Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die fase heb al bereikt, alleen binnen een budget wandelen is intussen al een aardige opgave.
Voor €130 zijn er al niet veel meer te vinden en als ze er al zijn, dan is het nog de kunst eentje te vinden die bereikbaar is, in tweeërlei opzicht.
Hoe vaak ga je naar een DVP?

Ik lees dat sommige mannen elke maand wel naar een sekswerkers gaan, soms zelfs vaker. Als je het bezoek van een sekswerker als een traktatie ziet, misschien wat minder vaak gaat, dan blijven de uitgaven hetzelfde.

Ik begrijp de frustratie. Aan de andere kant snap ik ook dat sekswerkers de prijzen gaan verhogen, omdat ik vind dat sekswerk, gezien de aard van het werk, altijd heel erg goedkoop is geweest. Daarnaast, ook de kosten van een sekswerker stijgen, zoals bij iedereen.

Voor €130 zijn er al niet veel meer te vinden en als ze er al zijn, dan is het nog de kunst eentje te vinden die bereikbaar is, in tweeërlei opzicht.
Ik keek even bij een bekend privéhuis in Nederland, de prijs is €140/uur.

Het is eigenlijk een verloren zaak ook al probeer ik me mede forumleden te overtuigen dat ze deze bedragen niet moeten betalen.
ik hoop dat je toch niet oprecht dacht dat je een invloed kon hebben op andere wandelaars ivm welke bedragen aanvaardbaar zijn om te betalen?
Het overgrote deel zit niet op dit forum en het grootste deel die op dit forum zit trekt er zich geen bal van aan.

elk wandelt op zijn eigen manier en bepaald voor zichzelf wat hij daarvoor wil betalen. En niemand ligt wakker van andere wandelaars hoor…

Je kan natuurlijk altijd een vakbond van wandelaars oprichten, indien genoeg leden kan je beginnen opkomen voor de rechten van wandelaars😅

wat voor de ene veel geld is is voor de andere een peulschil.

en niet iedereen hecht dezelfde waarde aan iets.

Dus voor een groot deel van de wandelaars zal 250/u het niet waard zijn, voor een kleiner deel van de wandelaars is dit het wel waard en zien ze het probleem niet.

En wees maar gerust dat die mannen die 250/u willen betalen geen seconde wakker liggen van mannen die dit teveel geld vinden.
Die gaan er echt niet minder om wandelen of deze dames negeren omdat het dan zogezegd de prijs zou verlagen voor anderen.

Je kan hier nog 20 topics over openen en zeggen dat we deze dames moeten negeren : het haalt geen sikkepit uit.

concentreer je energie op het zoeken naar leuke dames die binnen je budget zitten en waar je van kan genieten zonder dat je aan je geld moet denken.
Vergeet al die dames die buiten je budget zijn, zal je een hoop negativiteit besparen.
Idd iedereen bezoekt een dvp die hij zelf wilt toch, ongeacht de prijs. Er is voor ieder wat wils denk ik toch ?

Ik begrijp de frustratie. Aan de andere kant snap ik ook dat sekswerkers de prijzen gaan verhogen, omdat ik vind dat sekswerk, gezien de aard van het werk, altijd heel erg goedkoop is geweest. Daarnaast, ook de kosten van een sekswerker stijgen, zoals bij iedereen.
Klopt het leven is voor iedereen duurder geworden ook voor de dvp's maar is jouw salaris ook net als die van de dvp's met 33% verhoogd? Ik denk het niet. 150 euro is niet weinig maar juist een mooi bedrag waar de dvp's blij mee mogen zijn zeker de dvp's die geen cent belasting betalen en hier illegaal werken. Als de dvp's hun prijzen van 150 naar 170 euro hadden verhoogd dan hadden ze de extra kosten waar jij op doelt makkelijk kunnen dekken en zelfs geld aan over gehouden. Van hun kant trouwens heel begrijpelijk als je meer kunt vragen waarom niet, maar ik ben een wandelaar en ik wil juist zo min mogelijk betalen dus zal ik hier niet aan meedoen. Er zullen altijd wel dames te vinden zijn die het voor minder doen en anders maar een vluggertje bij een raamdame altijd beter dan die Gold diggers die je belazeren.

Laatst bewerkt door een moderator:
Klopt het leven is voor iedereen duurder geworden ook voor de dvp's maar is jouw salaris ook net als die van de dvp's met 33% verhoogd? Ik denk het niet. 150 euro is niet weinig maar juist een goed bedrag waar de dvp's blij mee mogen zijn zeker de dvp's die geen cent belasting betalen en hier illegaal werken.
Niet met 33% maar wel 15% 🤣

Hoe vaak ga je naar een DVP?
De teller staat op drie tot nu toe voor dit jaar.
Vorig jaar kwam ik niet veel verder, heb de tel toen niet exact bijgehouden, maar drie of vier is het meest waarschijnlijk.

ik hoop dat je toch niet oprecht dacht dat je een invloed kon hebben op andere wandelaars ivm welke bedragen aanvaardbaar zijn om te betalen?
Het overgrote deel zit niet op dit forum en het grootste deel die op dit forum zit trekt er zich geen bal van aan.
Soms is het aanzetten tot nadenken al voldoende. Eigenlijk zijn dit soort zaken niet rationeel benaderbaar, maar de zaken in verhouding zien is wel eens nodig.

DVP's is zoals auto's.

BMW, Mercedes, ... Veel te duur voor wat je krijgt.
Waarom....omdat de mensen het willen betalen.

Dus ik snap het geklaag niet dat 250€ teveel is en het moet zakken. Ik vind voor minder heel fijne dated. Dat anderen meer willen betalen zonder dat ze een betere 'service' krijgen. Ik laat hen doen, is er meer tijd voor een fijne date bij 'goedkopere' dames.
Toch zal niemand opscheppen over hoeveel hij heeft neergeteld voor een bezoekje aan een sekswerker, terwijl sec gezien een auto een vervoermiddel is, maar door een hogere aanschafprijs het verwordt tot een statussymbool.

Wa. De dame die ik bezoek in Antwerpen zit op prijs van 180€ per uur. Dus das ongeveer evenveel niet ?
Idd vind ik ook. Ik heb ooit met iemand een gesprek gehad die in antwerpen 170€ in een privé-huis betaalde per uur. Het ging hem er over dat de privé-huizen volgens hem massaal duurder geworden zijn.

Bij brugge is er een die 150€ vraagt en in gent een die 130€ vraagt per uur. Ik ga nu niet voor 20€ verschil naar gent gaan dat is het mij niet waard. Maar er zijn er die het wel zouden doen of die elke euro in 2 moeten bijten.

Idd vind ik ook. Ik heb ooit met iemand een gesprek gehad die in antwerpen 170€ in een privé-huis betaalde per uur. Het ging hem er over dat de privé-huizen volgens hem massaal duurder geworden zijn.

Bij brugge is er een die 150€ vraagt en in gent een die 130€ vraagt per uur. Ik ga nu niet voor 20€ verschil naar gent gaan dat is het mij niet waard. Maar er zijn er die het wel zouden doen of die elke euro in 2 moeten bijten.
I know het privé huis waar ik ga in Antwerpen is 180€ voor een uur. En wat je zegt is dit is geen goedkope hobby. Maar goed je maakt die zelf zo duur of goedkoop als je zelf wilt of kunt

Ik ga nu niet voor 20€ verschil naar gent gaan dat is het mij niet waard.
Ik rijd meestal zo'n 45 minuten enkele reis naar de dame of het huis. Zal met de huidige benzineprijzen toch zo'n 15 euro kosten aan benzine.
Maar goed, de (privéhuis-)dames hebben ook reiskosten en -tijd, die werken meestal niet in eigen stad.

I know het privé huis waar ik ga in Antwerpen is 180€ voor een uur. En wat je zegt is dit is geen goedkope hobby. Maar goed je maakt die zelf zo duur of goedkoop als je zelf wilt of kunt
Dat is als sportschutter kan ik een AK-47 kopen dat ze in roemenië gemaakt is voor 600€ of ik kan een Heckler& koch kopen die standaard al 2400€ kost. Ik moet ook niet op facebook in sportschutter groepen gaan klagen dat die hk 4x zo duur id dan die ak. Het antwoord dat je daar zou krijgen is koop een wapen die je kan betalen of zoek een andere hobby.

Laatst bewerkt:
Toch zal niemand opscheppen over hoeveel hij heeft neergeteld voor een bezoekje aan een sekswerker, terwijl sec gezien een auto een vervoermiddel is, maar door een hogere aanschafprijs het verwordt tot een statussymbool.
Er zitten gasten hier die wel degelijk opscheppen. Dat zijn ook de gasten die deze markt verzieken en anderen indirect meer laten betalen, omdat ze alles maar willen betalen wat de dvp's hen vragen. Zij zorgen ervoor dat de prijzen straks verder zullen stijgen dat zie je nu al gebeuren, hierdoor zullen sommige wandelaars stoppen met wandelen of een stuk minder gaan wandelen. Deze heren geven de dvp's zoveel macht dat ze zelfs arrogant worden en ons wandelaars niet meer waarderen.

Dat is als sportschutter kan ik een AK-47 kopen dat ze in roemenië gemaakt is voor 600€ of ik kan een Heckler& koch kopen die standaard al 2400€ kost. Ik moet ook niet op facebook in sportschutter groepen gaan klagen dat die hk 4x zo duur id dan die ak. Het antwoord dat je daar zou krijgen is koop een wapen die je kan betalen of zoek een andere hobby.
Idd. Leuke hobby dat je hebt sportschutter.

Daar noem je ook wat op waar het de kwaliteit betreft. Al heeft een AK reeds lang de reputatie het zelfs onder de meest belabberde situaties het nog te doen.
Vergelijk 'm dan met een UZI, waarbij zelfs met de veiligheidspal erop er nog steeds een risico bestaat dat dat kreng ongewild afgaat.

Persoonlijk heb ik niet het idee dat een vrouw voor haar diensten idioot veel kan vragen. Of je moet heel bijzondere wensen hebben waaraan maar weinig vrouwen willen meewerken.

Terug
Bovenaan Onderaan