Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gelijk erachteraan schrijf je dat je die ā‚¬ 50 ook op de Wallen betaalt, dus wek je de suggestie dat alleen oraal is gedaan.
Normaal zou je daar p+n voor krijgen, maar niet op de Wallen.
Misschien kan @Eeuwige vrijgezel hier nog duidelijkheid over geven?

Voor die ā‚¬ 50 heeft ze pijpen gedaan, me aftrekken, missionaris en doggy. Ik heb ook veel met haar borsten gespeeld, en op het einde ben ik klaargekomen door middel van mijn eigen hand.
 
Of het nu in de ogen van anderen geen echte trio is.....of alleen een echte als alle 3 de poppetjes zuigen, bijten of likken aan mekaar zal me worst wezen.
Ik weet dat een dame amper te houden is als er 2 mannetjes gelijktijdig de voor en achteringang nemen.
 
Of het nu in de ogen van anderen geen echte trio is.....of alleen een echte als alle 3 de poppetjes zuigen, bijten of likken aan mekaar zal me worst wezen.
Ik weet dat een dame amper te houden is als er 2 mannetjes gelijktijdig de voor en achteringang nemen.
Haha! De meeste mannen kunnen al met moeite Ć©Ć©n vrouw aan... laat staan twee tegelijk! Leuk dus (en wellicht noodzakelijk) dat ze ook 'met elkaar spelen'...

Een beetje vrouw daarentegen... kan makkelijk twee mannen aan! Dus...
 
Haha! De meeste mannen kunnen al met moeite Ć©Ć©n vrouw aan... laat staan twee tegelijk! Leuk dus (en wellicht noodzakelijk) dat ze ook 'met elkaar spelen'...

Een beetje vrouw daarentegen... kan makkelijk twee mannen aan! Dus...
Klopt. 1 vrouw is me genoeg. Iets met concentratievermogen. En 2 dames zien spelen doet me weinig. Ben een slechte toeschouwer. Ik begrijp wel dat veel mannen dit geil vinden. Die moeten er dan vooral van genieten.
 
Dat is jouw mening, maar zonder lesbische actie is het ook een trio.
in your face suck it GIF by Heute-Show
 
Haha! De meeste mannen kunnen al met moeite Ć©Ć©n vrouw aan... laat staan twee tegelijk! Leuk dus (en wellicht noodzakelijk) dat ze ook 'met elkaar spelen'...

Een beetje vrouw daarentegen... kan makkelijk twee mannen aan! Dus...
Gelukkig kan jij dat allemaal wel @Marco , en zijn wij( de meeste mannen) maar sukkeltjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan