Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
6 likes. Game theory. Grotere cirkel en ALLES lijken. Ontkomt je niet aan. Maar eens.. back in topic. En ja snap je overweging... alleen is dan ondanks de prijs niet Duitsland een optie? Die FKK/saunaclubs heb je langer en meer plezier voor 200/250e ?
Algoritme heeft invloed op zichtbaarheid. Maar over het wandelen, ik ben pas november 2022 begonnen + mijn voorkeur gaat naar vaste dames. Maar ik ben van plan een uitstapje naar Praag te maken eind van dit jaar, dit zou ook best leuk kunnen zijn.

Praag wel oppassen. Veel scams. Je betaald daar voor je het weet alleen al extra voor je bestek in een restaurant. Qua wandelen zijn er wel opties alleen zou ik internationale fora checken voor actuele info (google!)

Ik denk dat je gelijk hebt hoe ouder de wandelaar hoe meer bereid hij is te betalen. Ze compenseren het leeftijdsverschil met meer geld betalen ze verpesten hierdoor wel de markt.
Het leven is niet eerlijk.he , nooit geweest en zal het ook niet worden.
Maar vanwege de te hoge prijzen kunnen jullie je verleidingscapaciteiten oefenen, en dat lukt je ook aardig want je krijgt regelmatig korting als ik zo lees.
Een tip , hoe hoger de uurprijs, des te meer korting je kan bedingen.
Ja veel DVP zijn dol op oude lelijke zakken van 25 / 30 jaar ouder , en gewone meiden moeten er niet aan denken. Hoe zou dat nou komen ?
Maar ik vind @Rimon en @Rony80 al tamelijk verzuurd op jonge leeftijd. Hoe zal dat wel niet zijn als jullie 60 zijn?
een slimme wandelaar doet dat wel.
ik betaal nooit 200 of 250 €
Bij de middagwandelaars zijn veel senioren bij. dat klopt.
Maar jullie werken dan toch ?

Het leven is niet eerlijk.he , nooit geweest en zal het ook niet worden.
Maar vanwege de te hoge prijzen kunnen jullie je verleidingscapaciteiten oefenen, en dat lukt je ook aardig want je krijgt regelmatig korting als ik zo lees.
Een tip , hoe hoger de uurprijs, des te meer korting je kan bedingen.
Ja veel DVP zijn dol op oude lelijke zakken van 25 / 30 jaar ouder , en gewone meiden moeten er niet aan denken. Hoe zou dat nou komen ?
Maar ik vind @Rimon en @Rony80 al tamelijk verzuurd op jonge leeftijd. Hoe zal dat wel niet zijn als jullie 60 zijn?

ik betaal nooit 200 of 250 €
Bij de middagwandelaars zijn veel senioren bij. dat klopt.
Maar jullie werken dan toch ?
Ojee Nachtjager voelt zich weer aangesproken niet de eerste keer deze week. Ik was vergeten dat hij 60 jaar oud was, het leven is idd niet eerlijk zeker als je niet tegen een grapje kan en je altijd aangesproken voelt. En sinds ik hier heb aangegeven dat ik korting krijg van dvp's is Nachtjager vijandig geworden snap die jaloezie niet zo, want zelf reist hij helemaal naar verre dorpen In België om goedkoop met huisvrouwen te neuken.

En ze weten, dat ze ook niet eerste keus zijn van de dames, zeker bij de populaire dames. Veel dames willen ze niet eens.
Ik las ooit in een recensie dat een Haagse raamdame klaagde dat er op maandagmiddag vaak alleen maar oude mannetjes wandelde

Daarmee ontzeggen deze dames in de regel het grootste deel van de bevolking het recht op prostitutiebezoek. Veel streken worden steeds meer één groot bejaardentehuis. Je beseft dat pas goed als je eens in een van die schaarse omgevingen bent waar wél nog veel niet-senioren komen.

Welke leeftijd/kenmerken bedoelen die dames trouwens eigenlijk met "oude mannetjes"? Ik neem aan dat een DVP van 45 jaar daar doorgaans een andere definitie aan zal geven dan een van 18 jaar.

maar mis wel de redenen waarom iemand bereid is 200+ te betalen (ex extras) voor een beetje sex (terwijl het OOK goedkoper kan)

wat zoek ik bij een dvp?
  • iemand die het met plezier doet en er zelf ook genot wil uit halen, dit kan je filteren (naar mijn mening) door
    • dames die niet met extra's werken maar met all inn prijzen (incl tongzoenen, beffen, vingeren, pijpen, ... alles buiten extremere dingen zoals anaal of CIM)
    • dames die beperkt daten (enkel langere dates mogelijk vanaf x uur, 1 of 2 klanten per dag max)
    • de recensies/advertentie goed te lezen
    • de communicatie vooraf met de dame
  • iemand waarmee je vlot kan communiceren en niet via booker om af te spreken, iemand waarmee je ook op een bepaald niveau kan mee communiceren (wel belangrijk tijdens langere dates van 2-3 uur) liefst in eigen taal (dus prefereer Vlaamse dames)
  • langere dates dus, korter dan 1 uur zegt me niets en haal ik geen voldoening uit. 1 uur is voor mij eigenlijk een vluggertje en zal ik enkel maar doen als kennismaking
  • een dame die tijdens de date enkel maar oog heeft voor jou, dus niet bezig is met telefoon/andere dingen, interesse toont,...
  • op seksueel gebied moet het natuurlijk ook klikken
  • de persoonlijkheid van de dame moet me ook aanspreken, ik vind seks vele malen beter als ik de persoon zelf ook leuk in interessant vind
er zullen wel nog dingen meespelen maar als al deze dingen kloppen dan betaal ik daar voor.
omdat het langere dates zijn is de prijs per afspraak dus hoog maar qua uurprijs kom ik nooit boven de 200 (hogere uurprijs kan ik budgettair niet aan)

dus momenteel vind ik zonder problemen deze zaken terug voor een prijs van 150-200/u en zelf nog minder (amateurdames)

dan kan het me echt geen reet schelen dat er dames zijn die 1000/u vragen of nog meer want ik ben totaal niet afhankelijk van deze dames.
er is genoeg aanbod in de prijsklasse die mijn budget toelaat.

ik hoor van jullie dat jullie ook genoeg dvps vinden in de prijsklasse die jullie wensen te betalen dus ik snap die ganse focus op die dames die buiten jullie prijsklasse vallen niet.
al die energie die jullie daarin stoppen om daarover te klagen.

is net als de jaloers zijn op de buurman die een nieuwe Porsche heeft gekocht terwijl je zelf met een deftige BMW rondrijd waar je tevreden mee bent.
maar dan wel jaloers zijn dat je geen Porsche kan betalen...
terwijl je in feite zou moeten genieten van je eigen wagen waar je evenveel rijplezier uit kan halen.

@Bernardus kortom jij bent OOK Niet bereid het te betalen? En dit TOPIC gaat over de stijgende prijzen.

Zeker met je wensenlijst (die ik nog kan snappen) is het best een "bedreiging" voor de uitvoer van je hobby als de marktprijzen verder stijgen. Verder onderstreep je vooral dat je iets kan vinden zonder mee te doen aan deze graai-flatie toestanden. Good for you!

En het is geen jaloersheid op de dure auto van de buurman. Het is klagen dat een brood 5 euro kost bij de Jumbo 🤓 😅 🤪

*zucht* ... dat was een voorbeeld he?

Het is klagen over graaiflatie van bepaalde DVPs op vooral kinky.
Het is klagen over graaiflatie van vooral zwarte werkende DVPs op kinky (die hier veelvuldig besproken worden)
Het is klagen over graaiflatie van een grote groep DVPs

Er zijn volgens mij maar drie redenen om hoge prijzen te accepteren

1. Je hebt er baat bij dus bent zelf pooier/dvp of whatever
  2. Je kan het je veroorloven en behoort dus tot de kleine groep wandelaars die ver boven modaal verdient (waarschijnlijk dan single zonder kids/alimentatie etc)
  3. Je bent afhankelijk van DVP's
een 4de reden kan ik niet bedenken?
Je hebt geen zin in een reis naar Thailand?

Algoritme heeft invloed op zichtbaarheid. Maar over het wandelen, ik ben pas november 2022 begonnen + mijn voorkeur gaat naar vaste dames. Maar ik ben van plan een uitstapje naar Praag te maken eind van dit jaar, dit zou ook best leuk kunnen zijn.
Ik ben bang dat je bedrogen uitkomt. Praag is al lang niet meer wat het was. Je word belazerd waar je bijstaat en de prijzen zijn ook schrikbarend gestegen. Ik heb van verschillende personen begrepen dat Polen de moeite waard is. Zelf geen ervaring mee, Praag en Tsjechië wel.

Ja indirect zijn die hogere prijzen een minpuntje. Ook al bezoek je die dames zelf niet, ze lezen het wel en ze zetten hun tarief naar aanleiding daarvan.
Ik moet bekennen dat ik ook wel eens op 200 uurbasis zit. Met bepaalde cardates , afgesproken voor 110 / uurtje maar als dame je dan lekker pijpt met in de mond komen ga je dat niet redden en is t met goed half uurtje bekeken.
Vraag ik ook geen geld terug...
Ik ben bang dat je bedrogen uitkomt. Praag is al lang niet meer wat het was. Je word belazerd waar je bijstaat en de prijzen zijn ook schrikbarend gestegen. Ik heb van verschillende personen begrepen dat Polen de moeite waard is. Zelf geen ervaring mee, Praag en Tsjechië wel.
Polen zitten in elk stadje plenty mooie jonge dvp vanaf 60 € uur.
Helaas spreken velen alleen Pools.
Er zijn alternatieven onder en rond de 150e?
Privehuizen wordt hier vaak gezegd... zelf zoeken via bv SJ? Ramen? FKK/Saunaclubs in Duitsland...?
Dat zijn allemaal goede alternatieven.

@Bernardus kortom jij bent OOK Niet bereid het te betalen? En dit TOPIC gaat over de stijgende prijzen.

Zeker met je wensenlijst (die ik nog kan snappen) is het best een "bedreiging" voor de uitvoer van je hobby als de marktprijzen verder stijgen. Verder onderstreep je vooral dat je iets kan vinden zonder mee te doen aan deze graai-flatie toestanden. Good for you!

En het is geen jaloersheid op de dure auto van de buurman. Het is klagen dat een brood 5 euro kost bij de Jumbo 🤓 😅 🤪
Waar ik het niet mee eens ben is dat constante gemekker over de hoge prijzen en dat dvps teveel geld vragen en dat het schandalig is dat ze veel geld vragen want ze hebben er geen diploma voor moeten halen en blablabla…

Het is heel simpel: wandel binnen je budget.
En indien je je goesting niet kan vinden binnen je budget dan stop je maar met wandelen.

Dvps zijn geen gemeenschapsdienst en als je het niet kan betalen dan is het bruut gezegd: pech voor jou.

Dus neen, ik kan misschien sommige dames te duur vinden voor mijn budget maar daarom ga ik ze niet hier aan de schandpaal hangen en erover janken.

Daarin verschillen we dan

Dvps zijn geen gemeenschapsdienst en als je het niet kan betalen dan is het bruut gezegd: pech voor jou.

Dus neen, ik kan misschien sommige dames te duur vinden voor mijn budget maar daarom ga ik ze niet hier aan de schandpaal hangen en erover janken.

Daarin verschillen we dan
Precies!
Als je (betaal)sex wil zonder enige verdere verplichtingen... Leuk! Ga ervoor! En... zorg dat je binnen je budget blijft.

Vind je het te duur? Zoek een andere oplossing!

Terug
Bovenaan Onderaan