Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Oké, 5 kg aardappelen zijn per kilo goedkoper dan 2 kg aardappelen.
100 euro per half uur is daarentegen net zo duur als 200 euro per uur.
Tja ik vind het logisch dat zo'n beetje alle dames een prijsstelling hanteren waarbij korter naar verhouding duurder is. Of heb jij liever dat iedereen alleen een prijs voor een halfuur vermeldt en als je 2 uur wil blijven jij dat x4 betaalt?
 
Soms koop je iets dat er op het eerste zicht super uit ziet. En eenmaal je het gebruikt is het totaal niet wat je er van had verwacht. Om een voorbeeld te geven de iphone 6. Het was voor veel mensen toen de beste gsm op de markt. Goede reviews genoeg.

Maar ik vond hem alles behalve gebruiksvriendelijk
 
Tja ik vind het logisch dat zo'n beetje alle dames een prijsstelling hanteren waarbij korter naar verhouding duurder is. Of heb jij liever dat iedereen alleen een prijs voor een halfuur vermeldt en als je 2 uur wil blijven jij dat x4 betaalt?
Nee dat heb ik niet liever. Ik reageerde alleen op een post van Rimon die impliceerde dat 200 euro per uur duurder is dan 100 euro per half uur.
Simpele algebra... zou je zeggen...
Het blijkt toch moeilijk voor sommigen onder ons....
 
Misschien kan iemand mij dit uitleggen want ik snap er de ballen niet meer van.

Situatie;
Een jongen, maagd en dus volledig nieuw, wilde bij mij een date boeken van 2 uur na lang twijfelen. Hierop heb ik gevraagd om een aanbetaling van €50 vanwege het boeken van een kamer en omdat hij voor mij een noshow risico was. Heb er wel bij vermeld dat er geen geld wordt teruggegeven bij een date die binnen 24uur word afgezegd.

Vervolgens betaald hij €210 aan, zonder overleg, en de rest wilde hij cash betalen.

Nu ineens 4/5 uur later, zegt hij ineens af want hij kan het toch niet en blokkeert mij gelijk. Nu is hij dus €210 lichter voor niks.


Im sorry maar ik snap er even de ballen niet meer van jullie heren. Raap mij maar op 🫠
 
Misschien kan iemand mij dit uitleggen want ik snap er de ballen niet meer van.

Situatie;
Een jongen, maagd en dus volledig nieuw, wilde bij mij een date boeken van 2 uur na lang twijfelen. Hierop heb ik gevraagd om een aanbetaling van €50 vanwege het boeken van een kamer en omdat hij voor mij een noshow risico was. Heb er wel bij vermeld dat er geen geld wordt teruggegeven bij een date die binnen 24uur word afgezegd.

Vervolgens betaald hij €210 aan, zonder overleg, en de rest wilde hij cash betalen.

Nu ineens 4/5 uur later, zegt hij ineens af want hij kan het toch niet en blokkeert mij gelijk. Nu is hij dus €210 lichter voor niks.


Im sorry maar ik snap er even de ballen niet meer van jullie heren. Raap mij maar op 🫠
ik vermoed dat hij in paniek geslagen is. Het is de aller eerste keer en dat brengt altijd zeneuwen met zich mee en zeker als het met een dvp is.

Ik denk dat hij die 210€ overgeschreven heeft omdat hij te verlegen is om het in persoon aan jou tegeven.

ik vermoed ook dat hij je geblokkeerd heeft uit angst voor je reactie op het afzeggen van de date.


dat is de enige manier hoe ik het een beetje kan uit leggen. Heb ik het juist i dont know. Maar ik ben zelf mijn maagdelijkheid veloren aan een dvp. En ik weet nog heel goed wat er door mijn hoofd spookte toen ik voor haar deur stond.
 
Misschien kan iemand mij dit uitleggen want ik snap er de ballen niet meer van.

Situatie;
Een jongen, maagd en dus volledig nieuw, wilde bij mij een date boeken van 2 uur na lang twijfelen. Hierop heb ik gevraagd om een aanbetaling van €50 vanwege het boeken van een kamer en omdat hij voor mij een noshow risico was. Heb er wel bij vermeld dat er geen geld wordt teruggegeven bij een date die binnen 24uur word afgezegd.

Vervolgens betaald hij €210 aan, zonder overleg, en de rest wilde hij cash betalen.

Nu ineens 4/5 uur later, zegt hij ineens af want hij kan het toch niet en blokkeert mij gelijk. Nu is hij dus €210 lichter voor niks.


Im sorry maar ik snap er even de ballen niet meer van jullie heren. Raap mij maar op 🫠
Mss maakt hij binnenkort toch wel weer een afspraak. Wat doe je dan met die 210? Als hij een bewijs van overschrijving heeft kan hij ze terugvorderen, denk ik.
 
Ah dus 2x 100 is hetzelfde als 200? Dank zover was ik nog niet 🤭

Meer on-topic vind ik 200 veel te duur voor een uur als een halfuur 100 kost. 150-170 zou meer passen.
Dat vind ik dus ook, voor een half uur ben ik bereid 100 te betalen maar voor een uur verwacht ik korting omdat ik dan langer boek. Daarom is het tegenwoordig voor mij niet meer aantrekkelijk om voor een uur te kiezen want je krijgt geen korting meer als je langer boekt.
 
Mss maakt hij binnenkort toch wel weer een afspraak. Wat doe je dan met die 210? Als hij een bewijs van overschrijving heeft kan hij ze terugvorderen, denk ik.
Er valt niks terug te vorderen. Hij heeft dit uit vrije wil gedaan en mij gelijk erna geblokkeerd. Daarnaast heb ik hem de voorwaarden uitgelegd.

vraag me af hoe je er bij komt dat dit terug te vorderen valt 🙃
 
Er valt niks terug te vorderen. Hij heeft dit uit vrije wil gedaan en mij gelijk erna geblokkeerd. Daarnaast heb ik hem de voorwaarden uitgelegd.

vraag me af hoe je er bij komt dat dit terug te vorderen valt 🙃
Geen idee. Sneu voor hem iig. Als je het rekeningnummer hebt zou ik 160 euro terugstorten. Maar dat ben ik dan weer.
 
Geen idee. Sneu voor hem iig. Als je het rekeningnummer hebt zou ik 160 euro terugstorten. Maar dat ben ik dan weer.
Iets dergelijks zou ik ook doen. Er is geen dienst afgenomen (om wat voor reden dan ook) maar wel betaald.

Maar hij zal er zelf wellicht ook nog wel op terug komen. Vreemde actie hoor.
Daarom is het tegenwoordig voor mij niet meer aantrekkelijk om voor een uur te kiezen want je krijgt geen korting meer als je langer boekt.
Zo'n beetje alle prijzen van de dames zijn naar verhouding voor een uur toch goedkoper dan voor een halfuur? Heb net een aantal willekeurige advertenties genomen en die waren allen 100 halfuur en 150 uur.
 
Laatst bewerkt:
Iets dergelijks zou ik ook doen. Er is geen dienst afgenomen (om wat voor reden dan ook) maar wel betaald.

Maar hij zal er zelf wellicht ook nog wel op terug komen. Vreemde actie hoor.

Zo'n beetje alle prijzen van de dames zijn naar verhouding voor een uur toch goedkoper dan voor een halfuur? Heb net een aantal willekeurige advertenties genomen en die waren allen 100 halfuur en 150 uur.
Klopt . Zou ook normaal zijn als die trend ook verdergaat in uren. Bvb 1 uur 180 euro 2 uren 300 3 uren 400......
 
Er valt niks terug te vorderen. Hij heeft dit uit vrije wil gedaan en mij gelijk erna geblokkeerd. Daarnaast heb ik hem de voorwaarden uitgelegd.

vraag me af hoe je er bij komt dat dit terug te vorderen valt 🙃
Persoonlijk zou ik 160€ terug storten. Hij wist dat je in geval dat hij afzegt de 50€ voorschot zou houden. En dat is terecht.

Ik zou mij niet goed voelen als ik wat hij te veel betaald heeft niet zou terug storten als ik dat kan.
 
Laatst bewerkt:
Misschien kan iemand mij dit uitleggen want ik snap er de ballen niet meer van.

Situatie;
Een jongen, maagd en dus volledig nieuw, wilde bij mij een date boeken van 2 uur na lang twijfelen. Hierop heb ik gevraagd om een aanbetaling van €50 vanwege het boeken van een kamer en omdat hij voor mij een noshow risico was. Heb er wel bij vermeld dat er geen geld wordt teruggegeven bij een date die binnen 24uur word afgezegd.

Vervolgens betaald hij €210 aan, zonder overleg, en de rest wilde hij cash betalen.

Nu ineens 4/5 uur later, zegt hij ineens af want hij kan het toch niet en blokkeert mij gelijk. Nu is hij dus €210 lichter voor niks.


Im sorry maar ik snap er even de ballen niet meer van jullie heren. Raap mij maar op 🫠
Ik kom volgende week,had last van winderigheid vandaar..see you soon😉
 
Geen idee. Sneu voor hem iig. Als je het rekeningnummer hebt zou ik 160 euro terugstorten. Maar dat ben ik dan weer.
Iets dergelijks zou ik ook doen. Er is geen dienst afgenomen (om wat voor reden dan ook) maar wel betaald.

Maar hij zal er zelf wellicht ook nog wel op terug komen. Vreemde actie hoor.
Daar zat ik ook aan te denken.
Persoonlijk zou ik 160€ terug storten. Hij wist dat je in geval dat hij afzegt de 50€ voorschot zou houden. En dat is terecht.

Ik zou mij niet goed voelen als ik wat hij te veel betaald heeft niet zou terug storten als ik dat kan.


Ik heb verder geen rekeningnummer oid dus ik kan niks terugstorten. Het geld ga ik ook geen half jaar opzij zetten. Hij mag het geld best terughebben maar dan moet hij me wel deblokkeren binnenkort en geen half jaar later 🫠
 
Terug
Bovenaan Onderaan