Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
......het is ook maar net of de dame netjes belasting betaalt of niet.....dames die dat wel doen hanteren btw tarieven.

En 100,- excl extra's of 100,- all in is ook een groot verschil
Voor allerlei extra's lappen? Geen zin in.
Graag of niet, als de dame in kwestie het wil is het mooi meegenomen, maar om voor zoenen en/of beffen bij te leggen?

Je moet ook zorgen dat ze elkaar ook leuk vinden. Trust me, het is ook leuk om af en toe te kijken. ;)
Twee keer gedaan, twee keer een sof. Dames die zelfs na toezegging en bijbetalen niks met elkaar deden en om en om met mij bezig waren ipv echt serieus er een trio van te maken

Ik zou ook heel graag een goede trio willen meemaken, maar ben door de eerdere ervaringen er erg terughoudend in geworden.

Ik zou ook heel graag een goede trio willen meemaken, maar ben door de eerdere ervaringen er erg terughoudend in geworden.
Ah, jammer. Zeker nog eens proberen, maar ze moeten natuurlijk wel echt biseksueel zijn en elkaar leuk vinden. Ik heb het geluk dat Ami 100% bi is, dus leuke momenten komen wel als er nog een leuk meisje is. 😉

@Roxas Aaaaah 4 daagjes maar. Want ik wou net met haar naar een wellness voor een paar uurtjes. Anders wordt het gewoon trianon die week
K ga duimen voor je 🙂
Je moet ook zorgen dat ze elkaar ook leuk vinden. Trust me, het is ook leuk om af en toe te kijken. ;)
Is dat niet één van de redenen om dat te doen. 😁 het is wel daten voor gevorderden😄 je moet proberen in te sschatten dat bij de dames overeen komen.

Laatst bewerkt:
je moet proberen in te sschatten dat bij de dames overeen komen.
Of gewoon vragen. Ook bij een DVP kun je tevoren aangeven dat je een spetterend lesbische show leuk vind en vragen of ze een vriendin heeft waar dit allemaal mee kan. Ik denk niet dat je dit snel zult vinden bij een club, maar dames die zelfstandig werken hebben soms wel vriendinnen die hier voor in zijn.

Dus alles op een hoop valt het nog best mee .....

Met 150€ kom je al n heel eind.

Sommige die 200€ vragen zijn dit best waard qua service en looks .

Die ruim daar boven zitten , dat is ieder voor zich .

Uiteindelijk betaal je in Antwerpen achter de ramen ook 200€ voor n uur . Alleen kan je t dan weer doen met n wasbak waar je "staart" nog niet in past . En n bed van de kringloop.

Dus als n mooie dame 450€ vraagt voor 2 uurtjes, en je ontvangt op n kamer met alles op en aan .......

Tja ..... wat is dan duur

Voor mij is duur 200€ en meer per uur , en uitkomen bij iemand die totaal niet op de "foto's lijkt

Nergens zin aan heeft .....

En alleen maar mekkerd over extra's......

Die dames vind ik duur

Uiteindelijk betaal je in Antwerpen achter de ramen ook 200€ voor n uur . Alleen kan je t dan weer doen met n wasbak waar je "staart" nog niet in past . En n bed van de kringloop.

Dus als n mooie dame 450€ vraagt voor 2 uurtjes, en je ontvangt op n kamer met alles op en aan .......

Voor mij is duur 200€ en meer per uur , en uitkomen bij iemand die totaal niet op de "foto's lijkt

Die dames vind ik duur
Mss wel . Maar als je gelijkaardig voor 130 per uur kan daten tov 200 euro kan de kamer me worst wezen. En als het bed kut is neuk ik haar wel rechtstaand op men schoot.

Ik ga alleen voor goedkope prive-ontvangst dames halfuur voor maximaal 100 euro in combinatie met raamdames en heel af en toe bezoek ik nog privehuizen. Ik ga geen 200 euro betalen voor een dame die tig kilo's te zwaar is en waarvan de leeftijd niet klopt en die ook nog eens geen Engels praat, en waar je nog moet afwachten of ze wel op een fatsoenlijke schone locatie ontvangt. En dat dvp's zulke hoge bedragen vragen snap ik trouwens heel goed, blijf vooral gebruiken maken van zulke naïeve heren want zij verdienen dat in mijn ogen ook.
Huh? Is 100 euro voor een half uur niet net zo duur als 200 voor een heel uur?

Gelijk erachteraan schrijf je dat je die € 50 ook op de Wallen betaalt, dus wek je de suggestie dat alleen oraal is gedaan.
Normaal zou je daar p+n voor krijgen, maar niet op de Wallen.
Misschien kan @Eeuwige vrijgezel hier nog duidelijkheid over geven?

Gelijk erachteraan schrijf je dat je die € 50 ook op de Wallen betaalt, dus wek je de suggestie dat alleen oraal is gedaan.
Welnee joh , het is niet belangrijk @Angela Schijf is een mannenhaatster,verander je niks aan.

Welnee joh , het is niet belangrijk @Angela Schijf is een mannenhaatster,verander je niks aan.
Pardon??

Mannenhaatster? Dus jij suggereert ik alle mannen haat....??

🤣
Ja is toch ook zo....voor 15min oraal betaal je toch 50,- gemiddeld.

Vandaar mijn vraagteken achter mijn zin...heeft hij 50,- betaald voor alleen oraal 15min....dan is het vergelijkbaar met Amsterdam.

Als hij 50,- voor 15min oraal plus intiem betaald dan is Gent zeker voordeliger...vandaar mijn vraag.

Dat ik daardoor als mannenhaatster wordt bestempeld zegt meer over diegene dan mij...fijne avond

Dat ik daardoor als mannenhaatster wordt bestempeld zegt meer over diegene dan mij...fijne avond
Nee, in de raambuurten betaal je meestal € 50 voor p+n zoals ik al schreef, maar niet op de Wallen.
Als je alleen oraal wilt zal je meestal ook € 50 betalen.
En ik heb jou niet een mannenhaatster genoemd.

Die dames vind ik duur
Idd ik heb een dame date die 200€ per uur vroeg die ik elke cent meer waard.

En ik heb ook al een dame gehad die 150€ vroeg. Waar van Ik dacht achter af van dat was het niet waard. Ze was niet vriendelijk , ze laat merken dat het met tegen zin is, ze zucht nog net niet en is constant met haar gsm bezig.

Pardon??

Mannenhaatster? Dus jij suggereert ik alle mannen haat....??

🤣

Vandaar mijn vraagteken achter mijn zin...heeft hij 50,- betaald voor alleen oraal 15min....dan is het vergelijkbaar met Amsterdam.

Als hij 50,- voor 15min oraal plus intiem betaald dan is Gent zeker voordeliger...vandaar mijn vraag.

15 minuten alleen oraal.
of 7.5 minuten oraal en 7.5 minuut intiem waarom is dit goedkoper ? Snap ik even niet.

Je hebt wel zo je imago gezet met je postings om continu mannen op hun tekortkomingen te wijzen. Zijn juist deze DVP die ik zeker niet wens te bezoeken.
Daar zal ik niet alleen zijn, maar er zijn hier er vast een paar te vinden die
erop vallen om veel geld te geven aan een dominant erg kritisch vrouwspersoon om met haar te smoezen hoe bot gierig en onvoorzichtig wandelaars zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan