een een buitenlandse dame was met een colombiaanse in privé ontvangst. Gevolgd door een colombiaanse in een privé-huisik heb meestal de beste ervaringen met Zuid Amerikaanse raamdames, en dan nog bij voorkeur de Colombiaanse.
Ik lees wel vaak dat je beter de latina's die prive ontvangst doen, beter kan mijden.
Dat is allemaal op papier. Het eerste wat ze moet doen als ze in europa is, is haar papieren verbranden. Als ze dan op pakken omdat ze hier illigaal is kunnen ze haar het bevel geven om het land te verlaten. Maar dan kan ze gewoon onderduiken.What is ETIAS
The rules of travel to Europe have changed. Starting six months after EES, some 1.4 billion people from over 60 visa-exempt countries are required to have a travel authorisation to enter most European countries.travel-europe.europa.eu
Dit gaat nog leuk worden vanaf volgend jaar. Veel DVPs die nu zonder visa naar de EU reizen moeten straks zich digitaal aanmelden. Lees dan is het dus makkelijker om een DVP te weigeren als ze bv al eens gepakt is hier.
Gaan de prijzen omhoog vanwege schaarste aan non-EU dames
Daar heb je van die mooie pooiers voor.Deze dames krijgen GEEN werkvisum (want dat moet een bedrijf aanvragen) en zouden dus hooguit via de MVV route naar de EU kunnen komen.
MVV = Machtiging voorlopig verblijf. Daarbij vraag je dus een verblijfsvergunning aan voor een EU land en daarmee mag je werken.
Bij dit type visa moet er echter wel iemand garant staan voor de volledige periode dat de persoon in de EU verblijft!
Daar heb je van die mooie pooiers voor.
Ook bekend als de konthaar kraagjes
Nee daar schat ik ze niet voor in, die pooiers zijn vaak geen 15/16/17 lijkt me.Zijn dat die van die dreigementen per app ???
Ooit van Sarcasme gehoord ?Er zijn alternatieven onder en rond de 150e?
Privehuizen wordt hier vaak gezegd... zelf zoeken via bv SJ? Ramen? FKK/Saunaclubs in Duitsland...?
Waar sommige mensen zich druk om maken.Wel grappig dat je zeurt dat ik zeur over hoge prijzen en je twee recensies hebt voor 60/80 euro voor 30min en eentje 150/60min terwijl ik dus gemiddeld genomen in mijn recensies meer heb betaald
Je dames zijn ook wat ik kan zien OUDER dan dat ik bezoek dus verklaard mogelijk wel waarom je tarieven lager zijn.
Dit is een prijzentopic als het je niet bevalt ga je toch weg. Al herhaalt GeileGerard zich tig keer hij heeft het over de prijzen en zegt niks verkeerd. Als je trouwens moeite hebt met Gerard dan zet je hem toch op negeer makkelijk zat.Ooit van Sarcasme gehoord ?
We weten allemaal dat je Thailand geweldig vindt qua geld/dienst ratio.
Als ik 200 wil betalen doe ik dat, 150 of idem.
Verdere invulling is tussen mij en de dame.
Dit topic is subjectief als de neten en ook of een dame de prijs "waard" is.
Dat bepaal je uiteindelijk zelf, vind een ander dat niet ?
Prima maar houd het lekker voor je, na 200 plempsels weten we wel dat het hier "duur" is in Nederland qua wandelen en dat het dit volgens jou niet waard is.
Dit zou een schitterend mooi topic zijn als de moderatoren het zo konden keren dat iedereen uitsluitend zijn eigen berichten kon lezen en dat alle andere berichten standaard onzichtbaar bleven.Als je trouwens moeite hebt met Gerard dan zet je hem toch op negeer makkelijk zat.
Het is heel simpel: wandel binnen je budget.
En indien je je goesting niet kan vinden binnen je budget dan stop je maar met wandelen.
Dvps zijn geen gemeenschapsdienst en als je het niet kan betalen dan is het bruut gezegd: pech voor jou.
Dus neen, ik kan misschien sommige dames te duur vinden voor mijn budget maar daarom ga ik ze niet hier aan de schandpaal hangen en erover janken.
Van geen seks ga je niet dood.Je hebt in de basis wel gelijk. MAAR: het merendeel van de bevolking kan aan seks raken ZONDER ervoor te moeten betalen.
Een beperkt deel van de bevolking heeft de pech dat ze niemand kunnen vinden die het onbetaald met hen wil doen. Nogal dikwijls zijn dat ook mensen met geen al te vette portefeuille.
Er bestaan voedselbanken waar mensen gratis of tegen zeer lage prijzen voedsel kunnen afhalen, sociale woningmaatschappijen voor mensen die geen gewoon huis kunnen kopen of huren, kortingstarieven voor openbaar vervoer en medische zorg voor mensen met weinig inkomen,...
Maar mensen met een onbevredigde seksbehoefte worden volledig in de steek gelaten door deze verzorgingsmaatschappij. Sterker nog, de enige en heel dure oplossing voor hun probleem, wordt heel veel wettelijk tegengewerkt, verketterd, is in veel landen zelfs gewoon tout court verboden.
Het wordt hoog tijd dat er eens aandacht komt voor dit compleet ondergeschoven probleem.
Ik vind het ook schandalig dat ze 150 voor 30 minuten vragen veel geld voor weinig tijd. Ik denk dat veel wandelaars voor een halfuur kiezen dus proberen ze je hiermee uit te melken. Wat ik helemaal erg vind is dat sommige dvp's 100 voor een vluggertje vragen dat is 400 euro voor een uur seks helemaal waus.Ik heb al eens eerder gereageerd op dit topic maar wil toch nog iets toevoegen: als de uurprijs 200 euro is waarom is bij velen 30 minuten nu dan ineens 150 euro en een vluggertje 100 euro? Als de dames zo nodig 200 per uur willen dan zou 30 minuten voor 100 euro een goede prijs zijn om te bewijzen dat ze het waard zijn.
Misschien dat deze dames dan ook express hun 30 minuten naar 150 hebben verhoogd, wetende dat niemand anders 200 of 250 voor een uur zou kiezen.
Ik kan in 30 minuten eigenlijk alles doen wat ik wil, de rest van het uur is vaak voor een massage ontvangen of geven of de gezelligheid.. kan het ook missen als het geen leuke dame is.
Veel mannen die de hoge prijzen blijven verdedigen zoeken niet alleen sex bij een DVP maar doen dit ook vanwege eenzaamheid en gebrek aan enige vorm van intimiteit.Van geen seks ga je niet dood.
Van geen voedsel ga je wel dood.
Ik vind het ook schandalig dat ze 150 voor 30 minuten vragen veel geld voor weinig tijd. Ik denk dat veel wandelaars voor een halfuur kiezen dus proberen ze je hiermee uit te melken. Wat ik helemaal erg vind is dat sommige dvp's 100 voor een vluggertje vragen dat is 400 euro voor een uur seks helemaal waus.
ze hebben maar oog voor de dames boven hun budget zodat ze zich druk kunnen maken .Hoeveel % van de advertenties van vandaag betreft die prijs van €400,-/uur ??
Van geen seks ga je niet dood.
Van geen voedsel ga je wel dood.
ze hebben maar oog voor de dames boven hun budget zodat ze zich druk kunnen maken .
En wat wil je dan? Dat er van de overheid dames gedwongen worden om seks met jou te hebben? Weet je wel hoe belachelijk dat klinkt?
Misschien een gesubsidieerde dvp van de overheid waar je voor een klein bedrag bij terecht kunt, kleine nuance: Bertha is 67 en heeft een klompvoet maar is bereid deze taak op zich te nemen.
of wil je dat men jonge vrouwen zal dwingen tegen hun zin seks te hebben voor een hongerloon? Gesubsidieerde verkrachting dus?
Als je alles waar we in principe zonder kunnen leven, gaat bestempelen met "geen recht op", wat voor zin heeft ons bestaan dan nog?
Ik ben ook voor een verbetering van de maatschappelijke positie van mensen in het algemeen. Maar dat wil niet zeggen dat ik prijzen accepteer die alle redelijkheid voorbij gaan. Zoals eerder geconstateerd, er zijn mannen die het niet uitmaakt wat het kost en daardoor stijgen de prijzen de pan uit.Nee hoor, absoluut onwaar. Als je de eerste 5 berichten waarmee dit hele topic is gestart leest weet je hoe het zit.
Een advies dat je zelf ter harte kunt nemen?
Waarom zou dat erg zijn?
Ben ik niet met je eens. Ik ben voor verbetering van de maatschappelijke positie van dvp's en daar past o.a. een hogere prijs bij. Dat maakt het vak aantrekkelijker voor meer vrouwen die meer kwaliteit op het matras brengen ;-)
Kiloknallers nee dank u ;-)
Als je met €200,- bij een juwelier binnen stapt , heb je toch ook geen recht op n Rolex ??
Maar dat wil niet zeggen dat ik prijzen accepteer die alle redelijkheid voorbij gaan. Zoals eerder geconstateerd, er zijn mannen die het niet uitmaakt wat het kost en daardoor stijgen de prijzen de pan uit.
Je zal er toch mee moeten leren leven want iemand dwingen om seks te hebben met iemand anders omdat die daar zogenaamd 'recht' op zou hebben is verkrachting.Een Rolex is een kunstmatig gecreëerde behoefte, niemand zou verlangen naar zo'n ding als het niet bestond.
Seks is een instinctief vastgelegde behoefte.
Je zal er toch mee moeten leren leven want iemand dwingen om seks te hebben met iemand anders omdat die daar zogenaamd 'recht' op zou hebben is verkrachting.
Dan moet je gewoon naar de raamdames gaan, daar kan je voor een paar tientjes je zak kloppen.Bijvoorbeeld door te zorgen dat betaalde seks gemakkelijk toegankelijk, niet taboe en niet overdreven duur is.